Tijdelijk €25 aanbetaling

+50

9.9FenomenaalScore uit 94 reviews

Lodge info

Meer lodge info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

94 Reviews over ZaZoe Xperience

• 10mascha en manfred16-10-2022

Fantastsiche reis door Zuid Afrika

Het was een heerlijke ontspannen, maar intensieve reis. De kennis die Natascha en Rex hebben van Zuid Afrika is geweldig. We hebben genoten van de rond reis en de diverse gamerides. De reis is door Zazoe samengesteld in samenwerking met ons, alles prima geregeld, tot in de puntjes. We waren en zijn nog steeds in de Zuid Afrika sfeer. Zeker een aanrader om samen te reizen.

• 10Ruud van der Bliek21-06-2022

Perfect uitgevoerde fotografiereis

De tweede keer dat we met ZaZoe op reis zijn geweest en zeker niet de laatste keer. Deze reis stond volledig in het teken van wildlife fotografie in Pilanesberg, Kololo/Welgevonden en Kruger. Een specifieke fotoreis vraagt om extra aandacht t.a.v. de indeling van de dag, de locaties, de auto's en het gebruik ervan. Zoeken naar specifieke dieren en vogels, extra tijd plannen in kijkhutten, maximaal 3 fotografen in een auto, stoppen op de juiste plek met vrij uitzicht, motor uit en ramen die allemaal open kunnen. Met fotografen op pad is geen sinecure. Wat dat alles betreft heeft ZaZoe het perfect gedaan. Omdat Natascha zelf ook fotografe is, snapt ze deze specifieke wensen als geen ander en houdt er volledig rekening mee. Alles was tot in de puntjes geregeld en de enige niet te regelen factor was het gedrag van de dieren. Maar dat maakt een Zuid-Afrika reis ook zo spannend. Van ons uit enkel lof. Bedankt en graag tot een volgende keer!

• 9Ronald Sliphorst06-04-2020

Geweldig

Totaal geen minpunten, keurig verzorgd, zeer gastvrij. Een bijzonder goed adres om je vakantie in onder te brengen. Wij hebben genoten.

Eigenaar, 24-04-2022

Dank je Ronald. Wat een bijzondere rondreis was dit. De laatste post-COVID! Gelukkig zijn we inmiddels weer actief, maar het was een lange tijd erg 'rustig'. Hartelijk dank voor jullie komst!

• 9Walter en Lia van der Aart28-12-2019

Een fantastisch onvergetelijke ,avontuurlijke reis

Nog steeds zijn we aan het nagenieten van onze prachtige avontuurlijke reis door Zuid-Afrika en Botswana. Die dankzij de deskundige ervaring van Rex als onze reisleider en natuurkenner en door Natascha, die alle accommodaties heeft geregeld, onvergetelijk mooi is geweest. Het 4x4 rijden, de mooie campsites en lodges; alles was prima geregeld. De Big Five, de vele vogels, de vriendelijke mensen; er is zoveel te zien en te beleven! Zuidelijk Afrika is nog meer in ons hart gaan zitten en we komen er zeker terug. Beie dankie!!

Eigenaar, 24-04-2022

Wat was het een mooi offroad avontuur. En wat kijken wij hier ook met mooie herinneringen op terug 😍

• 9Ronnie en Noor Bennink30-11-2019

Geweldig 4x4 avontuur, niet voor watjes :-)

Pas nu kan ik goed onder woorden brengen wat wij hebben meegemaakt tijdens onze reis door Zuid-Afrika met Zazoe. Wat was het een geweldige (4x4). we hadden super reisgezelschap, leuke reispartners, goede en deskundige begeleiding door Rex en hele mooie kampeerplekken. Natascha had alles tot in de puntjes (inclusief verrassing) voorbereid. Wat een belevenis om te slapen bij (en wakker te worden van) een grazend nijlpaard, toeterende olifanten, snuffelende hyena's en huilende jakhalzen. We gingen uit eten, maar konden ook lekker vaak samen koken, op een vuurtje naast de Landcruiser. Houd wel rekening met soms wat lange reisdagen, er moeten nou eenmaal best wat afstanden afgelegd worden, maar over het algemeen zijn de wegen prima. Ook in de lodge in Swartwater was het prima vertoeven, mooie rondavels en een heerlijk vuur 's avonds om de avonturen van die dag nog eens door te nemen. Een dikke pluim en grote aanrader dus!

Eigenaar, 24-04-2022

Gaaf Noor en Ronnie. En wat een bijzonder offroad avontuur was het. Dank voor jullie vertrouwen in ZaZoe Xperience.

• 9Cobi en Cees Mes15-11-2019

Om nooit meer te vergeten.

Voor de eerste keer op vakantie naar Afrika, naar het noorden van Z. Afrika en Botswana wel te verstaan. Het was geweldig , het overtrof al onze verwachtigingen. Door het maatwerk van Natascha en Rex werd het een onvergetelijke vakantie. We hoefden alleen maar te genieten, de rest was allemaal perfect geregeld. Overal waar we kwamen was het dik voor elkaar, de onderkomens, het eten en de verzorging. De locaties waren zeer gevarieerd uit gekozen en alle mensen waren altijd vriendelijk en zeer behulpzaam , kortom het was allemaal top. Een aanrader om dit zeker nog een keer te doen. Een grote pluim aan Natascha en Rex voor hun profesionele aanpak.

Eigenaar, 24-04-2022

Dank jullie wel Cobi en Cees voor jullie keuze voor ZaZoe Xperience. Wat was het een mooie reis van jullie!

• 10Pauli en Gerard Olde Wieverink13-11-2019

Tot in de puntjes prima verzorgde rondreis!

De voorpret begint al bij het plannen van de reis samen met Natasha en Rex. Voor de vierde keer een prachtige rondreis gemaakt met Zazoe Xperience, dit keer Zuid-Afrika, Botswana en Swaziland. Mooie parken bezocht, met evenzo mooie overnachtingen! Het was weer een geweldig ervaring met dit keer alleen Rex. Veel persoonlijke aandacht, zelfs een lekkere fles bubbels met onze trouwdag!

• 10Waardering

Eigenaar, 24-04-2022

Binnenkort gaan we weer! Jawel. Heel hartelijk dank voor al jullie geduld en vertrouwen Pauli en Gerard. Dit waarderen wij heel erg. Nog even geduld, maar dan gaan we weer samen op pad.

• 9Reinie en Marian10-11-2019

Prachtige reis naar Zuid Afrika

Voor de 1e keer naar Zuid Afrika. Een maatwerk reis samengesteld door Natascha en Rex. Alles was perfect geregeld. Uitstapje naar Botswana Tuli Lodge geweldig! Overnachtingen waren divers maar elke keer anders en bijzonder. Veel gamedrives dus vele prachtige dieren gezien. De Panoramaroute is een aanrader. Mochten we ooit weer gaan dan zeker weer met ZaZoe Xperience !

Eigenaar, 24-04-2022

Wat was het mooi en wat zijn we vereerd dat wij jullie mee mochten nemen door Zuid-Afrika en Tuli Block Botswana. Dank voor jullie vertrouwen!

• 9Anneke en Ben Boonstra18-10-2019

TOPVAKANTIE

Wederom (voor de vierde keer) een TOPVAKANTIE gehad met ZaZoe. Dit is echt maatwerk, maar ook de inbreng van de gasten tijdens de reis staat bij hun hoog in het vaandel. Vooral dank aan Natascha die ons 3 weken heeft begeleid op een een manier die bij ons bewondering heeft afgedwongen. Heel veel gezien en ook veel gelachen wat bij ons lang in de herinnering zal blijven.

Eigenaar, 24-04-2022

Wat een bijzondere maatwerk rondreis was dit Anneke en Ben. En zo blij dat jullie het ook een TOPVAKANTIE noemen. Dank voor jullie enthousiasme en support!

• 10Trui Heinhuis25-09-2019

Superreis

Een geweldige reis gemaakt met ZaZoe. Werkelijk alles was tot in de puntjes geregeld dus het enige wat we hoefden te doen was genieten en dat hebben we met volle teugen gedaan. Rex en Natascha zijn kundige ervaren gidsen en hebben veel kennis die ze met liefde delen. Ze luisteren goed naar de wensen van hun gasten en maken dan ook alle verwachtingen waar.De klant is koning bij hun en dat is te merken. Een belevenis om nooit te vergeten!

mede-eigenaar, 05-10-2019

Dank je Trui en André. Was ook super reizen met jullie. We hebben deze reis heel graag georganiseerd. Jullie nu heel veel plezier toegewenst bij het plannen van de bruiloft!

Lodge ZaZoe Xperience info

• CafeNiet beschikbaar