Hotel Pezulu Tree House Game Lodge

27 reviews over Hotel Pezulu Tree House Game Lodge in het Nederlands

Fantastisch!

Anne-Marie van Brenk
12-8-2017

De boomhutten zijn prachtig. De ene hut ligt iets mooier dan de andere maar ze liggen allemaal prachtig in dit prachtige park.

Het personeel inclusief de eigenaar vonden wij erg vriendelijk. De omgeving is geweldig. Ook leuk dat je zelf wat rond kunt lopen rondom de huisjes.

Het eten met elkaar vonden wij geweldig.

Fantastisch ligging

Vd Berg
12-8-2017

Boomhutten midden in een private game reserve. De boomhutten staan op hoge palen waardoor het uitzicht fantastisch is. Onze boomhut was luxe ingericht met een ensuite badkamer maar ook nog een toilet en douche buiten om te douchen onder de sterren. De service is zeer goed. Ter plekke regelen ze activiteiten. De zelf georganiseerde avond game drive is erg leuk. Al met al een aanrader

Oude reviews (archief)

Mooiste overnachting van de hele reis

Jan-Willem
12-11-2016

Deze locatie is echt fantastisch om te overnachten. De weg er naar toe is pittig met een kleine auto, je moet ongeveer 10km over een verhard zandpad wat niet goed is voor de auto. Op het moment dat je binnenkomt in het park is het genieten! De zebra's, giraffen, herten en vele andere dieren zijn te spotten vanuit je boomhut of vanuit de uitzicht toren. In de avond wordt een maaltijd gemaakt waarbij je met alle gasten tegelijk gaat eten. Wij hadden de basic boomhut waarbij het toilet en douche buiten waren en apart van de kamer. Dit maakt het juist een unieke locatie!

De ligging is schitterend daar ligt het zeker niet aan. De boomhuizen zijn, wat wij ervan gezien hebben, goed. Wij hadden denk ik een van de eerst gebouwde boomhuizen. Het uitzicht van dit huis was wat ons betreft teleurstellend. Wat jammer is en ons eindoordeel behoorlijk negatief heeft beïnvloed is de houding van de manager. Ongeïnteresseerd in zijn gasten, kortaf, onvriendelijk en duidelijk snel geïrriteerd. Het overige personeel was daarentegen vriendelijk. Het eten was goed maar de ambiance van het diner had niet echt onze voorkeur

Wij hebben een fantastische gamedrive gehad in het naast liggende park De Big5 Kapama gamedrive georganiseerd door Endangered Species Centre.

nooit meer

Inoka
21-9-2015

Hut totaal ingesloten, dus geen dieren te zien vanuit de gedeeltelijk herstelde boomhut. Aan het lijntje gehouden over de mogelijkheid met een gamedrive mee te gaan, die volgens het reisbureau in Thornybush zou zijn, zonder vooraf te reserveren. Niet direct, maar na een paar uur na aankomst hoorden we pas dat het die dag niet meer mogelijk was. Voor zelf boeken werd schijnheilig geweigerd het telefoonnummer van Thornybush te geven. Eerst belofte dat we de volgende dag mee konden. Zagen zelf op een planbord bij de receptie dat het niet kon (toen we eindelijk de receptie in konden). Verspilde dag dus, rondgehangen, medewerker zou om half 4 terug zijn, kwam pas na zessen opdagen. Later gehoord dat het niet meer toegestaan is voor Pezulu om in Thornybush te komen. Ze gaan nu naar een ander park. Maakten geen gebruik van de gamedrivers van Thornybush, daarom geweigerd in Thornybush. Eten niet zo bijzonder, al zijn de medewerkers aardig en behulpzaam.
Claude, Owner, 3-11-2015

We do understand the guests disappointment but feel a bit unfair to get blamed for this. We constantly advise the tour agents to prebook the game drives for the guests. Unfortunately some agents still think this not necessary.

Thornybush Reserve closed its doors for outside people already in April due to the increasing rhino poaching. We are using a new reserve so our game drives got not affected by this. But we also have limited space on the vehicles and the vehicles were unfortunately full. We phoned another reserve to see if they could help out but their vehicles were full as well.

We will carry on reminding the tour agents that they need to prebook the activities, especially during peak season. Unfortunately this is all we can do.

Slapen in een boomhut

Apal
2-8-2015

Bij Pezulu slaap je in een boomhut. De kwaliteit en uitzicht vanuit de hutten verschilt nogal. Wij hadden helaas zeker niet de mooiste hut. Buiten douchen en alle schots en scheef. Vooral voor kinderen is slapen in een boomhut echter een leuke ervaring.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Dat kan je helaas niet zeggen van de manager. Wat een vervelende, ongastvrije vent!

Het eten is een ceremonie op zich, met tromgeroffel, speech en gasten die "lekker" moeten roepen. Grappig maar het komt een beetje primitief over. Het eten is goed, maar geen culinair hoogstandje. De dames in de keuken doen echter erg hun best.

Het ontbijt is een heel gedoe. Pas vanaf 8 uur ontbijten en dan duurt het nog een eeuwigheid voor je gebakken ei en toast op tafel staat. De aanschaf van een fatsoenlijk broodrooster is een aanrader. Lodge ligt afgelegen en ver van Kruger (een uur rijden naar de ingang).

De lodge heeft veel problemen met de electriciteitsvoorziening. De electra viel regelmatig uit.

Fantastische bestemming

G. Nijboer
17-4-2014

We zijn aangekomen met ons 4-en. 2 volwassenen en 2 kids van 12 en 13. Wat een vriendelijkheid en gastvrijheid. De lodge was boven verwachting. Groot, schoon en adembenemend uitzicht.

De eigenaren doen er alles aan om je het naar het zin te maken. Ze regelen voor je, helpen je en adviseren correct.

Voor ons absoluut ietys om naar terug te gaan!

Bijzondere ervaring

Janneke
17-3-2014

Midden in de bush ligt deze mooie lodge. We werden bij aankomst hartelijk ontvangen met wet towels en een drankje. De Tree Houses waren allemaal anders en uniek. Wij hadden ogenschijnlijk een iets nieuwere. Prachtig uitzicht vanaf het balkon en ruim genoeg voor ons (2 volw + 2 kinderen). We hebben er 2 nachten geslapen en een ochtendwandeling gemaakt met een uiterst vriendelijke ranger en een gamedrive gedaan in het nabijgelegen reserve. Het eten in de boma was prima en sfeervol en het ontbijt ook lekker (engels). Het zwembad is erg klein alhoewel onze kinderen zich er geen moment in hebben verveeld. Een absolute aanrader

Griezel als eigenaar, prachtige plek

Morren
19-10-2013

Wat jammer dat de eigenaren zoveel negatieve aspecten hebben dat het je verblijf beinvloed. De plek is namelijk prachtig. De giraffen lopen op meters van je hut langs en kijken je recht aan. Super leuk die boomhutten echt een avontuur. Hebben zoveel in family treehouse gezeteen als in jackelberry ( is superior en nieuwer). Mooi en niets op aan te merken...bomen door je hut en alles kraakt en is een beetje scheef, maar dat is de charme. De eigenaar laat zich alleen zien wanneer hij excursie kan verkopen en bij het diner. Idd voorafgegaan door een matig toneelstuk om het diner te openen. Verder was de eigenaar zelf ook een groot afnemer van alcoholische drankjes!! Eigenaar drukt negatief stempel op de sfeer. Jammer jammer want het ligt niet aan de rest van het personeel en de lokatie.

Onbenut potentieel

Dennis van der Heijden
12-5-2013

Mooie lokatie midden in de bush met veel potentieel. Dit wordt echter niet benut, het ontbreekt aan bezieling. Gezamenlijk diner (voorafgegaan door een ceremonie die wat weg heeft van een kostschool) in een boma ingericht met goedkoop plastic meubilair. Ontbijt en diner is matig van kwaliteit. Op grond van de prijs zou je hier meer van mogen verwachten. Ons Tree House was nieuw en werd keurig onderhouden. Eerder geboekte game drive door eigenaar van tijdstip gewijzigd waarbij wij onder druk werden gezet hier direct over te beslissen. Anders zou het helemaal niet meer door gaan. Hier bepaalt de baas en niet de klant. De gamedrive is overigens een absolute aanrader en vindt plaats in een nabijgelegen reserve. Bij uitchecken niet geinformeerd naar onze tevredenheid noch een goede reis gewenst. Wij hebben betere lodges bezocht gedurende onze fantastische reis door Zuid Afrika.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pezulu Tree House Game Lodge in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pezulu Tree House Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pezulu Tree House Game Lodge scoort een 7.51 uit 10 op basis van 28 reviews.