Lodge Lesheba Wilderness

2 reviews over Lodge Lesheba Wilderness in het Nederlands

Fantastisch !

Gert
7-1-2018

Wat een schitterende lodges, en wat een geweldig eten. De manager Lucas is de kok, wat kan die goed koken.

Ook de rest van de staf, en de rangers Jack en Peter zijn heel kundig en aardig. Je voelt je zo welkom.

Schoon, en prachtige kunst in en om de lodges. Niet te warm omdat het hoog ligt.

2 dagen is veel te weinig ! Water komt uit een bron, en kan je zo drinken. Prachtig uitzicht vanuit de lodge.

Echt de moeite waard.

Heerlijk verblijf in de bergen

ad erna
3-11-2016

Heel mooi gelegen gerestaureerd Venda-dorp met alle comfort en rust.

De private game reserve biedt veel dieren ( behalve de big five) en natuur.

Door het vriendelijke Afrikaanse personeel geeft het een goed Afrika-gevoel.

De onderkomens zijn van alle gemakken voorzien en de maaltijden worden vers bereid. Ook extra koffie-uurtje etc.

Vele wandelingen onder leiding van een gids mogelijk.

De weg ernaar toe is een uitdaging ( 13 km ruige weg de berg omhoog, reken op min. drie kwartier) Mogelijkheid om de auto beneden te laten, je wordt dan opgehaald.

Ons fijnste 3 daags verblijf in Zuid-afrika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Lesheba Wilderness in Makhado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Lesheba Wilderness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.