Lodge Blyde River Canyon Lodge

1 review over Lodge Blyde River Canyon Lodge in het Nederlands

Goeie ligging, Aangenaam resort

inge
27-3-2011

Kamers in bungalows zijn ruim en netjes. Een aanrader is het uitzicht in de late namiddag vanaf het "viewpoint" in het Resort op de canyon van de Blyde Rivier. Schitterend gewoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Blyde River Canyon Lodge in Blyde River Canyon Nature Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Blyde River Canyon Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Blyde River Canyon Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.