Lodge

16 reviews over Lodge Leopard Leap Lodge in het Nederlands

In 1 woord: Geweldig!

Laura Amsing
7-12-2013

Ik ben een maand in Leopard Leap Lodge geweest en heb me werkelijk geen enkel moment verveeld! Als het geen uitstapje was naar de Mokolo Dam, dan was het wel een wandeling over het eigen terrein. Ook in de Zuid-Afrikaanse winter is het er prachtig! De accommodatie was perfect en ik voelde me elk moment van de dag in de watten gelegd. Vanaf het terras was de zonsondergang prachtig en ook de sterrenhemel was een plaatje. Met regelmaat kon ik vanuit mijn bed de beesten bewonderen, wat wil je nog meer? Uiteindelijk ben ik een hele ervaring rijker en kom ik zeker weten nog keer terug!

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

Fantastische plek met prachtig uitzicht

Van de Raadt
24-5-2013

Leopard Leap Lodge is een fijne accomodatie met veel aandacht voor de gast. Je voelt je thuis bij de gastvrouw en gastheer. Persoonlijke begeleiding op uitstapjes, vers fruit op de kamer, even een broddje maken, niets is te veel. Een Wandeling over het eigen terrein, een glaasje wijn op de uitzichtsplek bij de drinkplaats voor de dieren, heerlijk eten in de avond buiten op het terras.... Het is puur genieten!

Gereisd Met partner in februari 2013

"A lodge with a View!"

anitra kaan
24-10-2012

We beleven het ultieme "Out of Africa"gevoel op Leopard leap Lodge'!S,avonds zitten we om het kampvuur onder een schitterende afrikaanse sterrenhemel en s,morgens genieten we van het spectaculaire uitzicht.Rollende heuvels met in de verte blauwe bergen.. Jan &Maya laten ons de Farm zien en we komen allerlei antilopen en ook giraffen tegen! De gastvrijheid is groot .De maaltijden zijn met zorg bereid. We komen helemaal tot rust! Dank ,Jan&Maya, we komen graag terug op deze prachtige Lodge!

Gereisd Met partner in januari 2012

In een woord "Uitstekend"!

Ton van der Lee
28-2-2012

Samen met cameraman Titus de schitterende Leopard Leap Lodge in het Waterberggebied bezocht in verband met mijn project "Spirits of Africa" waarbij op de farm zelf opnamen werden gemaakt van Sangoma Magdaline Mokonyane uit Vaalwater op zoek naar kruiden en wortels en vervolgens toelichtte welke kwalen daarmee verholpen kunnen worden. Later ook opnamen bij haar thuis gemaakt van een nachtelijke ceremonie die binnenkort als korte documentaire film verschijnt. Met dank aan de gastvrouw die de contacten had gelegd!

Gereisd Zakelijk in november 2011

Geen Big 5, wel Big 2

Irene en Machiel Visser
7-12-2011

Wat een prachtige plek en bijzondere mensen. Bij Jan en Maya voelden wij ons erg welkom en direct thuis. We hebben genoten van het prachtige huis, de ligging, natuur en gezelligheid. De gamedrive en wandeling waren bijzonder, het eten en drinken van culinaire kwaliteit. Wij komen graag terug, een aanrader voor iedereen!

Gereisd Met partner in november 2011

Nooit gedacht!

Judith & Rob
15-6-2011

Wij hadden niet zoveel op met Zuid Afrika dachten we, maar dat blijkt in één week volledig om te kunnen slaan. Niet in het minst dankzij de enorme gastvrijheid van Maya en Jan Oosterhoff bij wie we ons direct thuis voelden. Wat een prachtig weids land, wat veel leuke wilde dieren, zo vlak onder je neus. We popelen om langer terug te gaan.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ook the bushtents zijn geweldig!

Wina
9-6-2011

Erg genoten van alles wat er leeft en rondloopt op de farm.Overnachten in de bushtent, een geweldige ervaring, spectaculair. De zon zien ondergaan, vlees op de braai en daarna getrakteerd worden op een onbeschrijfelijke sterrenhemel.'s Nachts slaap je veilig in een heerlijk zacht bed in de luxe bushtent, meeluisteren terwijl het nachtleven buiten gewoon zijn gang gaat.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Stukje paradijs op aarde !

Gert Hijkoop
24-5-2011

Prachtige huis en mooi gelegen op de clif met wijds uitzicht over de "plaas". Gastvrije lodge owners, prima verzorging. Variatie aan wildlife ruim zelfs zonder de leopard te hebben gespot. Zeer de moeite waard !

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Prachtige vergezichten in de bush!

Ed & Anka
10-5-2011

Leopard Leap ligt op een kleine 3 uur rijden van Johannesburg, midden in het prachtige Waterberg gebied. Jan en Maya hebben hier hun prachtige lodge, spectaculair gelegen op een klif. 's avonds geniet je hier van spectaculaire zonsondergangen maar misschien nog meer van het ongekend wijdse uitzicht. Een uitzicht dat je niet alleen vanaf het terras hebt, maar bijv. ook vanuit de pool. De accomodatie is van alle denkbare gemakken en faciliteiten voorzien. De farm Leopard Leap ligt voor een deel op een plateau, waar ook de lodge ligt en waar ook de meeste beesten zijn. Vanuit het terras en zwembad heb je uitzicht op de waterhole waar kuddes zebra, kudu, wildebeest etc elke dag komen drinken. De rest van de farm is een stijle berghelling, ideaal geschikt voor (pittige bergop) wandelingen maar met als beloning beneden in het dal een kraakheldere rivier met in het regenseizoen ook watervallen.

Gereisd Met partner in januari 2011

Een heerlijke tijd doorgebracht op Leopard Leap

Koos Vierbergen
10-5-2011

Jan en Maya, Wat een heerlijke tijd die tien dagen bij jullie op de lodge !!!!! Dit was voor mij de beste medicijnen na de trauma die ik kort tevoren had meegemaakt. Ik kon weer rustigheid voor mijself krijgen, mede door de lange wandelingen in de ongerepte natuur en het aanschouwen van het wild wat zo dichtbij komt dat je er zelf deel van word. Alles deel van de Schepper se wonderwerken. Het huisje dat jullie “Hans en Grietje” noemen, paste prachtig in, in mij behoeftes en het was met meer als het nodige voorzien en heerlijk privaat, en om zo in de natuur te douchen is nogal ‘n ondervinding.
Jullie lieten mij ook dadelijk thuis voelen met jullie hartelijke gastvrijheid terwijl ik uiteraard toch maar een vreemdeling was wat voor het eerst met jullie kennis maakte Voor alles mijn hartelijke dank. Koos Vierbergen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Leopard Leap Lodge in Vaalwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Leopard Leap Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.