Lodge Thornhill safari Lodge

Lodge Thornhill safari Lodgestersterstersterster

9.8Fenomenaal

Zuid-Afrika, Limpopo, Hoedspruit

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Thornhill safari Lodge?

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Thornhill safari Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

Meer lodge info
Tonen op kaart

4 reviews over Lodge Thornhill safari Lodge

• 2018
    10ellen15-04-2018

Super heerlijke plek

Fantastische plek midden in de bush, heel lekker eten en vriendelijke, behulpzame staf. Ongedwongen sfeer. Mogelijkheden genoeg voor Game Drives en Bush Walk. Sfeervolle accommodatie.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10A-F24-02-2016

Onwijs genoten!

Heerlijke plaats! Prachtige accommodatie gelegen in de wildernis. Bij aankomst werden we verwelkomd door meerdere zebra's ( die waren aan het grazen naast de 'parkeerplaats'). Ook een van de eigenaren verwelkomde ons met een welkomsdrankje. Mooie ruime schone kamer. Eten was top! Heerlijk vers bereid eten gehad. Het diner op de 2e avond was bij het kampvuur, heerlijk genieten! Je eet gezamenlijk met de andere gasten, waardoor je gemakkelijk met elkaar een praatje maakt. Ook de eigenaren eten gezellig mee en vertellen het een en ander. Vanuit hier een game-walk en een game-drive in een naast gelegen park gemaakt. Top verzorgd! Beide erg indrukwekkend! Eigenaren en het overige personeel erg aardig en behulpzaam. Informeerde ons hoe we de volgende dag het beste naar het kruger-park konden rijden en vanwege ons vroege vertrek kregen we een ontbijt box mee.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Melissa24-10-2011

Fantastische safari ervaring!!

Wat een fantastische accommodatie! Gelegen in het Krugerpark, omringt door giraffen, zebra's, buffels etc etc. Het personeel is super vriendelijk, het eten (ontbijt, lunch en avondeten) is verrukkelijk! Voornamelijk het avondeten is fantastisch wanneer dit buiten, rond het vuur, plaatsvindt (afhankelijk van het weer natuurlijk). Een safari-ervaring om nooit meer te vergeten!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Edwin Scheidt09-01-2009

Helemaal geweldig!

Zijn 3 dagen in deze lodge geweest tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika in oktober 2007. Alles in en rond deze plek is helemaal top! De mensen die er werken zijn continue bezig om er het beste voor je van te maken. Niets is hen te veel gevraagd. Met name de manager van de lodge Glenn Cox verdient een dikke pluim! Deze man is steeds bezig om erachter te komen waar je interesses liggen en je zo van het beste en mooiste programma te voorzien. De accomodatie is helemaal geweldig. Is alles wat wij ons bij een "safari" lodge hadden voorgesteld. Je zit echt midden in de natuur en de opzet van het kamp doet daar nog een schepje bovenop! Eten is iedere keer weer een klein feestje door de geweldige kookkunsten! Ook de safari's die vanuit de lodge worden geregeld zijn geweldig. De mensen waar je mee op safari gaan zijn zelf enorm enthousiast en doen er alles aan om je zoveel mogelijk te laten zien. We gaan heel graag nog een keer terug, het liefst dit jaar nog!

Gereisd met partner in oktober 2007

0 tips over Lodge Thornhill safari Lodge