Phalaborwa

We hebben een aantal aanbieders voor Phalaborwa voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Phalaborwa voor je op een rij gezet:

Reviews over Phalaborwa

Als je van puur natuur houd....

Jannet Otten
    26-1-2019

Dit gebied is zo prachtig, de rit er naar toe is al bijzonder. De wegen zijn uitstekend, we hadden een huurauto die we ook op zandweggetjes mochten gebruiken. Het deed mij denken aan mijn reizen in de USA met bergen, canyons, rivieren, uitzichten die zo bijzonder zijn, dat je alleen maar heel stil wordt.... De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In de steden moet je een beetje uitkijken, maar dat is overal ter wereld. De afstanden zijn soms moeilijk in te schatten, in de hotels zijn altijd gidsen met groepen en zij weten veel over het gebied en hoe veer het ongeveer rijden is. Baseer daarop je keuze... Wij hadden alleen maar goede ervaringen in dit gebied, het is overigens niet héél erg toeristisch, dat maakt het des te leuker!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Ruim opgezet, niet altijd schoon, vlakbij Kruger

Ben
    11-6-2017

Op zoek naar geocaches hebben we Phalaborwa wandelend bekeken. Meest ruim opgezette straten, alle huizen met hekken en muren omheind. Het is duidelijk dat in Zuid Afrika nog ruimte in overvloed is. Straten zijn meest schoon, de her en der verspreide parkjes en ruigtes niet: veel zwerfafval. Maar dat is misschien ook logisch in dit land. Nergens echt onveilig gevoeld, behalve in een vervallen winkelcentrumpje wat we doorkruisten met verlaten winkels en flats. Phalaborwa is een prima uitvalsbasis om het Krugerpark te bezoeken (ingang op ca. 4 km).

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Phalaborwa

Guido Bos
    21-10-2014

Phalaborwa is een "mijnwerkersstad" grenzend aan het Krugerpark. Het is goed verzorgd, er zijn voldoende goede winkels/supermarkten en voelt zeker niet onaangenaam. Ook zijn er prima restaurants zoals de Hat & Greek en restaurant Earth en Baffalo.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Phalaborwa is goede entree voor Kruger NP

Klaas
    29-9-2014

Het noordelijk deel van Kruger NP is ruim voorzien van Mopane bomen die favoriet zijn bij olifanten. Je zult dan ook voldoende wild kunnen spotten in dit deel van Kruger. De grote katten vind je meer zuidelijk, net als neushoorns

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Leuk dorpje met leuke restaurantjes

laurahollandh
    7-6-2013

Phalaborwa is in mijn ogen een uitstekende bestemming voor mensen die wat langer op 1 plek willen blijven en vanuit die plek bezienswaardigheden willen bezoeken. Phalaborwa staat bekend om zijn ingang naar het Kruger Park, maar heeft ook een erg leuke golfbaan, de Panoramaroute in de nabije omgeving en andere interessante bezienswaardigheden. Ik heb een 10 voor het uitgaansleven gegeven, omdat dit dorpje in verhouding met andere Afrikaanse dorpjes erg gezellig is en je kunt er makkelijk alleen rondlopen of naar een restaurantje gaan. De variëteit aan restaurantjes is ook erg goed. Keuze uit van alles!

Er zitten verschillende supermarkten waar je alles kan halen wat je maar kan bedenken tevens kun je overal gewoon pinnen (in winkels en bij de vele pinautomaten). Zorg er alleen voor dat je wat meer tijd uittrekt voor een bezoekje aan de supermarkt als het het einde van de maand is. Dan is het namelijk 'pay-day' en dan zijn de winkels wat voller dan normaal ;-)

Gereisd Met partner in november 2012
Phalaborwa scoort een 8,9 uit 10, op basis van 24 reviews