Villa Nagapie

Villa
Villa Nagapie
9,7

3 reviews over Villa Nagapie in het Nederlands

Supervilla voor rustzoekers en actievelingen

M. Linders
21-11-2016

Een prachtig ingerichte villa die van alle gemakken voorzien is, handige indeling, knus en modern. Fijn zwembad met jetstream bij je terras met uitzicht op de bush en de bergen.

Met de mountainbikes kun je lekker fietsen rondom de villa en impala's, nyala's, kudu, zebra's en giraffen spotten. Er heerst rust en ruimte op Zandspruit.

's Avonds kun je genieten bij je eigen braai onder een fantastische sterrenhemel met de bushgeluiden als achtergrondmuziek. In de nabije omgeving is voldoende te doen voor een afwisselende vakantie, denk aan een boottocht in de Blyde Canyon, ballonvaart, safari's in een big 5 game reserve, HESC dierenopvang en er is een reptielencentrum vlakbij. Hoedspruit heeft enkele supermarkten, winkeltjes enz en... Heerlijke restaurants waar je voor een fijn prijsje goed kunt eten en goede wijn kunt drinken!Wil jij ook genieten van een Afrikaanse sundowner met zicht op de bergen, vanaf je eigen fijne terras? Boek dan Villa Nagapie!

Fantastisch mooi huis dichtbij Krugerpark

Carolina
1-3-2016

Nieuw, zeer ruim en schoon huis van alle gemakken voorzien; mooi zwembad, gezellige terrassen met comfortabel meubilair, een braai en fantastische 'buitendouches'! Doordat het huis in een afgesloten gebied ligt, is het er erg veilig en rustig. Niet geheel geïsoleerd gelukkig, ook nog andere huizen in de omgeving. En af en toe leuke dieren bij het huis zoals aapjes en bokjes, heel stilletjes blijven zitten en genieten, geen gevaarlijke dieren, die zijn er niet op dit park. In de omgeving grote natuurparken bezocht, fantastische game drives gemaakt, op zoek naar de 'big five' en gevonden! Een onvergetelijke ervaring! Op nauwelijks tien minuten rijden zijn supermarkten en prima restaurantjes in het kleine stadje. Kortom, we voelden ons miljonair, een ervaring voor herhaling vatbaar!! Minpuntjes waren er eigenlijk niet, ook de temperatuur in juli was zalig.

Villa Nagapie ligt in een privé wildpark zonder gevaarlijke dieren. Je kunt er wandelen en fietsen maar ook met de auto op safari. Het huis is van alle luxe voorzien en heeft uitzicht op de bergen. De impala's lopen door de tuin. In het stadje Hoedspruit zijn goede supermarkten en restaurants. je kunt veel dagtochten maken vanuit het huis, alles ligt binnen 1 uur rijden. Het Kruger is een aanrader, met eigen auto op bezoek bij de olifanten. Ik ben al 80 en dit was mijn eerste ervaring met Zuid Afrika en ik had het nooit willen missen.

Andre en Herma, eigenaar, 1-2-2016
Wat heerlijk dat je zo hebt genoten. Dat is nou precies de bedoeling van de verhuur van ons huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nagapie in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nagapie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.