Hotel Critchley Hackle

Kleine hotelsWeer vandaag21°14°

6 reviews over Hotel Critchley Hackle in het Nederlands

op weg naar het Krugerpark hier overnacht, leuke plek in het Forellendorp Dullstroom. ook liggen de kamers rond een forelle vijver. super ontvangst in mooie ruimte, super eten, super vriendelijke personeel. goed kamer met alles erop en eraan. zelfs de auto was gewassen de volgende ochtend en alles wordt voor je gedaan.

2006

Mooi gelegen aan forellenvijver

Frits Langerak
16-1-2006

Mooi gelegen aan forellenvijver. Mooie huisjes met open haard. Eten was klasse. Goede overnachtingsaccomodatie op doorreis naar Krugerpark. Het dorpje stelt niets voor en dat heb je in een halfuur bekeken.

2005

Ook wij zijn op doorreis daar geweest en hebben daar 1 overnachting gehad. Prima Niet voor meerdere dagen, daarvoor is het denk ik te eenzijdig en zijn er nog zoveel andere mooie plekjes

2004

Op doorreis naar het Krugerpark hebben wij hier overnacht. Een fijne ruime c ottageaan het zwembad/meertje. Prachtig uitzicht. Het personeel was erg vriendelijk en wij hebben er lekker gegeten.

Wij zijn hier in half mei 2004 geweest op doorreis naar het Krugerpark. Mooie locatie aan een grote vijver. Kamer was mooi, met open haard en een zitje. Badkamer voorzien van douche, dubbele wastafel en toilet.

2003

droomlocatie voor 1 of 2 nachten (bv

michel
29-12-2003

droomlocatie voor 1 of 2 nachten (bv. op doorreis naar het Krugerpark), op kamer o.a. een werkende openhaard.

We hebben een aantal aanbieders voor Critchley Hackle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Critchley Hackle in Dullstroom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Critchley Hackle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.