Hotel Casa do Sol ****

8,5

4 reviews over Hotel Casa do Sol in het Nederlands

Mooie verzogde plek voor 1 overnachting

Ron en Trudie, 25-7-2014

Was een soort portugees dorpje in Afrika met kleine steegjes, wat een apart sfeertje creeerde. De Kamer was goed, .Het eten was prima , service was goed. Dat wij er waren was het bijzonder stil en weinig vakantiesfeer. Mooie en zeer goed onderhouden tuin erom heen met zwembaden en tennisbanen.Verblijf van 1 nacht was voor ons dan ook genoeg..

Prachtig verblijf. 4-sterren zeker waard

Jaap Pellikaan, 14-5-2012

Wij verbleven hier twee nachten in mei 2012. Prachtige suite. Tuin (park) wordt schitterend onderhouden.

Personeel zeer vriendelijk.

Minpunt was dat we bijna de enige bezoekers waren (het was laagseizoen).

leuke plek voor 1 nachtje

Koos , 16-2-2011

mooie plek voor 1 overnachting , soort portugees dorpje in Afrika, stroom viel diverse keren uit, kamer was klein maar goed, met kikker in de kamer. eten , service, was goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa do Sol voor je op een rij gezet:

Casa Do Sol is werkelijk een fantastisch 4*-hotel om meerdere redenen : een Portugees dorpje met kleine steegjes creëert een hele sfeer van warmte en vakantie, omgeven door de meest fantastische tuinen vol bougainvilles en ander moois, een klein natuurpark met wat ongevaarlijk wild (zelfs girafs) en het best opgeleid personeel dat we in Zuid-Afrika zijn tegengekomen... en nog veel meer. De Managing Director is trouwens een Belg, wat misschien ook wel het lekkere eten verklaart !

En niet te vergeten : elke dag een 'happy hour' van 18u tot 19u waarbij je aperitiefje wel belachelijk goedkoop wordt !

Helemaal fantastisch !

We hebben een aantal aanbieders voor Casa do Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa do Sol in Hazyview, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa do Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa do Sol scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.