Hotel Serondella Lodge

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Sprookje !

paulienvandeworp
7-3-2011

Serondella is een plek van en met HOOFDLETTERS.

Wij zijn er 1 nacht geweest als onderdeel van een trip georganiseerd door een Zuidafrikaanse reisorganisatie. Een kleinschalige lodge waar je ontvangen en behandeld wordt als ware je de koning/in zelf.

Fantastisch. Ook de aangeboden game drives voldeden volledig aan onze verwachtingen, giraffes, leeuwen, een luipaard etc.

Een aanrader 1ste klas, ook al kun je je maar 1 nacht veroorloven: doen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serondella Lodge in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serondella Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Serondella Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.