Lodge

81 reviews over Lodge ZaZoe Xperience in het Nederlands

Een geweldige vakantie gehad

Leon Buijs
29-10-2013

Net terug uit Zuid-Afrika kijk ik terug op een fantastische vakantie bij ZaZoe Xperience. Natascha en Rex hebben mijn wens om veel wild te zien en veel te kunnen fotograferen meer dan vervult tijdens mijn negen daagse verblijf. Er is alles aan gedaan om mijn verblijf helemaal naar mijn zin te maken

Op het eigen terrein is voldoende wild te zien en er zijn volop mogelijkheden om het park te verkennen (o.a. per quad en vanuit schuilhutten). Tijdens de verschillende excursies blijkt de grote kennis waarover zowel Rex als Natascha beschikken over de vele verschillende dieren en bomen/planten die voorkomen in Zuid-Afrika, Ook de fotoworkshops gegeven door Natascha zijn zeker aan te bevelen.

De rondavel waarin ik verbleef was schoon en netjes ingericht met voldoende opbergruimte. De maaltijden die worden geserveerd in de lapa zijn zeer smakelijk en voldoende gevarieerd. En daarna heerlijk nagenieten bij het kampvuur.

Al met al voor mij een super ervaring en ik kom zeker nog eens terug!

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Een schitterende plek om terug te komen.

Marga Vos
25-10-2013

In september hebben wij onze vakantie in Zuid-Afrika laten verzorgen door Natascha (samen met Rex eigenaar) van deze lodge. In goed overleg zijn we met al onze wensen tot een prima programma gekomen, die onze verwachting heeft overtroffen. Samen met Natascha achter het stuur hebben we de natuur en dieren gefotografeerd in Nat.Parken, Botswana en Swaziland. Dit alles onderbroken door 2 keer een verblijf bij ZaZoe.

ZaZoe beschikt over een groot landgoed, waar veel, al dan niet vanuit een schuilhut, dieren gespot kunnen worden. De voorzieningen en verzorging zijn van hoge kwaliteit. De rondavels zijn schoon en netjes onderhouden, de maaltijden zijn zeer goed en overvloedig. Natascha, Rex en medewerkers zijn uitstekend in staat om hun gasten op een relaxte, flexibele en gezellige wijze een onvergetelijke ervaring te laten beleven.

De activiteiten bij in de omgeving zijn legio. Bespreek je wensen met Natascha en/of Rex, ZaZoe Xperience is een prima basis voor je verblijf in Zuid-Afrika.

Gereisd met partner in Fri Sep 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We kozen de 4x4 vakantie van Zazoe, omdat we met Rex en Natascha hele goede ervaringen hadden. Overnachten in nationale parken tussen de wilde dieren, aanpassen aan de natuur en beleven wat ongereptheid is. Drie landen stonden op het programma: Zuid-Afrika, Botswana en Zimbabwe. Namibië kwam erbij vanwege de boottocht over de Chobe-rivier en Zambia, omdat een zoon wilde bungee jumpen vanaf de Victoria Falls Bridge. We gingen met het hele gezin en Rex in twee landrovers op tocht. Heel veel avonturen hebben we beleefd. Olifanten, hyena’s, impala’s, kudu’s, nijlpaarden, krokodillen, bavianen en nog veel meer in en rond het kamp. Leeuwen heel vlakbij. De big-five lieten zich vlakbij de auto’s zien. Overstekend wild werd gefotografeerd en gefilmd. Een van de grootste verrassingen waren wel de Wilde Honden in Zimbabwe. Ze deden zich te goed aan een impala. Het ongemak van een mechanisch probleem bij beide landrovers en drie lekke banden is de kans die je loopt bij dit soort vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig relaxt plek,

mwr velda
20-9-2013

Wij hebben de afgelopen vakantie hier kunnen vertoeven,en het is dan ook een echte aanrader als je van rust,gezelligheid,en een goede organisatie houd. Rex en Natascha zijn zeer leuke mensen ,en er is dan ook van alles te regelen,zover dit mogelijk is. verder zit men hier lekker centraal om naar buurlanden te gaan ,om deze te bezoeken,en/of gamedrives te maken.

Gereisd met partner in september 2013

Super Locatie

J.
16-9-2013

Wat je daar zoekt is allemaal echt. Rex en Natascha zijn een zeer ingespeeld paar met een goede crue. Altijd bezig met de klanten en super gedreven. Heel fijn daar en je voelt je echt gewenst.

Gereisd met partner in Mon Apr 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een fantastische plek

P.F.M. van der Vliet
1-9-2013

De accomodatie is mooi gelegen en ziet er uiterst verzorgd uit. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wanneer de Afrikaanze natuur wilt leren kennen is het een uitstekende uitvalsbasis. De accomodatie licht midden in de natuur vlak bij de LIpopo rivier. Door de uitstekende verzorging en mooie lodges is de prijs kwaliteits verhouding goed. Zowel het ontbeit, de lunch als het avondeten zijn van hoge kwalitieit en zeer goed verzorgd. Kamers woren dagelijks schoongemaakt en de bedden fris opgedekt. kindern krijgen alle ruimte.

Gereisd met vrienden in Fri Aug 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi en vriendelijke lodge

ivonne
5-7-2013

Wij vonden de lodge erg mooi, we werden vriendelijk ontvangen en de eigenaren waar erg gastvrij. Wij vonden het jammer dat we hier maar 1 nachtje hebben geslapen,omdat hier nog zoveel meer te doen is. als wij weer naar Zuid Afrika gaan zullen wij zeker een aantal nachtjes hier gaan boeken. ik denk dat je met deze eigenaren op plaatsen komt waar niet beel toeristen komen.

Gereisd met partner in Sun Jun 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ultieme vorm van een vakantie

H.Glazer
24-6-2013

Wij Henk, Ciska,Ed en Carla hebben een groot aantal grote reizen binnen en buiten Europa gemaakt en hebben vele avonturen beleefd. Voor 2012 stond Zd. Afrika op ons verlanglijstje. Via een kennis hoorden we van Za-Zoe . Natascha is in december bij ons thuis geweest met een aantal opties waaruit wij konden kiezen. De vakantie heeft onze stoutste verwachting overtroffen. Pilanusberg, Swartwater, Botwana, Krugerpark, Vliegen boven de Limpopo rivier, lokaal schooltje en winkel van sinkel , leeuwen parken en niet te vergeten hun prachtige landgoed met een grote verscheidenheid aan prachtig wild dat we ,s morgens en .s avonds konden spotten en filmen. Natas heeft in bijna 3 weken 3000 km met ons gereden en ons de natuur, cultuur en folklore van noord-oost Zd-Afrika laten zien en voelen. Ook de 3 dagen in Botswana waren onvergetelijk waar we onder begeleiding van rangers een nachtsafari hebben gemaakt waarbij we o.a. luipaarden hebben gezien.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie

Peter.Poel
22-11-2012

Alles wat in de bovenstaande beoordelingen staat onderschrijven wij.
We kunnen het ook een ieder aanbevelen . Prijs kwaliteit. Is uitstekend, Rex en Natasja nog bedank voor een hele mooie vakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Een prachtig avontuur!

Muriel en Henk
26-9-2012

Ons verblijf met 3 kleine kinderen (2, 4, en 6 jaar) was een fantastische ervaring en geweldig avontuur voor de kinderen en een . Met elke ochtend en avond een lekker maal en overdag hele spannende dingen om te doen, zoals een game-drive waarbij je achterop een bakkie mocht zitten, paardje rijden, spelen met Rex en zijn quad en brood bakken en braaien bij de centraal gelegen vuurplaats. De slaaphutten zijn comfortabel en de sfeer in het Zazoe kamp heerlijk relaxed. Een dagje alleen in Zazoe verblijven met de kinderen was ook erg leuk voor iedereen. Rex en Natascha zijn hele enthousiaste managers van Zazoe die er alles aan doen om het iedereen goed naar de zin te maken, op heel ontspannen wijze maken we plannen voor de 4 nachten / 3 dagen dat we bij hun verblijven. Ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was het de eerste stop op een zelf geplande tocht door Limpopo, Mpumalanga en Swaziland, incl. Kruger Park - een super begin.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lodge info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge ZaZoe Xperience in Swartwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge ZaZoe Xperience zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.