Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag35°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Silonque Bush Estate voor je op een rij gezet:

8 reviews over Lodge Silonque Bush Estate in het Nederlands

Een echte aanrader!

Patrick Deylius
2-11-2018

Niet alleen een prachtige accommodatie, maar ook een uitstekende persoonlijke service. Er wordt goed meegedacht met de gasten en hun wensen. Niet alleen in de accomodatie, maar ook daarbuiten, bijv. m.b.t de mogelijkheden bij uitstapjes.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader!

Patrick Deylius
2-11-2018

Zeer mooie villa op een fantastische locatie..!

Rob en Sevda
31-1-2016

Deze villa is echt helemaal compleet. Prachtig ingerichte woonkamer. Mooie slaapkamers, badkamers, airco's, heerlijke zithoekjes en geregeld bezoek van impala's, wrattenzwijntjes, prachtige vogels, en last but not least de hyena's die elke avond kwamen badderen en water drinken. We verbleven helaas maar 3 dagen in dit prachtige huis, wat veel te kort was natuurlijk. We waren daar met Kerst en hebben het kerstdiner bijgewoond welke op de Estate werd gegeven inclusief met een Afrikaans dans optreden. Door middel van een grote schijnwerper (echt perfect) die gericht was naar het waterpoeltje konden we 's avonds het actieve dierenleven blijven aanschouwen. Vriendelijk management, veilige Estate en een grote plus was de schoonmaak. Niet twijfelen..hier voel je je echt midden in de bush..!!

Gereisd Met partner in december 2015

de mooiste lodge van Phalaborwa!

reiswijs
30-1-2015

wat een geweldige plek. Even het dorp uit (15min over onverharde weg) en je bent in de film "out of africa". De lodge is door een hek met het Kruger park gescheiden en er veel wild rond. 's Avonds de hyena horen huilen, met een beetje geluk de olifanten in de tuin en de wrattenzwijntjes en impala's vinden het altijd leuk om er te zijn. De huizen zijn mooi ingericht en hebben privacy. Het management en het personeel is geweldig en doen er alles aan om je vakantie top te maken. Inderdaad, no 7 (4 pers) en no 9 (zie foto's) / 10 zijn de mooiste huizen met het beste uitzicht. Er zijn op de estate zwembaden en een tennisbaan. En Phalaborwa is een echt afrikaans dorpje, uniek veilig. Je bent op alle toeristische punten binnen anderhalf uur (blyde canyon, hoedspruit, tzaneen) en in het Kruger zit je in 15 minuten. Kortom.. wij zijn verliefd geworden op dit plekje en raden het iedereen aan.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2014

Een waar paradijsje

Guido Bos
20-10-2014

Silonque Bush Estate is een ware Afrikaanse droom. Het ligt midden in de bush met een prachtig uitzicht op het Krugerpark. De luxe huizen waren heel schoon en het personeel is uiterst vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Fantastische plek, om zeker terug te gaan

Cinthia en Daan
14-1-2014

Dit was de laatste bestemming na onze fantastische rondreis in Zuid Afrika. Het ligt direct tegen het bekende Krugerpark. 'S nachts hoor je met geluk ook veel wild en kunnen ze op het park ook diverse safari's boeken. De beheerders Pascal en Laura zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam voor de gasten. Als je maar iets nodig hebt, zijn ze te bereiken. Het personeel is zeer attent naar de gasten toe. De huisjes zijn erg mooi en goed ingericht. Er lopen ook (veilige) dieren op t park. Je moet dan niet gek opkijken dat er ineens een langnek zijn kop op steekt. Kortom: Dankzij de mensen van Silonque Bush Estate hebben wij onze huwelijksreis heerlijk afgesloten.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Uitzonderlijke en onvergetelijke ervaring

piet van rest
20-9-2013

Uitzonderlijk vanwege de vriendelijke, persoonlijke en service gerichte instelling van het personeel. Ligging, fantastisch met veel rust en veel ruimte. Bungalows met veel ruimte en terrassen rondom, schoonmaak service zowel in huis als buitenhuis keurig. Als klap op de vuurpijl de vele dieren in- en aan de rand van de tuin/waterpoel, zoals waterbokken, antilopen, zelfs regelmatig Olifanten!, duikers, koedoes, wrattenzwijnen etc.(zie foto's)

Gereisd Met partner in augustus 2013

Klein paradijsje in de Afrikaanse 'bush'

laurahollandh
7-6-2013

Silonque Bush Estate is een bush estate dat zich direct naast het Krugerpark bevindt. Binnen 20 minuutjes zit je bij de Phalaborwa gate en binnen 1,5 uur rijd je naar de 'Panorama route' waar je de mooiste canyons en uitzichten van Zuid Afrika kan vinden. Het dorpje Phalaborwa is een gezellig en veilig dorpje waar je makkelijk je boodschapjes kan halen voor de bbq die je 's avonds op de 'stoep' van je huis kunt houden.

De huizen zijn erg ruim en schoon en elke slaapkamer heeft zijn eigen badkamer. Ieder huis kijkt uit over het Krugerpark.

Het personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam. Ze komen elke dag even checken of alles in orde is. Prijs/kwaliteit is wat mij betreft top!

Ze hebben 2 zwembaden en een tennisbaan. Een restaurant waar je heerlijk kan ontbijten en op aanvraag lekker kan dineren.

Verder gaan ze erg milieuvriendelijk om met water en andere recyclebare producten. Bij de receptie kun je je safari's laten boeken of andere informatie verkrijgen over de omgeving.

Gereisd Met partner in november 2012

Lodge info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Silonque Bush Estate in Phalaborwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Silonque Bush Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.