Lodge ZaZoe Xperience

80 reviews over Lodge ZaZoe Xperience in het Nederlands

alle verwachtingen overtroffen

Frans & Thea Veraart,
20-10-2018

Met Natascha een prachtige rondreis door het noord-oosten van Zuid-Afrika gemaakt met een uitstapje naar Botswana. Genoten van mooie gastvrije locaties, prachtige natuur en dieren en de onuitputtelijke kennis van Natascha over dit fascinerende land.

Genoten met een grote G!!

Mascha de Decker,
14-10-2018

Rex en Natascha hebben een prachtige reis voor ons voor de tweede keer samengesteld .We hebben zo genoten van de mooie en verschillende lodges, in een tent in Entabeni, de gamedrives in de vroege morgen of laat in de middag met als afsluiting een heerlijke glas wijn of Amarula gold :-) bij het kampvuur op een mooie plek bij ZaZoe. We hebben de volledige BIG FIVE gespot, zelf het luipaard met prooi. Geweldig.Rex wist ons zoveel te vertellen over afrika, Wat is Zuid Afrika een mooi land! Dank je wel Rex en Natascha voor deze mooie reis en het boeken van de mooie locatie's, we hebben genoten.

Fantastisch!

Laura Maassen,
29-6-2018

Hele goede en vriendelijke service. De lodge is heel sfeervol en is goed verzorgd. Zeker een aanrader om de lodge te bezoeken, maar ook om de geplande rondreizen van ZazoeExperience te boeken.

Super geweldig.........

José en Gertie,
26-5-2018

Rex en Natascha hebben een prachtige reis voor ons samengesteld. Onze groep, bestaande uit 6 mensen, wilden voornamelijk naar de wildparken in Botswana en 1 dag naar de Victoria watervallen in Zimbabwe. We hebben zo genoten van de mooie en verschillende lodges, de gamedrives in de vroege morgen of laat in de middag met als afsluiting een heerlijke gin-tonic bij de ondergaande zon op een mooie plek in het wildpark. Of een boottochtje tussen de nijlpaarden of de olifanten stonden al te kijken langs de kant van het water. En hier ook weer als afsluiting een heerlijk drankje bij de ondergaande zon.......Wij hebben heerlijk gegeten met ook vaak weer de wilde dieren in het zicht. We zijn ook super verwend door Natascha en Rex, het water stond al klaar in de auto's, we hoefden werkelijk niets zelf te doen. De laatste 3 dagen in de Lodge van ZaZoe Xperience zelf, ook super...... Kortom een fantastische reis om nooit meer te vergeten.........

Formidabel op maat geleverde rondreis

Agnes en Han uit Helmond,
24-5-2018

Alles was voortreffelijk. Het verblijf op de Zazoe lodge , de rondreis door Zuid-Afrika, Botswana, Zimbabwe. De bezochte luxe lodges, de avontuurlijke tenten, alle bezochte locaties en wildparken, heel fijne game drives, boot en kano tochten, de auto's en jeeps, binnenlandse vluchten in Botswana, wandelen in de wildparken. Alle informatie die wij tijdens onze reis kregen en dan dat wij zelf nog een uur zelf de Cessna mochten vliegen. Alles was een fantastisch avontuur om te beleven met Natascha en Rex. Wij hebben er gigantisch van genoten. Xperience Dat was het !

Arie en Adrie,
23-5-2018

Voor de tweede keer een onvergetelijke reis gemaakt door Afrika dankzij onze geweldige gastheer/vrouw Rex en Natascha. Een prachtige route door Botswana was voor ons uitgestippeld incl. binnenlandse vluchten en uitstekende lodges.

We beleefden mooie avonturen in oa de Okavango Delta, Moremi en op de Chobe rivier. Verder een dagbezoek aan de Victoria watervallen in Zimbabwe. Ook in Zuid-Afrika hadden we prachtige gamedrives en lodges, het was een feest weer terug te zijn bij Zazoe Xperience en het ontbrak ons aan niets. Wat een heerlijke ontspannen sfeer tussen alle avonturen door. Wij kunnen iedereen die met Afrika plannen rondloopt aanraden contact op te nemen met Rex en Natascha van Zazoe Xperience.

Bedankt voor de mooie ervaring!

Karin,
21-4-2018

Wij zijn met de hele familie, onder begeleiding van Rex, op pad geweest. De leeftijden van onze groep ligt tussen de 19 en 77 jaar en Natasja en Rex hebben voor iedereen een mooie reis georganiseerd . Heel gevarieerd ... gamedrives, zwemmen in zee in st. lucia, fietsen door Durban, bezoek voetbalstadion, zwemmen bij de haaien.... kortom SUPER!

Heerlijke plek

Janneke en Hans,
1-11-2017

Gastvrijheid was super. Eigenaar Rex heeft ons twee dagen op sleeptouw genomen. Interessant fokproject met buffels en sabelantilopen. Heerlijk "gebraaid" en bij het kampvuur gekletst.

Een topreis met dank aan ZaZoe. Super bedankt !!

Fre Olthof en Rene van der Molen,
21-10-2017

Al een aantal keren met Rene over een bezoek aan Zuid-Afrika gehad. Contact opgenomen met ZaZoe.

Na wat aanpassingen in het programma hadden wij onze rondreis voor elkaar. 25 september 2017 was het eindelijk zover. Onze reis met Rex: Pilanesberg-Entabeni-Mapungbubwe-Botswana(Tuli Block)-Noord-Krugerpark-Panoramaroute-Zuid-Krugerpark. Tevens een bezoek gebracht aan een Shangaan-dorp. En niet te vergeten gevlogen met Rex (piloot) in een Ultra-light vliegtuigje over o.a. de olifantsrivier. Wat

ons altijd bij zal blijven is de persoonijke aandacht van Natascha en Rex evenals het rustig reisschema (geen gejaag maar de kans om te genieten) en de accommodaties. Met name die in Botswana is een aanrader zonder de overige accommodaties tekort te doen. Tijdens onze reis kreeg ZaZoe:

2017 Cerificate of Excellence-Afristay. Met name jullie visie en maatwerkopties is ons zeer goed bevallen

en heeft bijgedragen aan een onvergetelijke vakantie.

Fantastisch begeleide reis

Gerard en Els Rombouts,
26-9-2017

van 5 tot 25 september 2017 een maatwerkvakantie gehad met als vaste begeleider Rex van Zazoe. We hebben genoten van het gezelschap van Rex en de mooie lodges die Natascha voor ons gereserveerd had. Heel veel wil gezien en prachtige foto's kunnen maken. Wij zijn vanuit Johannesburg naar het Noorden gereisd en eerst in Pilanesberg in twee mooie lodges verbleven. Ook Kololo en Mapungubwe lodges waren verrassend. In Mpaungubwe verbleven wij in zeer luxe safari tenten met complete badkamer en keuken. Het was 's nachts een herrie in de Bush van allerlei dieren zodat er vermoedelijk een leeuw rondliep. Daarna naar Botswana in Tulli Lodge verbleven waar het personeel uitermate vriendelijk en hoffelijk was. Ook de lodge in Tulli was geweldig mooi en ruim opgezet/ Het was enorm leuk al kan er in Botswana tijdens gamedrives minder wild gezien worden omdat daar geen parken zijn en alle dieren vrij rond lopen. We zijn ook 6 dagen in Krugerpark geweest en hebben daar de mooiste taferelen gezien met het wild. Van daaruit nog enkele dagen naar Swazieland geweest en de laatste drie dagen in St. Lucia aan de kust. Het genieten van de Indische Oceaan moest echter achterwege blijven vanwege de enorme wind/storm die daar heerste. We hebben een prachtige rondreis gemaakt en Rex heeft ons plekken laten zien die wij anders nooit gevonden zouden hebben. Alle lof van Natascha en Rex van Zazoe Xprience.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge ZaZoe Xperience in Swartwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge ZaZoe Xperience zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.