Hotel Kapama Private Game Reserve

Met vrienden

Fantastisch resort

Maria van Grotel
2-6-2015

We zijn begin mei in dit resort geweest en hebben er 6 gamedrives gemaakt met John en Michael. We hebben de De Big Five gezien ! Geweldig mooi. Er werd steeds een ander stuk van het park gekozen voor iedere gamedrive; heel afwisselend.

Geweldige buffetten; ruime kamers.

Geweldig, paradijs!

Janny van de Laar
28-3-2015

We hebben in februari 2015 met 3 kinderen (9, 15 en 16 jaar) hier 6 heerlijke dagen vakantie gehad. Wat een geweldig resort. De safaris zijn top, vooral ranger Kim(berly). Echt een aanrader als je van luxe houdt. Iedereen doet enorm zijn/haar best om het de gasten naar de zin te maken!

TOP!

K_Moonen
5-11-2013

In het Kapama private game reserve liggen 4 lodges. Wij verbleven in de Karula lodge. Na een overstroming van 2 jaar geleden geheel opnieuw gebouwd. Wij sliepen in een van de 2 tenten, de rest zijn 12 zeer luxe losstaande suites. De tent was super, van alle luxe voorzien en toch het echte jungle-safari gevoel! Eten en drank top en de safari's super! Onze ranger Rekson deed er alles aan om ons alles te laten zien: de hele big 5 en als kers op de taart, een cheetah! En natuurlijk heel veel andere dieren! Het leuke was dat ze ook van de paden af gingen om de dieren van zo dicht mogelijk te bekijken. Boompjes en struiken werden niet gespaard! Geweldig! Wij hebben hier 3 fantastische dagen beleefd. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Helemaal geweldig!

familie
25-8-2013

geweldig ontvangst, bij aankomst eigen receptionist die je rondleid en gehele verblijf tot je beschikking staat. Je wordt ingedeeld bij een ranger (chauffeur vd open jeep) en tracker (spoort wild op). Alle maaltijden inbegrepen.Dag van aankomst begint met een lunch, 15.00 uur hightee, 16.00 uur safari (3 uur) na terugkomst booma (diner bij kampvuur), 6 uur s ochtends pre-ontbijt, 6.30 uur safari (3 uur) na terugkomst ontbijt. Naast de gamedrives ook een bushwandelsafari inbegrepen. Alles was geweldig! Helaas geen luipaard gezien, de overige Big Four wel!!!!! Kamer was goed. Kamers aan de achterzijde kijken uit over de bush, zodat de giraf en zeebra tot bijna aan je kamer komt. Het was een groot avontuur!!!!

Te gek!

marte
16-7-2013

We hebben hier gelogeerd met drie kinderen. Vanaf dat we binnenkwamen was de verzorging helemaal top. We hebben ons er helemaal aan over gegeven. Lekker gegeten, alle gamedrives gedaan, bushwalk en alles onder leiding van onze geweldige gids en sporenzoeker. Omdat je steeds dezelfde rangers hebt, wordt het contact heel erg leuk. Zeker ook voor de kinderen was er aandacht. Alle dieren hebben we gezien, alleen het luipaard niet, maar wel hyenas, leeuwen, olifanten, cheetah, buffels, zebras .... Ons dierenlijstje is heel lang geworden. Het enige nadeel dat wij kunnen bedenken is dat alles daarna tegenvalt. Deze plek is echt een aanrader.

Super !!

Fam Wolter
13-2-2013

Een geweldige locatie. Niets is teveel om het de gast naar zijn zin te maken. Een aanrader voor iedereen die overweegt om hier heen te gaan.

Whahaha wat gaaf !!!!!!!!!

marb
20-11-2011

Zodra je binnen komt wordt je als princes behandeld. Personeel neemt de tijd voor je om alles uit te leggen.

De kamers zijn netjes, schoon en luxe.

Wij zaten in de royal suite....... Echt de moeite waard.

het eten was fantastisch, met genoeg personeel om je van alle gemakken te voorzien.

De ligging was heerlijk, op park kan je zelf lopen tussen wat hertjes en andere rustige dieren en buiten de hekken loopt gewoon het wild.

De game drives werden gedaan door super getrainde rangers, welke op alle persoonlijke wensen proberen te voldoen. De gamedrives waren echt geweldig.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen ooit klachten zullen heben over deze game lodge !!!

Of je nou jong of oud bent, verliefd, gezin of gewoon vrienden, het is voor iedereen geschikt

zeer goede lokatie

4 echte vacantie brabanders
18-4-2011

fantastisch op alle fronten zeer goede game s vriendelijk personeel en nette prijzen voor een geweldige 5 daagse vacantie incl veel wilde dieren

Uitmuntend

Rinus
12-2-2011

We hadden er een fantastisch verblijf, je word er van s'morgens vroeg tot s'avonds laat verwend, uitstekende kamers, prima voedsel, prachtige game drives en een zeer vriendelijk personeel.

Neem daarbij nog de fraaie ligging in het stille natuurreservaat en het prachtige, dieren en vogelleven dat we tijdens de game drives zagen dan kan niet anders worden gezegd dat het predikaat uitmuntend hier op zijn plek is .

Het verblijf in dit privé reservaat is alleen mogelijk op basis van all inclusive, dus alles er op en eraan incl. 2 x per dag een game drive van 3 uur en tijdens die tocht nog een korte picknick met s'morgens koffie en een broodje en s'avonds een glas wijn.

Fantastische ervaring!

elskleijn
29-12-2010

Dit is een fantastische lodge. We hebben hele goede safari's gehad met hele goede en gedreven rangers. Vriendelijk personeel en uitstekend eten! Wij verbleven in het Buffalo Camp, het was veel te kort, wow wat een heerlijke bedden in de tenten, alle comfort en toch zo bijzonder, met het wild wat onder de tent doorloopt (en soms over de tent heen! kleine aapjes).

De nyala's graasden vlak bij onze tent.

Kleinschalig, comfort en internationaal publiek wij vonden het geweldig hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kapama Private Game Reserve in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kapama Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.