Hotel Walkersons

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Walkersons voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Walkersons in het Nederlands

fantastisch

kicksoy
22-7-2014

Mooie kamer, goeie service, luxe, heel fijn

Gereisd Met partner in december 2000
2005

Walkersons is gelegen op een landgoed en ingericht met en

Ria van de Laar
20-12-2005

Walkersons is gelegen op een landgoed en ingericht met kunst en antiek. Verblijf is in bungalows rondom een meertje, met open haatd en een uitzicht om te zoenen. Restaurant in 1 woord: geweldig

Gereisd Anders in december 2005

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walkersons in Dullstroom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walkersons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.