Lodge Tulani Safari Lodge

Meer lodgeinfo

4 reviews over Lodge Tulani Safari Lodge

• 9M. Wachtmeester07-09-2009

Geweldig!

Met een groepsreis eind 2005 voor het eerst Zuid-Afrika bezocht en mijn vrouw en ik hebben het nog regelmatig over het verblijf bij Andre en Agnes, de eigenaren van de Tulani Safari Lodge. Ontzettend vriendelijke mensen waardoor je je bij hen meteen thuis voelt. Als er niets tussen komt gaan we zeker nog een keer terug.

Met vrienden

• 10Frans09-06-2009

Fantatische lodge

Luxueuze privé lodge op ongeveer 1u30 rijden van het krugerpark. Lodge met 19 kamers, gelegen in het hart van 'olifantenland' in de noordelijke provincie. Aangenaam en confortable verblijf hoog boven een bushveld vallei gelegen, die in twee gespleten wordt door de 'Olifantenrivier'. Hier komen tal van dieren hun dordt lessen. Bij de lodge is een privé veranda met uitzicht over de bush voor observatie van dieren tijdens het drinken. deze veranda paalt aan het open, overdekt restaurant met verfijnde traditionele keuken. De kamers in de lodge zijn allen voorzien van airc, volledig ingericht badkamer (douche) en telefoon. Klein buiten zwembad.

Met vrienden

• 9renske28-09-2007

Super accommodatie!! Onwijs mooi uitzicht en heerlijk relaxt! Eten ook erg goed.. Vooral de gefrituurde aardappel schillen .. jaja dat is hun chips! Helemaal leuk!!

Familie

• 7A.L. Kuiper11-01-2007

Deze lodge ligt door slechts een rivier gescheiden van het Krugerpark. Hebben wel eens een olifant of krokodil op bezoek gehad getuige de foto's. Eigenaars en personeel doen allemaal erg hun best. Eten in buffet vorm. Het terras bij de bar annex eetzaal geeft een prachtig uitzicht op de door een schijnwerper verlichte drinkplaats en op de duizenden sterren. Ruim balkon/terras bij de kamers.

Anders

0 tips over Lodge Tulani Safari Lodge