Lodge Ngama Tented Safari Lodge

3 reviews over Lodge Ngama Tented Safari Lodge in het Nederlands

Out of Afrika gevoel

Yvonne
24-10-2017

Tent lodge ligt in een schitterend wildpark met volop giraffen, zebra's en apen in de buurt. Tenten zijn luxe ingericht en beschikken over een klamboe, je moet niet bang uitgevallen zijn voor ongedierten en insecten in je tent want die kruipen wel naar binnen.

Het Afrikaanse eten op de buitenplaats was heerlijk en het personeel is supervriendelijk.

Tip: haakje op de deur om rustig te kunnen slapen.

Out of Africa

NickBR
30-12-2016

Een fantastisch alternatief op een hotel, deze private tented camp. Het is betaalbaar en je verblijft midden in het Guernsey Private Nature Reserve. Om het te bereiken moet je ca 20 - 30 minuten over een soms hobbelige zandpad rijden, maar daardoor krijg je wel het echte "out of africa" gevoel. Prachtige tenten in de "bush" met buitendouche, kleinschalig en persoonlijke service. Eten in de boma rond een kampvuur. Het Guernsey Private Nature Reserve is geen big 5 reservaat, dus je voelt je hier veilig en de Orpen gate van het Krügerpark is niet ver weg. Wij hebben hier genoten.

Oude reviews (archief)

Wandelen in de bush ipv met de auto!!!

Matthijs den
22-6-2014

Zoek je een echte safari-ervaring plus service en luxe? Dan is dit de plek. Je slaapt namelijk middenin het reservaat (Guernsey Private Nature Reserve) in luxe safaritenten. Mooie aan deze plek is dat je met een gids in de bush kunt wandelen. Dichter bij de natuur kun je niet komen. Er zijn dus geen leeuwen en olifanten (hiervoor moet je 10 minuten rijden naar een ander reservaat) , maar wel buffels, giraffes, kudu's, zebra's, wrattenzwijnen, vervets (aapjes) etc. Echt fantastisch om vroeg op te staan, een morning walk te doen, deze wilde beesten te spotten en daarna een heerlijk ontbijt te krijgen. (ps de giraffes zagen we op 4 meter afstand). Wij waren er 4 nachten en hadden spijt dat we niet langer geboekt hadden. Je wordt continue verrast. Bij het ontvangst, als je 's avonds terug naar je tent gaat etc. Het team deed er alles aan. Ook niet onbelangrijk, het eten is fantastisch!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ngama Tented Safari Lodge in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ngama Tented Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ngama Tented Safari Lodge scoort een 9.21 uit 10 op basis van 3 reviews.