Hotel Plumbago Guest House

Hotel Plumbago Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Plumbago Guest House voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Plumbago Guest House in het Nederlands

Droomhuis met de sfeer van toen en service van nu

Elco, Loes en Melvin
9-3-2016

Wat een gastvrije mensen die veel over de omgeving kunnen vertellen.

De luxe om je heen schitterende huisjes (3)met airco, groot zwembad met badlakens, tennisbaan en sauna. Een schitterend uitzicht over Hazyview dicht in de buurt van de panoramaroute en het krugerpark.

Zalig 3 gangen diner te plekken te regelen.Echt een aanrader

erg gastvrij

Sanne
14-11-2011

Mooie tuin, vriendelijke eigenaren, centraal gelegen en vlakbij Kruger park

Martijn van Bostelen
8-7-2010

Wij zijn hier voor onze huwelijks reis op doorreis door Zuid Afrika drie nachten geweest.

Dit guest house ligt op een schitterende locatie met een fantastisch uitzicht vanuit de tuin.

Alles ziet er tip top uit, van de huisjes tot en met de tuin.

De eigenaren zijn super vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan.

Als je van (huis) dieren houd zit je hier ook goed want er lopen katten en honden in de rondte van de eigenaren.

Veel attracties en bezienswaardigheden in de buurt zoals de Panoramaroute en Elephants Wisphers ( echte aanrader).

Wij kunnen iedereen dit Guest house van harte aanbevelen

Een stukje paradijs op aarde

RP
    21-5-2010

Fantastisch, kleinschalig hotel (3 super grote suites). Perfecte ligging op een heuvel, net buiten Hazyview (auto noodzakelijk), dicht bij de Panoramaroute en voor bezoek aan het Krugerpark. De eigenaren, Ilara en Robbie zijn ontzettend gastvrij, hartelijk en behulpzaam. Ze vinden het leuk om tips te geven over de activiteiten in de buurt (en het zijn er veel). Als je op zoek bent naar veel privacy, persoonlijke verzorging en prettige service, ben je aan het goede adres.

De kamers zijn met zorg ingericht (klassiek), elke dag verse bloemen, chocolaatje op je kussen en luxe badproducten. De ontbijttafel wordt iedere dag met zorg gedekt en het ontbijt is bijzonder gevarieerd en mooi gepresenteerd. We hebben er twee keer heerlijk gedineerd (Ilara is een chef geweest). Buiten de kamer is er een patio, waar je kunt zitten en genieten van de mooie tuin en het fantastische uitzicht. Als je eenmaal deze plek ontdekt hebt, wil je niet meer weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plumbago Guest House in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plumbago Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plumbago Guest House scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.