Villa Sebra

Villa Info

Meer villainfo

1 review over Villa Sebra

• 10Bart Appels01-06-2019

Geweldig huis, fantastische locatie!

In villa Sebra ontbreekt het je aan niets. Deze geheel nieuwe villa is helemaal compleet en alles werkt. Geweldig huis, fantastische locatie en volledige stilte, met een flink aantal wilde dieren op het park. De dieren lopen soms om het huis heen. Inmiddels hebben wij bij het huis gespot, de bush-baby, zebra's, kudu's, impala's, giraffen en natuurlijk de apen.

Het huis biedt verder drie geweldige slaapkamers, met ieder eigen badkamer en buitendouche. De service is ook prima: vriendelijk en toegankelijk. Ik kan dit iedereen aanbevelen die een bijzondere vakantie wil meemaken. Een auto is wel noodzaak, maar deze zijn niet duur om te huren. Het Kruger Park en andere kleinere parken zijn dichtbij. Wij zijn bijna iedere dag op safari geweest. Het auto rijden is soms wat chaotisch, maar er wordt in het algemeen heel gemoedelijk gereden door de Zuid-Afrikanen.

Met oudere kinderen

0 tips over Villa Sebra