Hotel Numbi

Hotel Numbi

8 reviews over Hotel Numbi in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Hotel Numbi een sfeervol hotel in Hazyview.

Gerda
25-10-2017

Wij verbleven eind sept 2017 2 dagen in Hotel Numbi. Een heerlijk rustig hotel. De service was prima. Een minpuntje dat de gangen was muffig roken. (vloerbedekking), Kamer waren perfect.

Het buffet was geweldig. Niet te geloven dat je voor ca 13 euro incl wijn hier heerlijk kan eten. Keuze te over. Hoewel het Hotel aan de doorgaande weg ligt hebben wij geen last van extra geluid gehoord!

Goede locatie voor Krugerpark

or
7-6-2017

Goed hotel met vriendelijk personeel. Kamers schoon en een uitstekend ontbijtpakket als je vroeg het Krugerpark ingaat.

Oudbollig hotel en service niet goed

Familie Lauteslager
18-1-2017

De ligging is goed tov de Numbi gate van het Kruger Park. Het hotel is oudbollig. Telefoon aanlsuiting totaal kapot, dus niet mogelijk om te bellen naar de recpetie. Airco maakte heel veel lawaai en koelde niet goed. Het restaurant niet gekoeld (in hoog zomer niet te doen). Bediening was vriendelijk maar totaal niet kundig. Eten was niet goed. Geen aanrader.

Geen service

Peter
24-11-2016

Een "basic" hotel. Service is slecht. Mijn airco was defect en ik kreeg te horen, dat het altijd 45 minuten duurt voordat koelte afgegeven wordt. Na anderhalf uur weer een melding gedaan en men zou een monteur sturen. Die moet nu nog komen. Dat was dus een nacht in 30 graden.

Het regende hard toen de koffers voor het vertrek werden opgehaald. Het zal niet bij hen opkomen de koffers af te dekken met een zeil, dus mensen met stoffen koffers hadden natte kleding.

Zeer vriendelijk personeel

Sylvia
6-5-2012

Hotel Numbi (ook camping) ligt in het centrum van Hazyview en 15 km vanaf het Krugerpark. Personeel is super vriendelijk en erg leuk tegen de kinderen. Eten in het restaurant was ook prima. Zwembad wel erg koud, maar dat zijn alle zwembaden in deze tijd van het jaar. Wij hadden een familie kamer in de main house en deze was erg goed. We hadden zelfs ook een buitendouche.

Goed netjes en ruim

Constant
6-12-2011

Is in feite een lodge maar met losse kamers en huisjes.

De huisjes zijn zeer ruim goed gemeubileerd, goede bedden.

Dichtbij het krugerpark.

Mooi hotel.

Nelly Schreurs
4-3-2010

Vorige beoordeling is ook van mij maar ik wil nog even e.e.a. toevoegen.

Hotel Numbi is een gezellig en sfeervol hotel. Mooie kamer met goede badkamer, groot balkon en een zitje op de kamer. ( zie foto). De tuin is zeer verzorgd. Jammer dat er s'nachts de stroom uitviel maar ik denk dat het vaker gebeurd omdat er een olielamp en kaarsen op de kamer stonden. Doordat de stroom uitviel werd het erg warm in de kamer. Het eten is er goed maar de bediening laat, zoals in veel restaurants in Zuid Afrika, veel te wensen over.

Sfeervolle kamer.

Nelly Schreurs
3-3-2010

Gezellig hotel, niet ver van het Kruger Park. De kamers zijn schoon en groot met goede bedden een zitje en een groot balkon. Ook de badkamer ziet er goed uit. Mooie tuin.Jammer dat s'nachts de stroom enkele uren uit viel, daardoor werd het erg warm op de kamer. Ik denk dat dat vaker gebeurd omdat er een olielamp en kaarsen op de kamer stonden. Het eten is er prima maar de bediening laat veel te wensen over. ( zoals op veel plaatsen in Zuid Afrika).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Numbi in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Numbi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Numbi scoort een 7.04 uit 10 op basis van 8 reviews.