Reviews over Waterberg

Fantasche ruine teneten met Luxe

Leo
    7-1-2017

Grote tenten, met alle luxe die men wenst, met uitzondering van airconditioning wat toch wel een must zou zijn.

Eten niet echt gevarieerd en weinig!

Mooi is het zwembad.

De game drives zin leuk maar verwacht hier geen Big Five er zin leeuwen en Cheeta,s doch deze zijn zo tam als de kat van onze buren!!

Rust en ruimte in de Afrikaanse Bush

aderna
    3-11-2016

Mooi verzorgd kleinschalig complex.

Slechts 2 vrijstaande lodges en 1 luxe safaritent, vrij gelegen midden in de natuur met mooi zwembad.

Geen bigfive-area maar wel veel vogels.

Mainlodge is echter op 5 km. via een zandpad, hier moet je normaliter ook naar toe voor uitstekende ontbijt en diner. Omdat wij de enige gasten waren, werd dit door het vriendelijke (tijdelijke) managementpaar Bart en Lindi op ons terras geserveerd en ook een heerlijke braai verzorgd.

Nadeel was wel dat er geen detailkaarten waren zodat we een keer behoorlijk verdwaald waren omdat Tom-Tom de onverharde wegen niet meer herkende.

Desondanks, als eerste onderkomen een prima plek om alvast een beetje te wennen aan het afrikaanse ritme.

Vaalwater is een leuke plaats op 30 km afstand.

Issabella Kerklaan, directeur/eigenaar, 25-1-2017

Fijn te horen dat jullie genoten hebben. Het is inderdaad lasting via GPS te navigeren hier in de omgeving. we raden onze gasten aan geen GPS te gebruiken, wij leggen graag uit hoe te rijden.

Onze Main Lodge is 3.8km van de zgn. Lodges Area inclusief ons zwembad met lounge, vandaan zodat u ongestoord kunt genieten van uw verblijf zonder gestoord te worden door de activiteten bij de Main Lodge.

we kijken ernaar uit jullie opniew te verwelkomen!

Met warme groet vanuit de bush,

Heerlijk verblijf in de bush!

Petra
    21-2-2015

Een heerlijk begin van onze vakantie in een mooi ingerichte tent midden in de bush op het terrein van de lodge. We hebben genoten van de rust, de gastvrijheid, de uitstekende service en de heerlijke maaltijden. Hier een echte braai en potjie op de kolen buiten of een lekker diner op het terras. Bij gewenste actie is er van alles te verzinnen in de omgeving, maar wij genoten ook van een wandeling over de paden door de bush en lekker hangen in de leuke loungeplek vlakbij de tent.

Issabella Kerklaan , directeur/eigenaar, 25-1-2017

FIjn te horen dat jullie een fijne tijd gehad hebben op Ama Amanzi Bush Lodge. EN ja zo kan het natuurlijk ook, gewoon lekker genieten van de fantastsche bush en omdat we geen gevaarlijk wild hebben rondlopen kunt u naar hartelust wandelen of fietsen. Dank voor jullie review an graag zien we jullie nog eens.

Met warme groet van de Afrikaanse Waterberg Bush,

Issabella Kerklaan

directeur en eigenaar van Ama Amanzi Bush Lodge

www.ama-amanzi.com

“Heerlijke relaxte week in de bush”

dick_janson
    9-11-2014

Acht dagen hebben we doorgebracht in deze prachtige accommodatie midden in de Zuid-Afrikaanse bush. De lodges zijn prachtig (heerlijke bedden!) en voorzien van alle luxe die je je maar kunt wensen, terwijl je midden in de natuur bent. Zwembad, relaxte lounge area en een geweldige gastvrouw Issabella maken dit een unieke belevenis. Uitstekend ontbijt en diner maken dit tot de ideale plaats om te verblijven in Zuid-Afrika en van hier uit diverse tochten te maken. Indien je dit wilt organiseert Issabella dit voor jou, zodat je optimaal kennis maakt met de cultuur, bevolking en natuur in de regio.

Schitterend mooi natuurpark

Miranda
    2-12-2013

Wat een mooi natuurpark. Je ziet hier vele aspecten van de natuur (groen, dor, droog, uitgestrekt, bergen, bossen etc) En in die natuur een verscheidenheid aan dieren.

De big 5 hebben wij helaas niet gezien, maar we hebben zeer mooi en uitgebreid het nijlpaard en de neushoorn mogen bewonderen.

Bavianen kwamen zo dicht bij ons verblijf dat we bij de kinderen moesten blijven en dat deze niet meer alleen rond konden lopen en een struisvogel kwam nog net niet op de deur aankloppen.

Op de camping kun je het leeuwenwelpje aaien, dit was leuk, maar daar is ook alles mee gezegd.

Wij zaten in een particuliere lodge (Olifantsfontijn) een absolute aanrader. mooi groot huis met alle voorzieningen voor een grote groep (keuken, zitkamer, eetkamer, zwembad, uitkijkterras en een braaiplaats. Daarom heen had iedereen zijn eigen huis/kamer. Zeer geschikt om met een groep te gaan en toch nogje privacy te hebben