Hotel Sanbonani

Laatste review

goed resort

l.strooband,
21-2-2013

Mooi resort, wel erg druk conferentie hotel,goede kamer, buffet en ontbijt redelijk.

Kenmerken

21-2-2013

Prachtige vakantie bestemming

Els van Campenhout
19-1-2010

Dit was een fantastiche plek dicht bij het krugerpark maar de omgeving is zeker zo mooi. Een heerlijke ontvangst van Jane een medewerkster van het hotel maar zij weet echt de mooie routes zonder bij bedoeling te geven. Heerlijk eten in het hotel dit is op buffet basis. Maar even buiten het resort in het plaatjes Hazyview zijn leuke restaurantjes om heerlijk te eten van italiaans tot snackbar. Mooi winkelcentrum in de buurt op nog geen 5 minuten rijden. Echt een aanrader voor een mooie afrika vakantie.

mooi hotel

Diane, Gijs en Rob
12-4-2009

Groot hotel, jammer dat wij ongeveer de enige gasten waren. Veel faciliteiten, groot zwembad. Kamers zijn groot en comfortabel. Het eten was goed, maar ongezellig als er weinig gasten zijn. Vlak bij Krugerpark.

2008

Mooi hotel, slechte service

Marco van Eis
15-10-2008

Leuk en mooi hotel gunstig gelegen vlakbij het krugerpark.

Service is echt waardeloos.

Kamers zijn oke en de lodges zijn van alle gemakken voorzien.

mooie accomodatie in een prachtige omgeving met personeel.

C. van der Stoop
11-1-2008

mooie accomodatie in een prachtige omgeving met vriendelijk personeel.

2007

Dit hotel is centraal gelegen ten opzichte van het Krugerpark. Binnen 10 minuten ben je d'r.

De kamers van het hoofdgebouw zijn nog wel een paar minuutjes lopen vanaf receptie/restaurant/bar. Maar er zijn ook kamers waar je met een golfkarretje naartoe wordt gebracht omdat dat best wel een eindje lopen is. Als je daar zit is dat toch iets minder handig. Verder was er wel een gezellige bar aanwezig.

2005

Mooi hotel en bungalowpark, vlakbij de weg Hazyview/Krugerpark.

Is rolstoeltoegankelijk.

Goede service.

We hebben een aantal aanbieders voor Sanbonani voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanbonani in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanbonani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.