Tijdelijk €25 aanbetaling

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Bakkers

• 10Freek van koolbergen04-01-2023

Super!

Ik ben blij om een review te schrijven over de bed and breakfast waar we verbleven tijdens onze safari tour in Zuid-Afrika. We verbleven hier voor 2 nachten en waren onder de indruk van de service en het comfort van de accommodatie. De kamers waren schoon en comfortabel, met een ruime badkamer en comfortabele bedden.

Het ontbijt elke ochtend was top. De eigenaren waren ook erg behulpzaam en vriendelijk, en gaven ons goede aanbevelingen voor dingen om te doen en plaatsen om te bezoeken na onze safari.
 De safari zelf was absoluut de moeite waard! Het landschap was prachtig en we hadden het geluk om veel verschillende diersoorten te zien, waaronder olifanten, giraffe’s, leeuwen en zebra's.

Cees was zeer kundig en deed zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat we alles zagen wat we wilden zien. Daarbij was hij ook erg behulpzaam bij het uitleg geven over de geschiedenis en ecologie van de omgeving.

• 10Merel Colle15-01-2017

Uitstekende bed & breakfast

Meerdere nachten geslapen in deze uitstekende bed & breakfast. De kamer is mooi, schoon en van alle gemakken voorzien zoals airco, koelkast en fan. Het ontbijt is erg lekker, en op aanvraag is er heerlijk gekookt door Corina. Met Cees als gids zijn we op safari geweest. Hij weet erg veel te vertellen en is een goede gids.

Een erg fijne bed en breakfast met hele leuke en gastvriendelijkheid eigennaren!

• 10Ine en Steven31-08-2015

Fantastisch!

Wow, wat een goede B&B, Corinna een top gastvrouw. We kregen een welkomstdrankje na het lange rijden. De kamers waren tip top in orde! Dikke pluim voor de netheid. Het ontbijt was ook dik in orde. De B&B is ideaal gelegen maar vijf minuten rijden van het Kurgerpark, zalig! Als je vragen hebt, Corinna staat klaar voor je, we hopen ooit nog eens terug te komen!

• 10Karin de Boer - Marsman13-03-2014

Een warm bad!

We gingen voor een weekje naar Zuid-Afrika (veel te kort, u zegt het) en Bakkers Bed and Breakfast was ons tweede adres. Naast verwachte service sprak met name de gastvrijheid, vriendelijkheid en vanzelfsprekendheid van dit alles ons aan. Met Cees als gids zagen we bovendien dingen in het Krugerpark die ons zelf zeker niet zouden zijn opgevallen!

• 10Erik en Anja Vissering11-03-2014

Super verwen vakantie

wij zijn de voor 14 dagen bij Corina en Cees geweest, helemaal te gek. Zij wonen 5 minuten rijden van het Kruger Park. Niets is te veel, als wij samen iets in gedachten hadden voor bijvoorbeeld het ontbijt hadden Corina en Cees het al uitgevoerd, echt een aanrader wat ons betreft. Deze mensen zijn gewoon realisten en zullen je niets op de mouw spelden, wij hadden in gedachten dat wij een aantal safari's en begeleidingen naar interessante plaatsen zouden gaan doen met Cees. Deze vertelde ons dat het onzin was, wij konden dit gemakkelijk zelf zonder problemen. Als hij niets gezegd zou hebben zouden zij veel meer kunnen verdienen, maar nee de gast staat geheel centraal, wij hebben uiteindelijk een safari met Cees in het Kruger Park gedaan, ook dit is tot in de puntjes verzorgd inclusief gekookt eitje en jus de orange. Voor wat betreft de adviezen die zij geven gewoon geweldig, wij hebben die andere zaken alleen bezichtigd, zoals Cees voorstelde en inderdaad geen probleem. We will be BACK

• 9Jose28-03-2012

Fantastische plek!

Ik kom hier nu al weer 'n aantal jaren; vanaf de opening en kan niet anders zeggen: Bakkers B&B is en blijft in een woord geweldig! Baie dankie weer en tot siens in Oct/Nov/Dec. ;-)

• 10Gwen Tee16-01-2012

Bakkers B&B revisited

Op Eerste Kerstdag ontvingen wij een warm ontvangst op Phalaborwa Airport. De familie Bakker haalde ons op en bracht ons naar de B&B, waar een duik in het koele zwembad en een koud pilsje op ons wachtten. Heerlijk na een lange reis!

Het was wederom een aangenaam verblijf bij Bakkers B&B. Cees bracht ons de volgende dag naar het vliegveld, waar we onze huurauto ophaalden en reed nog even met ons mee naar de Spar.

Onze volgende Krugerreis starten we weer in Phalaborwa en weer bij de familie Bakker. Onze koelbox staat inmiddels in de stalling.

• 9Stef Kuiper07-11-2011

Verwenvakantie

Bij Cees en Corina werden Sebastiaan en o.g. in de watten gelegd. Hele mooie accomodatie, bijzonder gastvrij ontvangen. Alles keurig verzorgd, heerlijk gegeten. We hebben ontzettend van m.n. het Krugerpark genoten. Verder was het dankzij Cees en Corina ontzettend gezellig: we hebben wat afgelachen. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten! Onze hartelijke dank daarvoor!!!! Stef Kuiper Alkmaar.

• 10Simon Davies18-08-2011

Lovely place to stay

Very nice place. Clean rooms and a very warm welcome from Cees and Corina. Corina cooks a cracking meal and breakfast and both are very helpful with information. The place is ideally situated close to Kruger Park.

Highly recommended and would definitely go back

• 10Santie Quanjer18-08-2011

Will stay nowhere else in Phalaborwa.

We've stayed here twice and have not been disappointed. Clean and neat cottages/rooms, little details taken care of, great homemade meals, and a swimmingpool to cool down in after a long day in Kruger National Park. Pricing very competitive.

Bed & Breakfast Bakkers info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    31 Starling Street, 1390