Lodge Sefapane Lodges & Safaris

Lodge
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag35°16°
Lodge Sefapane Lodges & Safaris
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sefapane Lodges & Safaris voor je op een rij gezet:

114 reviews over Lodge Sefapane Lodges & Safaris in het Nederlands

Prachtig huisje, wat eentonig park

Een gezin met 2 kinderen
10-8-2018

Dinkweng Safari Camp is een prive-park waar geen roofdieren zijn en waar je dus wandelingen door het bush-veld kunt maken. Het ligt ongeveer 42 kilometer van het dichtstbijzijnde dorp Vaalwater, waarvan de laatste 12 kilometer over een onverharde zandweg voert. De huisjes zijn allemaal self-catered, je moet dus al je eigen eten en drinken meenemen, op het safari camp zijn geen winkels of restaurants. Op het terrein staan een stuk of 20 luxe lodges, met allemaal een prive-zwembadje en slaapkamers met eigen badkamer. Je kunt fietsen huren en een gids die je over het terrein meevoert. Er zijn giraffen, nyala's, kudu's, zebra's en vele andere herten te zien. Ze worden 's ochtends om 07:00 altijd gevoerd.

De lodges zijn niet berekend op een wat kouder dan gemiddelde winter in dit deel van Zuid-Afrika. Er is geen verwarming. Wij hebben het hier behoorlijk koud gehad in juli en vonden het een toch wat eentonig reservaat.

Fantastische vakantie in een safarihuis.

Linda
11-2-2018

Wij hebben op sefapane een heerlijke vakantie gehad, met name omdat we een geweldige upgrade kregen naar een prachtig safarihuis Leadwood.

Wij hebben genoten van de fantastisch verzorgde safari’s door Sefapane.

Ook het eten in het restaurant was heerlijk. Het enige minpunt wat wij hebben ervaren was dat het wel verschilde door wie je bij de receptie werd geholpen, wij hadden vanuit Nederland al 3 safari’s geboekt.

Wij probeerden ter plekke nog 2 safari’s bij te boeken, dit verliep bij een bepaalde medewerkster aan de receptie zeer moeizaam, alles was vol??? Vervolgens een dag later nog eens geïnformeerd bij een andere medewerkster, toen zonder probleem gereserveerd.

fantastische om hier te verblijven

Annet
20-9-2017

Een geweldige locatie aan de rand van het Krugerpark. Goede verzorging. Heerlijk eten. Kortom, we hebben genoten!!

Beleef Afrika

Wat een paradijselijk plek!

Joanne Coes in Wild Olive
19-8-2017

Een prachtig, compleet en zeer sfeervol ingericht huis, met een schitterend uitzicht op de vijvers.

Een prachtig aangelegde lodge met mooie huisjes. Het eten was uitstekend en de ligging was naast de ingangspoort van Kruger. We waren laat aangekomen omdat de auto ons laat was overhandigd maar de receptie was zeer behulpzaam om nog een game drive te regelen voor de volgende ochtend.

Groot safarihuis op een mooi park

Ben
11-6-2017

Sefapane Lodges is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het Kruger park. Mooi aangelegd park met grote vijverpartij. De ingang van Kruger ligt ca. 4 km van het park. We verbleven drie nachten in een villa-achtig Safarihouse. Wat een ruimte! Grote living, meerdere slaapkamers en badkamers. Grote vide, die gehorig kan zijn (we hadden last van het vele hondengeblaf 's uit de omgeving nachts). Keuken met kookplaat, koelkast en oven. Op korte afstand van het park is een Spar waar ook de locals komen. We boekten echter met ontbijt omdat we dat allemaal niet wisten. Ontbijt uitgebreid en goed. Ook het restaurant biedt keuze en naar onze smaak prima. De bijgeboekte safari's ('s morgens en 's middags) waren prima verzorgd en een absolute belevenis. Zwembad nabij de bar ligt fraai in de tuin met palmen. We hebben er erachter geen gebruik van gemaakt. Aanrader!

aha Sefapane Lodges and Safaris, Int Sales and Marketing Executive, 19-7-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Hopelijk tot ziens.

Geweldige plek!

Nicoline
2-5-2017

Een mooie lodge, dicht bij de ingang van het Krugerpark. Hele vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. We komen graag nog eens terug.

Fantastische plek

Karen
12-2-2017

Een echte aanrader om hier te verblijven. We verbleven in een heel ruime lodge met veranda aan het water. Prachtige slaapkamers, heel schoon en een ruime keuken. Het zwembad is mooi, met de bar aan het water. Wel te koud in juli. Aan de poort van Krugerpark en dichtbij de Spar. Vanuit Sefapane een ochtendsafari en een avondsafari gedaan, goed georganiseerd en enthousiaste rangers die ons overal op wezen.

Een zeer luxe huis

Peter
24-11-2016

Ik had het geluk, dat mij een zeer luxe huis toegewezen werd. Ik ben alleen, maar had 8 tweepersoonsbedden, drie badkamers, keuken, woonkamer en een terras met lounche set. Leuke bar aan het zwembad.

Het eten vond ik de eerste dag redelijk, de tweede dag matig (beide dagen barbecue).

Super verblijf!

Daan
17-2-2016

We waren met 5 personen en zaten 3 dagen in een luxe 6 persoons villa. Echt een super mooi park met een goed restaurant. Avond en ochtend safari gedaan, schitterende ervaring!

Sefapane Lodges and Safaris, Int Sales and Marketing Executive, 5-4-2016

Beste Daan,

Hartelijk dank voor je review op zoover over je verblijf bij Sefapane Lodges and Safaris. Fijn om te horen dat je genoten hebt van je verblijf in een van onze Safari Huizen, het restaurant en de safari's.

Nogmaals dank voor het achterlaten van je ervaring op zoover.

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij onze lodge.

Met vriendelijke groet,

Sefapane Lodges And Safaris

Beleef Afrika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sefapane Lodges & Safaris in Phalaborwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sefapane Lodges & Safaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Sefapane Lodges & Safaris scoort een 8.79 uit 10 op basis van 114 reviews.