Lodge Casart Game Lodge

Lodge Casart Game Lodgesterstersterster

9.8Fenomenaal

Zuid-Afrika, Limpopo, Phalaborwa

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Casart Game Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

14 reviews over Lodge Casart Game Lodge

• 2018
    10Lisanne Vreijsen13-04-2018

Fantastisch!

fantastisch! Wat een goede service ontvingen wij hier. Alle medewerkers zijn hartelijk en behulpzaam, de ligging is prachtig, midden in de wildernis waar je s’nachts de leeuwen hoort brullen. De rondavels zijn super en het eten is subliem! Alleen maar lof voor Sonia, alle anderen en haar prachtige lodge. Mochten we weer naar deze omgeving gaan komen we sowieso terug!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

10h kock13-07-2013

Adres om terug te komen

Ik had het plan om alleen voor mijn bezoek aan Kruger in de lodge te slapen, maar heb tijdens mijn eerste verblijf in april 2013 ook twee nachten geboekt voor na mijn verblijf in Kruger. Heerlijk om bij te komen. Zonnen, relaxen, lezen, lekker eten, vriendelijke gastheer en -vrouw. En ook nog verschillende dieren bij de drinkplaats gezien. Had het luxe guesthouse voor mezelf.

Alleen gereisd in januari 2013

• 10new 2111-07-2012

PARADIJS !!

Mijn man en ik voelen zich echt thuis te Casart Game Lodge. Dit jaar hebben we onze reisplannen aangepast zodat we terug konden naar onze privé rondavel met eigen jaccuzi. Het ontvangts is super en je bent direkt in vakantiesfeer. Het eten is er super goed verzorgd met een knipoog naar Zuid Afrika, waar je kennis krijgt van de lokale keuken. De game drives zijn goed georganiseerd en Mike is een ongelooflijk getalenteerde ranger. Wij hebben opnieuw genoten van ons 2de verblijf hier, en het zal hier niet bij blijven, wij komen opnieuw terug !!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10new2111-11-2011

´Casart is echt het beste ooit`

Wij werden door de gastheer ontzettend hartelijk ontvangen met een drankje, terwijl onze koffers naar onze rondavel werden gebracht. Als je aankomt op het prachtige dek met zwembad dan krijg je een ongelooflijke zicht op de bush. Je kijkt uit op een valei waar ook een waterplaats aanwezig is. Olifanten en giraffen komen hier regelmatig drinken en baden. In je rondavel heb je een bad en een grote douche, allemaal ontzettend netjes. Aan je eigen terras met ligbedden beschik je over je iegen jaccuzzi. Het avondeten wordt geserveerd in een prachtige smaakvolle diningroom. Het eten wordt zelf bereid door de vrouw des huizes en is zeker 5 sterren waard. Het personeel is proffesioneel en heel erg vriendelijk. Wij verbleven hier 2 nachten, wat eigenlijk te weinig was. Casart Game lodge is om nooit meer te vergeten !!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10joop16-08-2011

Heerlijke relaxen

Het is heerlijk om hier te relaxen in een prachtige omgeving. De 2 rondavels hebben elk een eigen jacuzzi. Na het avondeten was het fijn om rond een vuur te genieten van de koffie en het gezelschap van Jan. (Sonia was helaas niet aanwezig). Wij kunnen Casart Lodge van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Ellen21-02-2011

GEWELDIG!

Tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika verbleven wij in 9 verschillende lodges. Casart Game Lodge was veruit de beste. Wij verbleven hier 2 nachten. Jan en Sonia doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. De lodge heeft een prachtig zwembad met uitzicht op een kleine drinkplaats. De maaltijden zijn voortreffelijk. De lodges zijn zeer smaakvol ingericht en hebben een jacuzzi. Casart Game Lodge is gelegen in natuurreservaat Grietjie op ongeveer 35 km van de ingang van het Kurger Park. Casart Game Lodge is een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10MAX27-11-2010

EEN WERELD ERVARING

Na een jaar hard werken is dit de plek om alles los te laten. Geweldige ontvangst, een mooie mix tussen thuiskomen en voldoende privacy. Er kan alles voor je geregeld worden en er hoeft helemaal niets. Heerlijke massages gehad, in de jacuzzi gezeten, boekje lezen aan het zwembad en terwijl je zwemt komt er een olifant voorbij gelopen. FANTASTISCH! Uiteindelijk ook heerlijk kunnen golfen en mooie tochten kunnen maken.

Alleen gereisd in februari 2010

• 10h.v.balkom05-11-2010

super luxe verblijf

casart game lodge is in een woord ,geweldig!!!!!wij zijn er 5 dagen geweest .de eigenaars zijn leuke mensen die het een ieder naar hun zin willen maken ,en dat is ook hun grootste streven,en zij zijn daar met vlag en wimpel in geslaagd. hier kom je echt tot rust ,het is geen plek voor kinderen vanwegen de dieren die bij de drinkplaats komen drinken,die is vanuit het zwembad en de lodges te zien.deze plek is zeer geschikt voor mensen die van rust en stilte houden ,en geen rennende en schreeuwende kinderen om zich heen willen hebben.wij gaan zeker terug naar dit paradijs,suppertopper!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Corné van Dongen19-09-2010

Super de luxe in de afrikaanse natuur.

Je voelt je de koning te rijk bij Casart Game Lodge. Zeer betaalbare luxe accommodatie in Big-5 en dicht bij het Kruger park. De rondawel is erg luxe, de maaltijden zijn om je vingers bij af te likken en de eigenaars doen alles om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader wanneer je betaalbare luxe zoekt in Big-5!

Gereisd met partner in september 2010

• 10Millika14-09-2010

wij komen terug !!!!!

Casart game Lodge is the place to be in Zuid Afrika. Ontzettend goede service super nette kamers (rondavels) met eigen jaccuzzi. Ontbijt en diner waren hééééél goed verzorgd. Personeel is vriendelijk. Wij hadden ook een game drive geboekt op het domein Grietjie. Deze werd begeleidt door Ranger Els, een nederlands sprekende dame, die een enorme kennis heeft over de bush. Toevallig zagen we een hele kudde giraffen met kleintjes, dit is echt geweldig. Die avond kregen we een ´braai´aan het gezellige kampvuur. Casart weet echt zijn klanten te verwennen, zelfs tot in de kleine details. Wij komen terug , zoveel is zeker !!!

Gereisd met partner in juni 2010

0 tips over Lodge Casart Game Lodge