Lodge ZaZoe Xperience

Lodge
Lodge ZaZoe Xperience
9,2

74 reviews over Lodge ZaZoe Xperience in het Nederlands

Bedankt voor de mooie ervaring!

Karin, 21-4-2018

Wij zijn met de hele familie, onder begeleiding van Rex, op pad geweest. De leeftijden van onze groep ligt tussen de 19 en 77 jaar en Natasja en Rex hebben voor iedereen een mooie reis georganiseerd . Heel gevarieerd ... gamedrives, zwemmen in zee in st. lucia, fietsen door Durban, bezoek voetbalstadion, zwemmen bij de haaien.... kortom SUPER!

Heerlijke plek

Janneke en Hans, 1-11-2017

Gastvrijheid was super. Eigenaar Rex heeft ons twee dagen op sleeptouw genomen. Interessant fokproject met buffels en sabelantilopen. Heerlijk "gebraaid" en bij het kampvuur gekletst.

Een topreis met dank aan ZaZoe. Super bedankt !!

Fre Olthof en Rene van der Molen, 21-10-2017

Al een aantal keren met Rene over een bezoek aan Zuid-Afrika gehad. Contact opgenomen met ZaZoe.

Na wat aanpassingen in het programma hadden wij onze rondreis voor elkaar. 25 september 2017 was het eindelijk zover. Onze reis met Rex: Pilanesberg-Entabeni-Mapungbubwe-Botswana(Tuli Block)-Noord-Krugerpark-Panoramaroute-Zuid-Krugerpark. Tevens een bezoek gebracht aan een Shangaan-dorp. En niet te vergeten gevlogen met Rex (piloot) in een Ultra-light vliegtuigje over o.a. de olifantsrivier. Wat

ons altijd bij zal blijven is de persoonijke aandacht van Natascha en Rex evenals het rustig reisschema (geen gejaag maar de kans om te genieten) en de accommodaties. Met name die in Botswana is een aanrader zonder de overige accommodaties tekort te doen. Tijdens onze reis kreeg ZaZoe:

2017 Cerificate of Excellence-Afristay. Met name jullie visie en maatwerkopties is ons zeer goed bevallen

en heeft bijgedragen aan een onvergetelijke vakantie.

Fantastisch begeleide reis

Gerard en Els Rombouts, 26-9-2017

van 5 tot 25 september 2017 een maatwerkvakantie gehad met als vaste begeleider Rex van Zazoe. We hebben genoten van het gezelschap van Rex en de mooie lodges die Natascha voor ons gereserveerd had. Heel veel wil gezien en prachtige foto's kunnen maken. Wij zijn vanuit Johannesburg naar het Noorden gereisd en eerst in Pilanesberg in twee mooie lodges verbleven. Ook Kololo en Mapungubwe lodges waren verrassend. In Mpaungubwe verbleven wij in zeer luxe safari tenten met complete badkamer en keuken. Het was 's nachts een herrie in de Bush van allerlei dieren zodat er vermoedelijk een leeuw rondliep. Daarna naar Botswana in Tulli Lodge verbleven waar het personeel uitermate vriendelijk en hoffelijk was. Ook de lodge in Tulli was geweldig mooi en ruim opgezet/ Het was enorm leuk al kan er in Botswana tijdens gamedrives minder wild gezien worden omdat daar geen parken zijn en alle dieren vrij rond lopen. We zijn ook 6 dagen in Krugerpark geweest en hebben daar de mooiste taferelen gezien met het wild. Van daaruit nog enkele dagen naar Swazieland geweest en de laatste drie dagen in St. Lucia aan de kust. Het genieten van de Indische Oceaan moest echter achterwege blijven vanwege de enorme wind/storm die daar heerste. We hebben een prachtige rondreis gemaakt en Rex heeft ons plekken laten zien die wij anders nooit gevonden zouden hebben. Alle lof van Natascha en Rex van Zazoe Xprience.

Geweldig verblijf in de bush.

Willem Dros, 8-9-2017

Natuurbeleving vanuit een mooie afrikaanse lodge met prachtige kraalhutten

Geweldig offroad avontuur !

Andries de la Lande Cremer, 25-8-2017

Met 3 Landcruisers en Rex als gids een geweldige offroad avontuur beleefd in vnl Botswana en Zambia. Prachtige parken & de mooiste kampeerplekken (daktent op de auto's), dito lodges en natuurlijk Zazoe's eigen fijne lodge als uitvalsbasis. Veel gezien, veel beleefd en uitstekend begeleid met veel humor. Een absolute aanrader voor wie graag buiten de gebaande paden gaat !

Om nooit te vergeten...

Bert & Diana, 21-8-2017

Voor de tweede keer al maakten we een reis die georganiseerd en verzorgd werd door Zazoe Xperience. Dit keer trokken we met 4x4 landcruisers Zuid-Afrika en Botswana door en dat werd een onvergetelijke ervaring. Het kamperen in de bush terwijl de olifanten door ons kamp liepen, de geluiden 's nachts van leeuwen, hyena's en nijlpaarden, prachtig. Onze gids Rex was als vanouds relaxed en gezellig én vooral deskundig gezelschap. Als we niet in de tenten op de auto's sliepen was er gezorgd voor fijne lodges. Van begin tot eind was alles tot in de puntjes geregeld. Dankjewel Zazoe, Rex en Natasha, het smaakt alweer naar meer!

indrukwekkend en fantastisch

Mariëlle Lichtenberg, 19-8-2017

Naar Zuid Afrika in augustus, wintertijd daar, is in mijn beleving het beste moment om te gaan. Goed zicht op de dieren, overdag heerlijk weer (ca 25 graden en strakblauwe lucht), 's avonds en 's ochtends behoorlijk fris maar met kleding en dekens tijdens de game drives prima op te lossen en 's nachts lekker slapen door de frisse temperatuur. Onze kinderen zijn 11 en 14 jaar en die leeftijden zijn ook precies goed. Aantal gezinnen met jongere kinderen ontmoet, kan ook, maar meer gedoe met temperatuur, in en uit een safariwagen klimmen etc. Maar vooral: de niet aflatende aandacht en het enthousiasme van onze meiden voor elk dier dat we hebben gespot was voor mij onvergetelijk! Natascha en Rex van Zazoe hebben onze reis helemaal samengesteld en georganiseerd. We hebben verschillende parken en dus lodges bezocht. Alle op heel comfortabel niveau, met altijd prima eten, kampvuur, game drives etc. Tuli Block in Botswana, Pilanesberg Park, Entabeni (met elektrische dekens in een fantastische luxe "tentappartement"en drie en een halve dag Kruger. Overal een andere atmosfeer, vegetatie, gedrag van dieren. Onze reis gaat de herinnering in als een "Elefant trail" omdat we echt heel erg veel olifanten, alleen, in groepen, spelend in water en modder, rennend met 25 naar de rivier, op een meter afstand onder een aangelegde Hight" hebben mogen ontmoeten. Adembenemend en voor herhaling vatbaar. Door de volledig georganiseerde logistiek en steeds een door Zazoe geregelde guide bij alle game drives was het ook nog eens een volkomen zorgeloze vakantie en hebben we er gevoelsmatig "alles uitgehaald".

fantastisch

jacques en wilma dekker, 22-5-2017

wij hebben met Rex van ZaZoe Xperience een prachtige vakantie gehad !! Wat een ervaring met dè perfecte reisleider: weet niet alleen heel veel van de natuur maar ook van de sociale omstandigheden. Kortom een zeer veelzijdig persoon met humor. Volgens jaar weer met ZaZoe naar ZA

Zeker weten

Heerlijk vertoeven!

Marja van den Anker, 11-1-2017

Het hele verblijf was een groot feest waarvan wij ook nog 2 weken met Rex op avontuur zijn gegaan. Prima gids! De Botswana tour was spannend, indrukwekkend en dus zeer de moeite waard! Het verblijf bij Zazoe was, zoals bekend van eerdere vakantie, zeer relaxed en gezellig.

Kortom: een echte aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge ZaZoe Xperience in Swartwater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge ZaZoe Xperience zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge ZaZoe Xperience scoort een 9.23 uit 10 op basis van 75 reviews.