Lodge ZaZoe Xperience

Meer lodge info

94 reviews over Lodge ZaZoe Xperience

• 9Ronald Sliphorst06-04-2020

Geweldig

Totaal geen minpunten, keurig verzorgd, zeer gastvrij. Een bijzonder goed adres om je vakantie in onder te brengen. Wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    9Walter en Lia van der Aart28-12-2019

Een fantastisch onvergetelijke ,avontuurlijke reis

Nog steeds zijn we aan het nagenieten van onze prachtige avontuurlijke reis door Zuid-Afrika en Botswana. Die dankzij de deskundige ervaring van Rex als onze reisleider en natuurkenner en door Natascha, die alle accommodaties heeft geregeld, onvergetelijk mooi is geweest. Het 4x4 rijden, de mooie campsites en lodges; alles was prima geregeld. De Big Five, de vele vogels, de vriendelijke mensen; er is zoveel te zien en te beleven! Zuidelijk Afrika is nog meer in ons hart gaan zitten en we komen er zeker terug. Beie dankie!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Ronnie en Noor Bennink30-11-2019

Geweldig 4x4 avontuur, niet voor watjes :-)

Pas nu kan ik goed onder woorden brengen wat wij hebben meegemaakt tijdens onze reis door Zuid-Afrika met Zazoe. Wat was het een geweldige (4x4). we hadden super reisgezelschap, leuke reispartners, goede en deskundige begeleiding door Rex en hele mooie kampeerplekken. Natascha had alles tot in de puntjes (inclusief verrassing) voorbereid. Wat een belevenis om te slapen bij (en wakker te worden van) een grazend nijlpaard, toeterende olifanten, snuffelende hyena's en huilende jakhalzen. We gingen uit eten, maar konden ook lekker vaak samen koken, op een vuurtje naast de Landcruiser. Houd wel rekening met soms wat lange reisdagen, er moeten nou eenmaal best wat afstanden afgelegd worden, maar over het algemeen zijn de wegen prima. Ook in de lodge in Swartwater was het prima vertoeven, mooie rondavels en een heerlijk vuur 's avonds om de avonturen van die dag nog eens door te nemen. Een dikke pluim en grote aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Cobi en Cees Mes15-11-2019

Om nooit meer te vergeten.

Voor de eerste keer op vakantie naar Afrika, naar het noorden van Z. Afrika en Botswana wel te verstaan. Het was geweldig , het overtrof al onze verwachtigingen. Door het maatwerk van Natascha en Rex werd het een onvergetelijke vakantie. We hoefden alleen maar te genieten, de rest was allemaal perfect geregeld. Overal waar we kwamen was het dik voor elkaar, de onderkomens, het eten en de verzorging. De locaties waren zeer gevarieerd uit gekozen en alle mensen waren altijd vriendelijk en zeer behulpzaam , kortom het was allemaal top. Een aanrader om dit zeker nog een keer te doen. Een grote pluim aan Natascha en Rex voor hun profesionele aanpak.

• 10Pauli en Gerard Olde Wieverink13-11-2019

Tot in de puntjes prima verzorgde rondreis!

De voorpret begint al bij het plannen van de reis samen met Natasha en Rex. Voor de vierde keer een prachtige rondreis gemaakt met Zazoe Xperience, dit keer Zuid-Afrika, Botswana en Swaziland. Mooie parken bezocht, met evenzo mooie overnachtingen! Het was weer een geweldig ervaring met dit keer alleen Rex. Veel persoonlijke aandacht, zelfs een lekkere fles bubbels met onze trouwdag!

• 9Reinie en Marian10-11-2019

Prachtige reis naar Zuid Afrika

Voor de 1e keer naar Zuid Afrika. Een maatwerk reis samengesteld door Natascha en Rex. Alles was perfect geregeld. Uitstapje naar Botswana Tuli Lodge geweldig! Overnachtingen waren divers maar elke keer anders en bijzonder. Veel gamedrives dus vele prachtige dieren gezien. De Panoramaroute is een aanrader. Mochten we ooit weer gaan dan zeker weer met ZaZoe Xperience !

• 9Anneke en Ben Boonstra18-10-2019

TOPVAKANTIE

Wederom (voor de vierde keer) een TOPVAKANTIE gehad met ZaZoe. Dit is echt maatwerk, maar ook de inbreng van de gasten tijdens de reis staat bij hun hoog in het vaandel. Vooral dank aan Natascha die ons 3 weken heeft begeleid op een een manier die bij ons bewondering heeft afgedwongen. Heel veel gezien en ook veel gelachen wat bij ons lang in de herinnering zal blijven.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Trui Heinhuis25-09-2019

Superreis

Een geweldige reis gemaakt met ZaZoe. Werkelijk alles was tot in de puntjes geregeld dus het enige wat we hoefden te doen was genieten en dat hebben we met volle teugen gedaan. Rex en Natascha zijn kundige ervaren gidsen en hebben veel kennis die ze met liefde delen. Ze luisteren goed naar de wensen van hun gasten en maken dan ook alle verwachtingen waar.De klant is koning bij hun en dat is te merken. Een belevenis om nooit te vergeten!

Natascha Snelder | ZaZoe Xperience, mede-eigenaar, 05-10-2019

Dank je Trui en André. Was ook super reizen met jullie. We hebben deze reis heel graag georganiseerd. Jullie nu heel veel plezier toegewenst bij het plannen van de bruiloft!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ingrid en Frank31-08-2019

Top rondreis in Noord-Oost Zuid-Afrika

We hebben een fantastische rondreis doorheen Noord-Oost Zuid-Afrika gemaakt met Natasche van Zazoe. Het was een indrukwekkende belevenis waarop we met veel plezier op terugkijken. De communicatie vooraf en tijdens de reis was telkens duidelijk en helder. Kortom, we kunnen Zazoe aanbevelen aan iedereen die denkt aan een rondreis in het Noorden van Zuid-Afrika.

Natascha Snelder | ZaZoe Xperience, mede-eigenaar, 05-10-2019

Dank je Trui en André. Was ook super reizen met jullie. We hebben jullie reis heel graag georganiseerd. Jullie nu heel veel plezier toegewenst bij het plannen van de bruiloft!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Suzan06-08-2019

Enorm genoten van Botswana & Vic Falls

ZaZoe Xperience heeft voor ons een geweldige maatwerkreis georganiseerd naar Botswana (kamperen in de bush) en Vic Falls in Zimbabwe. Ze denken goed met je mee, flexibel, enthousiast en makkelijk in de omgang en fantastische persoonlijke service. Een echte aanrader!!

Natascha Snelder | ZaZoe Xperience, mede-eigenaar, 12-08-2019

Dank Suzan, Jasper en Rogier voor de fijne vakantie en prachtige review die jullie hebben achtergelaten. Het was fijn reizen met jullie!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Lodge ZaZoe Xperience info