Chalet Kololo Game Reserve

Chalet Kololo Game Reserve
9,3

6 tips over Chalet Kololo Game Reserve

Jose Jansen, 7-5-2013
In Vaalwater doet WWS (Waterberg Wellfare Society) heel goed werk voor kinderen, die hulp heel hard nodig hebben. Donaties in de vorm van kleding en schoeisel kunnen zij heel goed gebruiken. Maar ook simpel speelgoed, zoals een ballon, zorgen voor een brede lach op de mooie gezichtjes van deze kinderen.
Paul Sneijder, 3-5-2013
Naast de schitterende natuur op en bij Kololo en de hartelijke verzorging daar is een bezoek aan Vaalwater een inspirerende ervaring. Een aanrader!
marcel burger, 2-11-2012

meer dieren in Welgevonden (groot gebied ten opzichte van de hoeveelheid wild). Wel voordeel dat je hierdoor niet met 20 jeeps bij een stel leeuwen staat. Hooguit drie jeeps.

De weg vanaf Vaalwater naar de lodge is 29km onverhard en behoorlijk slecht. Let dus op je huurauto. Je komt wel al veel dieren tegen, dat maakt veel goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Kololo Game Reserve voor je op een rij gezet:

Miriam Bloemsma, 17-8-2012
Paardrijden bij de buurvrouw (Carla) Mooi landschap en ontzettend lieve paarden.
Jolein Steenland, 6-4-2012
Vaalwater tour, hier krijg je een totaal ander idee van Zuid-Afrika en zie je hoe het er in het dagelijkse leven aan toe gaat.
Anne Storm, 8-11-2011
Denk om je verrekijker en je camera. Een stapel boeken mee? Vergeet het maar. Daarvoer is Kololo veel te boeiend. Huur op de luichthaven van Johannesburg een auto, je zit meteen op de snelweg. De laatste 30 kilometers naar Kololo worden gevormd door een avontuurlijke dirt road, dus niet te hard rijden. En laat je dan maar verwennen door de meer dan gastvrije crew van Kololo. Wat een feest, deze lieve mensen.