Hotel Rissington Inn

16 reviews over Hotel Rissington Inn in het Nederlands

Leuke tussenstop

Sara
20-9-2015

Klein hotel waar alles heel gemoedelijk verloopt. Inchecken doe je aan de bar.

Koloniale stijl. Vriendelijk personeel.

Zeer ruime kamer en badkamer met goed comfort.

Klein ontbijtbuffet en daarnaast verschillende mogelijkheden van eieren aan tafel geserveerd.

Het was onze uitvalbasis voor een bezoek aan het Krugerpark.

Zeer mooi, klantvriendelijk hotel

H. Smits
7-6-2015

Hotel Rissington Inn is een supermooi gelegen hotel in Hazyview en de perfecte locatie voor diverse trips zoals de Panoramaroute maar ook voor een bezoek aan het Krüger Park. Een zeer aangename ontvangst, duidelijk uitleg over de hotelmogelijkheden, goed ontbijtbuffet, uitstekende dinermogelijkheden en een auto die zelfs op de dag van vertrekken een grondige gratis schoonmaakbeurt heeft gekregen. Royale woon-/slaapruimte met ligbad en al relaxend in het ligbad na een vermoeiende dag ook kunnen genieten van een supermooi uitzicht in de verte. Daarnaast een aparte douche/toiletruimte en een klein terras met loungebank en stoelen. Wij verbleven hier slechts 2 nachten maar een 3e nacht in dit hotel was zeker niet verkeerd geweest. Zeker omdat er nog meerdere trips gemaakt konden worden.

Accomodatie met matige kamer

Aletta
20-4-2012

Onze matige kamer lag naast het zwembad in een appartement complex op een rijtje, badkamer en wastafel werd gescheiden van de slaapkamer door middel van een gordijn. In het complex waren ook vrij liggende lodges, en vermoed dat deze hoger zullen scoren. Ontbijt uitstekend! Restaurant en internet (wifi) op de kamer aanwezig.

De lodge ligt vlakbij een gate van het Krugerpark

Gastvrij B&B op mooie plek

Arianne
18-4-2012

Wat een warm welkom bij Rissington Inn! Een medewerker stond ons al op te wachten toen we aan kwamen rijden. We hadden de courtyard room met buitendouche. Een ruime kamer met veranda en fantastich uitzicht op de omliggende heuvels. Vlakbij Kruger Park. Phabeni gate was ca. 30 min. rijden. Heel vriendelijk en gastvrij personeel, ze boden zelfs aan om een lunchbox klaar te maken met ons ontbijt, om mee te nemen het Kruger Park in. Engelse eigenaar.

Adembenemend

Dennis
4-9-2011

Mooi, rustiek gelegen, kleinschalig hotel aan de rand van Hazyview. Goed te gebruiken als start voor een meerdaagse tour door het Paul Kruger Park (1 van de toegangspoorten op een paar km afstand).

super plek, ongelofelijk gastvrij

Klaas & Gerda
21-7-2010

Wij zijn hier in mei van dit jaar 1 nacht geweest. We zijn ontzettend verwend. Het was toevallig onze trouwdag en we kregen een fles wijn aan geboden. Het eten was super.

Het personeel in woord geweldig.

Klaas & Gerda

erg mooie plek!

Miranda
23-2-2010

hier begon onze reis, we waren geland in johannesburg en hebben daar een auto gekregen. onze eerste bestemming was hazyview.. we hadden een beetje pech met de afstand. daar moet je je niet in vergissen. wij kwamen om 12 uur aan in johannesburg, maar eerder dat je alles geregeld hebt en een auto mee hebt zit je in de spits rond johannesburg. ook is het ff wennen met links rijden natuurlijk. en al met al wordt het al snel laat.

dan is de afstand in 1 keer naar hazyview wel een beetje te lang. we kwamen daar ook pas aan toen het al donker was.

wel werden we super ontvangen!! ze waren zelfs een beetje bezorgd, en eigenlijk was de keuken al bijna dicht maar we konden gewoon nog alles bestellen wat we wilde.

toen we smorgens wakker werden keken we onze ogen uit over het mooie landschap! je kunt zeer ver kijken vanaf hier, en er liepen allemaal aapjes over het gras..

dus een goed begin van de vakantie!

het eten was super goed, ook het ontbijt!

vriendelijk hotel

Anna
29-11-2009

Wij zijn hier in augustus 4 nachten geweest, zeer vriendelijk personeel en het ontbijt en avondeten was super.

Het hotel is wel moeilijk te vinden.

De kamers zijn aan een opknapbeurt toe.

Het guesthouse ligt wel lekker rustig.

Fantastisch!

Celine
7-8-2009

Dit is een super romantisch hotel. Zeker in de avonduren is het een sprookje waar je komt. De kamer die we hadden was werkelijk fantastisch. Zeer ruim, groot bed en een bad op leeuwenpootjes, wat wil je nog meer?... Het eten (a la carte) was werkelijk heerlijk. Echt een aanrader. Jammer dat we daar maar 1 nachtje hebben gezeten..

mooi hotel

Christophe
5-8-2009

Wij hebben hier verbleven in het begin van onze 28 daagse.Vriendelijke mensen,lekker eten.Onz bungalow was mooi met bad in de leefruimte.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rissington Inn in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rissington Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.