Hotel Hans Merensky & Golf Estate

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Hans Merensky & Golf Estate

• 3P & T uit Middelburg31-05-2014

Golfbaan heeeel erg verwaarloosd

Mede na het bekijken van de website hebben we een golfreis geboekt. Het verblijf NIET hier maar in Sefapane Lodge. Gelukkig maar, alles bij HM is verwaarloosd, personeel dat nog zijn best doet, maar moet roeien met de riemen die ze hebben. Over de golfbaan: teeboxen: heuvel landschap, borden stuk of opgevreten of weg, fairways niet onderhouden, af en toe raden waar je heen moet. Restaurant is er niet, wel iets wat op een kantine lijkt voor een broodje of een stukje pizza. Zuidafrikaners die daar spelen spreken er schande van de er RS400 wordt gevraagd voor 18 holes. Maar het enige wat ons, Hollanders heeft doen besluiten toch een hoge waardering voor de baan te geven is het feit dat er we er toch wat impala's en zwijnen en aapjes tegen zijn gekomen. De giraffen niet gezien, wel de nijlpaarden in het meer kunnen spotten. Nee... hier kom ik niet meer, er zijn zoveel mooie(re) banen in Z-A die minder kosten, dat ook nog! ( o ja wij zijn geen verwende golfers, gewoon fun-spelers)

• 8Monique07-10-2009

Out of Africa

Als je van golfen houdt, is dit 'the place to be'! Golfen tussen de wilde dieren! Accommodaties zijn prachtig, bijzonder ingerichte kamers, heerlijke bedden. De kamer faciliteiten laten wel hier en daar de wensen over, lekkend toilet, airco die niet goed functioneert, ventilator die zoemt. Maar desalniettemin is dit een heerlijke locatie, de ligging is fantastisch, dichtbij airport en 10 min. van Phalaborwa gate (Kruger Nat. Park). Je hebt aapjes op je eigen terras, wrattenzwijnen op de green en impala's op de fairways. Kijk hoe de parmantige giraffen voorbij wandelen en je hoort de nijlpaarden brullen vanuit de golfvijver. In de avond is het er erg donker (zaklamp geen overbodige luxe). Er is een buggyservice naar en van je accommodatie. Algehele service is erg goed en vriendelijk. Het resort restaurant is niet heel gezellig ingericht maar prima en vers eten, ook in golfbar kan je aardig eten. Ontbijt is smakelijk maar niet heel uitgebreid.

0 tips over Hotel Hans Merensky & Golf Estate

0 vragen over Hotel Hans Merensky & Golf Estate

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats