Reviews over Pilgrims Rest

authentiek plaatsje

piet,
    27-11-2016

hotel royal pelgrims rest verzorgd netjes personeel vriendelijk en behulpzaam

Geweldig

m,
    8-11-2013

Op een prachtige lokatie, 7500 m hoog, mooie huizen om heerlijk te ontspannen.

Elk huis heeft een fantastisch uitzicht over een valei, mits het niet mistig is.

Bij binnenkomst krijg je een bundel hout voor de open haard. Het is mogelijk op het balkon te bbq'en: is gashaard beschikbaar.

Fantastische ervaring!

Lex,
    5-8-2011

Verschrikkelijk mooi uitzicht en de kamers zijn ruim en luxe. Het eten en de service goed en er is veel te zien en te doen in de buurt. Een echte aanrader!

Super.

Ina Koster,
    4-8-2010

Ligging en uitzicht super. Luxe bungalow. Pilgrims Rest, Blyde River Canyon, Bourke's Luck Potholes, allemaal in de omgeving,Kruger N.P. ongeveer een uurtje rijden. Sabie en Graskop vlakbij.

Leuke sfeer

Jan,
    15-9-2008

Het was voor ons de 2e keer dat wij in Pilgrimsrest waren. de eerste keer was in februari 2007 en de tweede keer in februari 2008. In 2008 hebben we overnacht in dit hotel. Door heel het plaatsje heeft dit hotel dependances. Heel apart om mee te maken. Ook het koortje dat tijdens het buffet een aantal liederen ten gehore brengt.

Pilgrims Rest scoort een 6,1 uit 10, op basis van 10 reviews