Lodge Casart Game Lodge

Lodge
Lodge Casart Game Lodge
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Casart Game Lodge voor je op een rij gezet:

14 reviews over Lodge Casart Game Lodge in het Nederlands

Fantastisch!

Lisanne Vreijsen
13-4-2018

fantastisch! Wat een goede service ontvingen wij hier. Alle medewerkers zijn hartelijk en behulpzaam, de ligging is prachtig, midden in de wildernis waar je s’nachts de leeuwen hoort brullen. De rondavels zijn super en het eten is subliem! Alleen maar lof voor Sonia, alle anderen en haar prachtige lodge. Mochten we weer naar deze omgeving gaan komen we sowieso terug!

Real hospitality

Arjo van Es
25-1-2017

Gorgeous location and view; excellent facilities, nice details and most of all: warm, friendly and personal approach. This is real hospitality!

Adres om terug te komen

h kock
13-7-2013

Ik had het plan om alleen voor mijn bezoek aan Kruger in de lodge te slapen, maar heb tijdens mijn eerste verblijf in april 2013 ook twee nachten geboekt voor na mijn verblijf in Kruger. Heerlijk om bij te komen. Zonnen, relaxen, lezen, lekker eten, vriendelijke gastheer en -vrouw. En ook nog verschillende dieren bij de drinkplaats gezien.

Had het luxe guesthouse voor mezelf.

PARADIJS !!

new 21
11-7-2012

Mijn man en ik voelen zich echt thuis te Casart Game Lodge. Dit jaar hebben we onze reisplannen aangepast zodat we terug konden naar onze privé rondavel met eigen jaccuzi. Het ontvangts is super en je bent direkt in vakantiesfeer. Het eten is er super goed verzorgd met een knipoog naar Zuid Afrika, waar je kennis krijgt van de lokale keuken. De game drives zijn goed georganiseerd en Mike is een ongelooflijk getalenteerde ranger. Wij hebben opnieuw genoten van ons 2de verblijf hier, en het zal hier niet bij blijven, wij komen opnieuw terug !!

´Casart is echt het beste ooit`

new21
11-11-2011

Wij werden door de gastheer ontzettend hartelijk ontvangen met een drankje, terwijl onze koffers naar onze rondavel werden gebracht. Als je aankomt op het prachtige dek met zwembad dan krijg je een ongelooflijke zicht op de bush. Je kijkt uit op een valei waar ook een waterplaats aanwezig is. Olifanten en giraffen komen hier regelmatig drinken en baden. In je rondavel heb je een bad en een grote douche, allemaal ontzettend netjes. Aan je eigen terras met ligbedden beschik je over je iegen jaccuzzi. Het avondeten wordt geserveerd in een prachtige smaakvolle diningroom. Het eten wordt zelf bereid door de vrouw des huizes en is zeker 5 sterren waard. Het personeel is proffesioneel en heel erg vriendelijk. Wij verbleven hier 2 nachten, wat eigenlijk te weinig was. Casart Game lodge is om nooit meer te vergeten !!

Heerlijke relaxen

joop
16-8-2011

Het is heerlijk om hier te relaxen in een prachtige omgeving. De 2 rondavels hebben elk een eigen jacuzzi. Na het avondeten was het fijn om rond een vuur te genieten van de koffie en het gezelschap van Jan. (Sonia was helaas niet aanwezig). Wij kunnen Casart Lodge van harte aanbevelen.

GEWELDIG!

Ellen
21-2-2011

Tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika verbleven wij in 9 verschillende lodges. Casart Game Lodge was veruit de beste. Wij verbleven hier 2 nachten. Jan en Sonia doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. De lodge heeft een prachtig zwembad met uitzicht op een kleine drinkplaats. De maaltijden zijn voortreffelijk. De lodges zijn zeer smaakvol ingericht en hebben een jacuzzi. Casart Game Lodge is gelegen in natuurreservaat Grietjie op ongeveer 35 km van de ingang van het Kurger Park. Casart Game Lodge is een echte aanrader!

EEN WERELD ERVARING

MAX
27-11-2010

Na een jaar hard werken is dit de plek om alles los te laten. Geweldige ontvangst, een mooie mix tussen thuiskomen en voldoende privacy. Er kan alles voor je geregeld worden en er hoeft helemaal niets.

Heerlijke massages gehad, in de jacuzzi gezeten, boekje lezen aan het zwembad en terwijl je zwemt komt er een olifant voorbij gelopen. FANTASTISCH!

Uiteindelijk ook heerlijk kunnen golfen en mooie tochten kunnen maken.

super luxe verblijf

h.v.balkom
5-11-2010

casart game lodge is in een woord ,geweldig!!!!!wij zijn er 5 dagen geweest .de eigenaars zijn leuke mensen die het een ieder naar hun zin willen maken ,en dat is ook hun grootste streven,en zij zijn daar met vlag en wimpel in geslaagd. hier kom je echt tot rust ,het is geen plek voor kinderen vanwegen de dieren die bij de drinkplaats komen drinken,die is vanuit het zwembad en de lodges te zien.deze plek is zeer geschikt voor mensen die van rust en stilte houden ,en geen rennende en schreeuwende kinderen om zich heen willen hebben.wij gaan zeker terug naar dit paradijs,suppertopper!!!!!

Super de luxe in de afrikaanse natuur.

Corné van Dongen
19-9-2010

Je voelt je de koning te rijk bij Casart Game Lodge. Zeer betaalbare luxe accommodatie in Big-5 en dicht bij het Kruger park. De rondawel is erg luxe, de maaltijden zijn om je vingers bij af te likken en de eigenaars doen alles om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader wanneer je betaalbare luxe zoekt in Big-5!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Casart Game Lodge in Phalaborwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Casart Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Casart Game Lodge scoort een 9.88 uit 10 op basis van 14 reviews.