Lodge
9,4

81 reviews over Lodge ZaZoe Xperience in het Nederlands

Een mooie rondreis met onuitwisbare herinneringen.

Pauli Olde Wieverink,
16-12-2018

Voor de derde keer een fantastische rondreis gemaakt met ZaZoe Xperience.

Dit keer Zuid Afrika, Botswana en Zambia.

Prachtige lodges, mooie parken en nog mooiere riviercruises, prima eten en vriendelijke mensen.

Zambia was nieuw voor ons, indrukwekkend land, erg groot, wij hebben maar een klein gedeelte gezien, Kafuepark met dam , omgeving Lusaka en richting Vicfalls, waarbij omgeving Livingstone toch wel echt super was.

Enkele lodges waar we verbleven: Kololo game reserve, Mopane bush Lodge, Tuli safari lodge, Kiambi Safari, Camp Nkwazi.

Dank Natascha en Rex voor wederom een prachtige Xperience, wij kijken uit naar een volgende reis met jullie want die gaat er zeker komen.

Gereisd met partner in november 2018
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience, mede-eigenaar, 16-1-2019
Dank Pauli en Gerard. Wat een mooie Afrikaanse experiences en herinneringen hebben we weer kunnen maken. En gelukkig staan er alweer nieuwe plannen zeer concreet voor 2019 in de agenda. Hartelijk dank voor jullie vertrouwen. Het is top reizen met jullie!

alle verwachtingen overtroffen

Frans & Thea Veraart,
20-10-2018

Met Natascha een prachtige rondreis door het noord-oosten van Zuid-Afrika gemaakt met een uitstapje naar Botswana. Genoten van mooie gastvrije locaties, prachtige natuur en dieren en de onuitputtelijke kennis van Natascha over dit fascinerende land.

Gereisd met partner in oktober 2018
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience, mede-eigenaar, 16-1-2019
Frans en Thea, wat was het een mooie reis. Een prachtmanier om jullie bijzondere verjaardagen te vieren! Dat is toch wel heel top gelukt ;-) Bedankt voor jullie vertrouwen in ZaZoe Xperience.

Genoten met een grote G!!

Mascha de Decker,
14-10-2018

Rex en Natascha hebben een prachtige reis voor ons voor de tweede keer samengesteld .We hebben zo genoten van de mooie en verschillende lodges, in een tent in Entabeni, de gamedrives in de vroege morgen of laat in de middag met als afsluiting een heerlijke glas wijn of Amarula gold :-) bij het kampvuur op een mooie plek bij ZaZoe. We hebben de volledige BIG FIVE gespot, zelf het luipaard met prooi. Geweldig.Rex wist ons zoveel te vertellen over afrika, Wat is Zuid Afrika een mooi land! Dank je wel Rex en Natascha voor deze mooie reis en het boeken van de mooie locatie's, we hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2018
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience, mede-eigenaar, 16-1-2019
Dank voor jullie komst Mascha en Manfred. Het was wederom heel fijn reizen met jullie!

Fantastisch!

Laura Maassen,
29-6-2018

Hele goede en vriendelijke service. De lodge is heel sfeervol en is goed verzorgd. Zeker een aanrader om de lodge te bezoeken, maar ook om de geplande rondreizen van ZazoeExperience te boeken.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super geweldig.........

José en Gertie,
26-5-2018

Rex en Natascha hebben een prachtige reis voor ons samengesteld. Onze groep, bestaande uit 6 mensen, wilden voornamelijk naar de wildparken in Botswana en 1 dag naar de Victoria watervallen in Zimbabwe. We hebben zo genoten van de mooie en verschillende lodges, de gamedrives in de vroege morgen of laat in de middag met als afsluiting een heerlijke gin-tonic bij de ondergaande zon op een mooie plek in het wildpark. Of een boottochtje tussen de nijlpaarden of de olifanten stonden al te kijken langs de kant van het water. En hier ook weer als afsluiting een heerlijk drankje bij de ondergaande zon.......Wij hebben heerlijk gegeten met ook vaak weer de wilde dieren in het zicht. We zijn ook super verwend door Natascha en Rex, het water stond al klaar in de auto's, we hoefden werkelijk niets zelf te doen. De laatste 3 dagen in de Lodge van ZaZoe Xperience zelf, ook super...... Kortom een fantastische reis om nooit meer te vergeten.........

Gereisd met vrienden in mei 2018

Formidabel op maat geleverde rondreis

Agnes en Han uit Helmond,
24-5-2018

Alles was voortreffelijk. Het verblijf op de Zazoe lodge , de rondreis door Zuid-Afrika, Botswana, Zimbabwe. De bezochte luxe lodges, de avontuurlijke tenten, alle bezochte locaties en wildparken, heel fijne game drives, boot en kano tochten, de auto's en jeeps, binnenlandse vluchten in Botswana, wandelen in de wildparken. Alle informatie die wij tijdens onze reis kregen en dan dat wij zelf nog een uur zelf de Cessna mochten vliegen. Alles was een fantastisch avontuur om te beleven met Natascha en Rex. Wij hebben er gigantisch van genoten. Xperience Dat was het !

Arie en Adrie,
23-5-2018

Voor de tweede keer een onvergetelijke reis gemaakt door Afrika dankzij onze geweldige gastheer/vrouw Rex en Natascha. Een prachtige route door Botswana was voor ons uitgestippeld incl. binnenlandse vluchten en uitstekende lodges.

We beleefden mooie avonturen in oa de Okavango Delta, Moremi en op de Chobe rivier. Verder een dagbezoek aan de Victoria watervallen in Zimbabwe. Ook in Zuid-Afrika hadden we prachtige gamedrives en lodges, het was een feest weer terug te zijn bij Zazoe Xperience en het ontbrak ons aan niets. Wat een heerlijke ontspannen sfeer tussen alle avonturen door. Wij kunnen iedereen die met Afrika plannen rondloopt aanraden contact op te nemen met Rex en Natascha van Zazoe Xperience.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Bedankt voor de mooie ervaring!

Karin,
21-4-2018

Wij zijn met de hele familie, onder begeleiding van Rex, op pad geweest. De leeftijden van onze groep ligt tussen de 19 en 77 jaar en Natasja en Rex hebben voor iedereen een mooie reis georganiseerd . Heel gevarieerd ... gamedrives, zwemmen in zee in st. lucia, fietsen door Durban, bezoek voetbalstadion, zwemmen bij de haaien.... kortom SUPER!

Gereisd met vrienden in december 2017

Heerlijke plek

Janneke en Hans,
1-11-2017

Gastvrijheid was super. Eigenaar Rex heeft ons twee dagen op sleeptouw genomen. Interessant fokproject met buffels en sabelantilopen. Heerlijk "gebraaid" en bij het kampvuur gekletst.

Gereisd met partner in oktober 2017

Een topreis met dank aan ZaZoe. Super bedankt !!

Fre Olthof en Rene van der Molen,
21-10-2017

Al een aantal keren met Rene over een bezoek aan Zuid-Afrika gehad. Contact opgenomen met ZaZoe.

Na wat aanpassingen in het programma hadden wij onze rondreis voor elkaar. 25 september 2017 was het eindelijk zover. Onze reis met Rex: Pilanesberg-Entabeni-Mapungbubwe-Botswana(Tuli Block)-Noord-Krugerpark-Panoramaroute-Zuid-Krugerpark. Tevens een bezoek gebracht aan een Shangaan-dorp. En niet te vergeten gevlogen met Rex (piloot) in een Ultra-light vliegtuigje over o.a. de olifantsrivier. Wat

ons altijd bij zal blijven is de persoonijke aandacht van Natascha en Rex evenals het rustig reisschema (geen gejaag maar de kans om te genieten) en de accommodaties. Met name die in Botswana is een aanrader zonder de overige accommodaties tekort te doen. Tijdens onze reis kreeg ZaZoe:

2017 Cerificate of Excellence-Afristay. Met name jullie visie en maatwerkopties is ons zeer goed bevallen

en heeft bijgedragen aan een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met vrienden in september 2017

Lodge info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge ZaZoe Xperience in Swartwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge ZaZoe Xperience zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.