Bed and Breakfast Bakkers

Tonen op kaart

34 reviews over Bed and Breakfast Bakkers

• 10Merel Colle15-01-2017

Uitstekende bed & breakfast

Meerdere nachten geslapen in deze uitstekende bed & breakfast. De kamer is mooi, schoon en van alle gemakken voorzien zoals airco, koelkast en fan. Het ontbijt is erg lekker, en op aanvraag is er heerlijk gekookt door Corina. Met Cees als gids zijn we op safari geweest. Hij weet erg veel te vertellen en is een goede gids.

Een erg fijne bed en breakfast met hele leuke en gastvriendelijkheid eigennaren!

Gereisd met partner in december 2016

• 10Ine en Steven31-08-2015

Fantastisch!

Wow, wat een goede B&B, Corinna een top gastvrouw. We kregen een welkomstdrankje na het lange rijden. De kamers waren tip top in orde! Dikke pluim voor de netheid. Het ontbijt was ook dik in orde. De B&B is ideaal gelegen maar vijf minuten rijden van het Kurgerpark, zalig! Als je vragen hebt, Corinna staat klaar voor je, we hopen ooit nog eens terug te komen!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Karin de Boer - Marsman13-03-2014

Een warm bad!

We gingen voor een weekje naar Zuid-Afrika (veel te kort, u zegt het) en Bakkers Bed and Breakfast was ons tweede adres. Naast verwachte service sprak met name de gastvrijheid, vriendelijkheid en vanzelfsprekendheid van dit alles ons aan. Met Cees als gids zagen we bovendien dingen in het Krugerpark die ons zelf zeker niet zouden zijn opgevallen!

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Erik en Anja Vissering11-03-2014

Super verwen vakantie

wij zijn de voor 14 dagen bij Corina en Cees geweest, helemaal te gek. Zij wonen 5 minuten rijden van het Kruger Park. Niets is te veel, als wij samen iets in gedachten hadden voor bijvoorbeeld het ontbijt hadden Corina en Cees het al uitgevoerd, echt een aanrader wat ons betreft. Deze mensen zijn gewoon realisten en zullen je niets op de mouw spelden, wij hadden in gedachten dat wij een aantal safari's en begeleidingen naar interessante plaatsen zouden gaan doen met Cees. Deze vertelde ons dat het onzin was, wij konden dit gemakkelijk zelf zonder problemen. Als hij niets gezegd zou hebben zouden zij veel meer kunnen verdienen, maar nee de gast staat geheel centraal, wij hebben uiteindelijk een safari met Cees in het Kruger Park gedaan, ook dit is tot in de puntjes verzorgd inclusief gekookt eitje en jus de orange. Voor wat betreft de adviezen die zij geven gewoon geweldig, wij hebben die andere zaken alleen bezichtigd, zoals Cees voorstelde en inderdaad geen probleem. We will be BACK

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Jose28-03-2012

Fantastische plek!

Ik kom hier nu al weer 'n aantal jaren; vanaf de opening en kan niet anders zeggen: Bakkers B&B is en blijft in een woord geweldig! Baie dankie weer en tot siens in Oct/Nov/Dec. ;-)

Alleen gereisd in maart 2012

• 10Gwen Tee16-01-2012

Bakkers B&B revisited

Op Eerste Kerstdag ontvingen wij een warm ontvangst op Phalaborwa Airport. De familie Bakker haalde ons op en bracht ons naar de B&B, waar een duik in het koele zwembad en een koud pilsje op ons wachtten. Heerlijk na een lange reis!

Het was wederom een aangenaam verblijf bij Bakkers B&B. Cees bracht ons de volgende dag naar het vliegveld, waar we onze huurauto ophaalden en reed nog even met ons mee naar de Spar.

Onze volgende Krugerreis starten we weer in Phalaborwa en weer bij de familie Bakker. Onze koelbox staat inmiddels in de stalling.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Stef Kuiper07-11-2011

Verwenvakantie

Bij Cees en Corina werden Sebastiaan en o.g. in de watten gelegd. Hele mooie accomodatie, bijzonder gastvrij ontvangen. Alles keurig verzorgd, heerlijk gegeten. We hebben ontzettend van m.n. het Krugerpark genoten. Verder was het dankzij Cees en Corina ontzettend gezellig: we hebben wat afgelachen. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten! Onze hartelijke dank daarvoor!!!! Stef Kuiper Alkmaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8jenvanw18-08-2011

Geweldig verblijf bij Bakkers Bed & Breakfast

Vorig jaar in Bakkers B&B verbleven, een geweldige plek om bij te komen en van daaruit het Kruger Park te bezoeken. Ook in de nabije omgeving veel te zien en te doen aan kleinere wildparken, zelfs een prachtige golfbaan heel dichtbij, waar de giraffes vrij rondlopen en ander wild. Het verblijf is prima en uiterst gastvrij, ik ga zeker terug!

Alleen gereisd in december 2010

• 10Dennis Veen02-01-2011

Super ervaring

Wij zijn met inze 2 kinderen, 6 en 4 jaar, twee nachten bij Cees en Corina geweest. Tot in de puntjes verzorgd, geweldige accomodatie,lekker zwembad, kindvriendelijk, kortom, super. Wij gaan zeker de volgende keer als wij in Zuid Afrika komen naar Phalaborwa en slapen dan zeker in de bed & breakfast van Cees en Corina. Echt een aanrader om hier te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 10margriet Spruit09-12-2010

Een super accomodatie

Het is echt een super plek om hier je vakantie te kunnen vieren, onze 2 meiden ( 3 en 5 jr. ) hebben zich heerlijk in het zwembad vermaakt. En ook onze 4 dagen in het Krugerpark waren gewoon geweldig, Cees weet over van alles wat te vertellen. Heerlijke bedden, het ontbijt en diner waren ook super. Kort om een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

1 tip over Bed and Breakfast Bakkers

• Erik en Anja Vissering, 12-03-2014 Rapporteren

De zaken die te bezichtigen zijn zijn bijna eindeloos. In het Kruger Park kunnen wij weken verblijven, omdat het elk dag anders is. En natuurlijk uitkijken naar de BIG Five, wat ons gelukt is en nog veel meer. Redelijk in de buurt mooie watervallen en mooie panorama uitzichten

0 vragen over Bed and Breakfast Bakkers

Bed and Breakfast Bakkers info