vakanties Phalaborwa

Reviews over Phalaborwa

Het Ultieme Afrikagevoel

Marianne,
    1-12-2018

De Timbavati lodge ligt op 20 minuten afstand van de Orpen Gate van het Krugerpark. De rondavels, waarin de ruime, zeer schone kamers zich bevinden zijn allemaal beschilderd met traditionele kunstwerkjes en liggen onder schaduwrijke bomen met veel vogels en apen. Er zijn geen hekken voor het wild. Er kunnen bv giraffen, gnoes, zebra's en impalas vrij rond lopen. Dineren doe je bv in een echte Afrikaanse boma met in het midden een kampvuur, en het eten is heerlijk. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Vanuit de lodge worden safaris georganiseerd naar het Krugerpark en prive reservaten met open safariwagens. Een lodge die u zeker niet mag missen !!

Fantastich !!

Marianne,
    1-12-2018

De lodge is prachtig en ligt op slechts op 1 km afstand van het Krugerpark. De rondavels hebben een rieten dak en zijn gelegen in een prachtige tropische tuin. Tevens heeft de lodge een heerlijk zwembad en een heel goed open restaurant, dat heel gezellig is ingericht. In het Krugerpark kun je heel goed zelf rijden, maar het is ook zeer de moeite om via de lodge een safari te boeken bv 's avonds of een riviertocht. Zeer de moeite waard is het, om ook minstens een nacht door te brengen in hun nabij gelegen River Lodge. Hier kan men het ultieme safari gevoel beleven, kleinschalig, direct aan de rivier en geen hekken !! Men wordt opgehaald bij de hoofdlodge en weer teruggebracht. Dit is Afrika op zijn best.

Een echte aanrader!

Patrick Deylius,
    2-11-2018

Niet alleen een prachtige accommodatie, maar ook een uitstekende persoonlijke service. Er wordt goed meegedacht met de gasten en hun wensen. Niet alleen in de accomodatie, maar ook daarbuiten, bijv. m.b.t de mogelijkheden bij uitstapjes.

Een echte aanrader!

Patrick Deylius,
    2-11-2018

Heerlijk!

Cherel,
    30-10-2018

De laatste 3 nachten van onze reis verbleven we op deze mooie accomodatie. We kregen een upgrade van een 2-persoons naar een 10-persoons lodge. Dit was een geweldig mooi huis met o.a. 3 hele nette badkamers, een grote woonkamer, moderne keuken en een eigen veranda. Het personeel was erg vriendelijk en we hebben er elke avond heerlijk gegeten. Ook met het grote zwembad was niks mis. We hebben het hier heerlijk gehad en raden het iedereen aan!

Phalaborwa scoort een 8,6 uit 10, op basis van 23 reviews