Lodge Sefapane Lodges & Safaris

Lodge
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°16°
Lodge Sefapane Lodges & Safaris
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sefapane Lodges & Safaris voor je op een rij gezet:

116 reviews over Lodge Sefapane Lodges & Safaris in het Nederlands

Fantastich !!

Marianne,
1-12-2018

De lodge is prachtig en ligt op slechts op 1 km afstand van het Krugerpark. De rondavels hebben een rieten dak en zijn gelegen in een prachtige tropische tuin. Tevens heeft de lodge een heerlijk zwembad en een heel goed open restaurant, dat heel gezellig is ingericht. In het Krugerpark kun je heel goed zelf rijden, maar het is ook zeer de moeite om via de lodge een safari te boeken bv 's avonds of een riviertocht. Zeer de moeite waard is het, om ook minstens een nacht door te brengen in hun nabij gelegen River Lodge. Hier kan men het ultieme safari gevoel beleven, kleinschalig, direct aan de rivier en geen hekken !! Men wordt opgehaald bij de hoofdlodge en weer teruggebracht. Dit is Afrika op zijn best.

Heerlijk!

Cherel,
30-10-2018

De laatste 3 nachten van onze reis verbleven we op deze mooie accomodatie. We kregen een upgrade van een 2-persoons naar een 10-persoons lodge. Dit was een geweldig mooi huis met o.a. 3 hele nette badkamers, een grote woonkamer, moderne keuken en een eigen veranda. Het personeel was erg vriendelijk en we hebben er elke avond heerlijk gegeten. Ook met het grote zwembad was niks mis. We hebben het hier heerlijk gehad en raden het iedereen aan!

Unieke lodge op gunstige locatie

Else,
24-8-2018

Schitterend rondavel lodge, lekker ruim opgezet. Nette inrichting en vriendelijk personeel. Je kan er heerlijk eten in het restaurant en ze regelen ook excursie's als je dat wilt.

Heerlijk zwembad met overdekte bar.

Wifi in de lodge's en bij receptie is minder goed bereikbaar.

Beleef Afrika

Prachtig huisje, wat eentonig park

Een gezin met 2 kinderen,
10-8-2018

Dinkweng Safari Camp is een prive-park waar geen roofdieren zijn en waar je dus wandelingen door het bush-veld kunt maken. Het ligt ongeveer 42 kilometer van het dichtstbijzijnde dorp Vaalwater, waarvan de laatste 12 kilometer over een onverharde zandweg voert. De huisjes zijn allemaal self-catered, je moet dus al je eigen eten en drinken meenemen, op het safari camp zijn geen winkels of restaurants. Op het terrein staan een stuk of 20 luxe lodges, met allemaal een prive-zwembadje en slaapkamers met eigen badkamer. Je kunt fietsen huren en een gids die je over het terrein meevoert. Er zijn giraffen, nyala's, kudu's, zebra's en vele andere herten te zien. Ze worden 's ochtends om 07:00 altijd gevoerd.

De lodges zijn niet berekend op een wat kouder dan gemiddelde winter in dit deel van Zuid-Afrika. Er is geen verwarming. Wij hebben het hier behoorlijk koud gehad in juli en vonden het een toch wat eentonig reservaat.

Fantastische vakantie in een safarihuis.

Linda,
11-2-2018

Wij hebben op sefapane een heerlijke vakantie gehad, met name omdat we een geweldige upgrade kregen naar een prachtig safarihuis Leadwood.

Wij hebben genoten van de fantastisch verzorgde safari’s door Sefapane.

Ook het eten in het restaurant was heerlijk. Het enige minpunt wat wij hebben ervaren was dat het wel verschilde door wie je bij de receptie werd geholpen, wij hadden vanuit Nederland al 3 safari’s geboekt.

Wij probeerden ter plekke nog 2 safari’s bij te boeken, dit verliep bij een bepaalde medewerkster aan de receptie zeer moeizaam, alles was vol??? Vervolgens een dag later nog eens geïnformeerd bij een andere medewerkster, toen zonder probleem gereserveerd.

fantastische om hier te verblijven

Annet,
20-9-2017

Een geweldige locatie aan de rand van het Krugerpark. Goede verzorging. Heerlijk eten. Kortom, we hebben genoten!!

Wat een paradijselijk plek!

Joanne Coes in Wild Olive,
19-8-2017

Een prachtig, compleet en zeer sfeervol ingericht huis, met een schitterend uitzicht op de vijvers.

Een prachtig aangelegde lodge met mooie huisjes. Het eten was uitstekend en de ligging was naast de ingangspoort van Kruger. We waren laat aangekomen omdat de auto ons laat was overhandigd maar de receptie was zeer behulpzaam om nog een game drive te regelen voor de volgende ochtend.

Groot safarihuis op een mooi park

Ben,
11-6-2017

Sefapane Lodges is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het Kruger park. Mooi aangelegd park met grote vijverpartij. De ingang van Kruger ligt ca. 4 km van het park. We verbleven drie nachten in een villa-achtig Safarihouse. Wat een ruimte! Grote living, meerdere slaapkamers en badkamers. Grote vide, die gehorig kan zijn (we hadden last van het vele hondengeblaf 's uit de omgeving nachts). Keuken met kookplaat, koelkast en oven. Op korte afstand van het park is een Spar waar ook de locals komen. We boekten echter met ontbijt omdat we dat allemaal niet wisten. Ontbijt uitgebreid en goed. Ook het restaurant biedt keuze en naar onze smaak prima. De bijgeboekte safari's ('s morgens en 's middags) waren prima verzorgd en een absolute belevenis. Zwembad nabij de bar ligt fraai in de tuin met palmen. We hebben er erachter geen gebruik van gemaakt. Aanrader!

aha Sefapane Lodges and Safaris, Int Sales and Marketing Executive, 19-7-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Hopelijk tot ziens.

Geweldige plek!

Nicoline,
2-5-2017

Een mooie lodge, dicht bij de ingang van het Krugerpark. Hele vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. We komen graag nog eens terug.

Beleef Afrika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sefapane Lodges & Safaris in Phalaborwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sefapane Lodges & Safaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.