Camping Aventura Blydepoort

Met jonge kinderen

FANTASTISCH!

T. Horan
21-12-2011

Camping Blydepoort is echt een geweldige camping. Het is er heel kindvriendelijk en de omgeving is werkelijk prachtig!

Echt een aanrader!

Mooie ligging

Jacqy Dekker
20-2-2010

Aan de voet van een berg ligt deze mooie camping. De eerste indruk is goed. mooie grote zwembaden, restaurantjes, ruime plekken, animatie, een winkel en schoon sanitair. Aanraders zijn: een boottochtje over de Blyde River met gids, een cheeta Farm in de buurt en wat absoluut niet overgeslagen mag worden is de theetuin "The Garden Of Eden"! Deze theetuin ligt middenin de bananenplantages en je kan er heerlijk eten! Het paradijs! Verder nog de prachtige watervallen, Burks Luck Potholes en het gouddelversstadje Pilgrims rest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aventura Blydepoort in Blyde River Canyon Nature Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aventura Blydepoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.