Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag29°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Timbavati Safari Lodge voor je op een rij gezet:

9 reviews over Lodge Timbavati Safari Lodge in het Nederlands

Het Ultieme Afrikagevoel

Marianne
1-12-2018

De Timbavati lodge ligt op 20 minuten afstand van de Orpen Gate van het Krugerpark. De rondavels, waarin de ruime, zeer schone kamers zich bevinden zijn allemaal beschilderd met traditionele kunstwerkjes en liggen onder schaduwrijke bomen met veel vogels en apen. Er zijn geen hekken voor het wild. Er kunnen bv giraffen, gnoes, zebra's en impalas vrij rond lopen. Dineren doe je bv in een echte Afrikaanse boma met in het midden een kampvuur, en het eten is heerlijk. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Vanuit de lodge worden safaris georganiseerd naar het Krugerpark en prive reservaten met open safariwagens. Een lodge die u zeker niet mag missen !!

Gereisd Met partner in september 2016

Top

moniqueee
22-10-2014

Geweldig ! Iedere avond in de buitenlucht met de vuren aan een drankje drinken en eten.de Braai was geweldig verzorgd en heel sfeervol. Een sprookje vond ik dat. Heerlijke verrassing was, toen dat ik even naar het winkeltje liep, ik oog in oog stond met een giraf en twee zebra`s. Ook scharrelde een gezin wilde zwijnen op het terrein. Mooie lodge en uitstekend verzorgd. vanuit de lodge kunnen gamedrives verzorgt worden Zowel in de avond als vroege morgen in het Krugerpark geweest. Fantastische ervaringen !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

prachtige locatie

ilona
3-10-2014

Super mooie locatie, de eigenaar ontvangt je met open armen. De lodges zijn prachtig en voorzien van alle gemakken. Ze zijn ruimer dan je wellicht denkt! In de avond heerlijk gegeten in de openlucht. Prachtig gedekte tafels en een adembenemende sfeer.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meteen safari impressie

Mariondebresser
29-7-2013

Dicht bij het Krugerpark. Geweldig leuke huisjes met dieren die er rondwandelen. 's Avonds met kampvuur eten wat ook wel nodig is in juli ivm wintertijd. Vanuit hier een toer geboek wat prima was qua prijs/afstand en kwaliteit.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Aardige lodge gelegen in natuurreservaat

Aletta
20-4-2012

Kleurrijke Lodge gelegen in een park met meerdere lodges. Eten zeer matig en wordt opgediend in de openlucht op verschillende lokaties in het park. s'nachts lopen er wilde dieren om je lodge, Gate van Krugerpark op 25 km afstand Kamer geen internet.

Gereisd Met partner in april 2012

Echte Zuid Afrikaanse sfeer proeven

lotte
6-11-2011

Mooi stukje land waar leuke kleine huisje opstaan. Op het stuk landen lopen wilde dieren rond die vanuit het Kruger Park kunnen komen. Zo lopen er wildzwijnen, gnoe's enzovoort rond s'nachts.

Het personeel is erg vriendelijk en aardig en willen je graag helpen als je vragen hebt. Het enige minpunt aan deze lodge is dat het nog best wel ver van de toegangspoorten van het krugerpark afliggen. Ook is er s 'avonds in de omgeving niks te doen waardoor je verplicht bent om s'avonds bij de lodge te blijven te hangen.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Ongelofelijke plek

Frank
12-1-2011

Zeer mooie lodge met een super kamer in het eigen natuurreservaat. Zeer lekker eten, romantisch aan het zwembad. Heel vriendelijke bediening. Het ontbijt binnen kon iets beter. Een super locatie om naartoe te gaan. Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met vrienden in december 2010

droom locatie

Carolina & Roel
18-11-2009

Na een lange rit vanaf Dullstroom kwamen we hier aan en konden we nog net mee met de middag safari. We werden hartelijk ontvangen door Desiree en kregen een prachtige luxery safari tent. Alles was prachtig, de safari's werden door Arend deskundig begeleid! en wat hebben we mooie dieren gezien, het luipaard, leeuwen die een buffel gedood hadden, visarend. buffels, olifanten, waterbokken, koedoes, en impala's heel veel impala's. Het was een prachtig verblijf waar we met veel plezier aan terug denken. Gastvrij en zeer goed verzorgd. Hier gaan we nog een keer terug komen maar dan blijven we langer dan 2 nachten....

Gereisd Met partner in oktober 2009
2007

Tijdens onze rondreis verbleven we hier 2 nachten

van de Lindeloof
20-11-2007

Tijdens onze rondreis verbleven we hier 2 nachten. Geweldige, knusse lodges in een natuurlijke omgeving. Voor ons was dit een topper!

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Timbavati Safari Lodge in Phalaborwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Timbavati Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.