Lodge Mohlabetsi Safari

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mohlabetsi Safari voor je op een rij gezet:

4 reviews over Lodge Mohlabetsi Safari in het Nederlands

safari

Tom
19-4-2018

Mooie rondavels midden in natuurgebied, leuke extra is de buitendouche. Lekker eten, 's avonds eten in de boma rond het vuur onder de sterren is bijzonder. Gamedrives uitstekend (ranger Lucky).

Tip!

Anja
28-1-2013

Wat een verrassend goede plek 6 kilometer van de verharde weg, midden in het natuurgebied afgezet met laag stroomdraad lijkt het of de dieren aan je deur staan. Deze lodge heeft een grote open openbare ruimte, en kleine "rondavels" waar jij er een van krijgt toegewezen met buitendouche, ontzettend mooi aangekleed en alles met riet bedekt. Er is een klein zwembad, een grote tuin waar de rondavels rondom staan. Vandaaruit zie je de dieren bij een waterpoel. Het lekkere eten wordt in de tuin opgediend, medewerkers mooi gekleed en vriendelijk. De gamedrives zijn super, de gidsen rijden zo dat je de dieren van voren kan zien dus mooie foto's kunt maken. Ze gaan niet op de gebaande paden maar rijden over struiken en beken als dat nodig blijkt te zijn. 4 van de big 5 hebben we fantastisch op de foto staan. We hebben hele mooie foto's van deze accomodatie, maar de bestanden zijn te groot om ze op deze website te zetten. Mail me als je interesse hebt.

Paradijs op aarde!

Stéphanie
20-7-2012

Mohlabetsi is gewoon fantastisch. Je voelt je er direct thuis door de gastvrijheid. Leuke kamers, heel vriendelijk personeel en lekker eten! Een echte aanrader!

Fantastische plek

Anita
15-1-2011

We kwamen hier voor de tweede keer en het was weer geweldig. Er komt een rust over je heen als je daar bent. Het gemeenschappelijke gedeelte is met zorg opgezet en de kamers zijn ook geweldig. Je bent echt op "safari". Alle gamedrives die je tijdens je verblijf maakt, worden door hetzelfde team (bestuurder/gids en spoorzoeker) uitgevoerd. Ze weten dus precies wat je wel en nog niet hebt gezien. En wat ze al wel en nog niet hebben vertelt. We hebben tijdens dit verblijf onze "big five" kunnen completeren met een luipaard. Tijdens 2 avondgamedrives zijn we hiernaar "op jacht" geweest en het is indrukwekkend te zien hoe goed het personeel het terrein, ook in het donker, kent. Bij de 8ste boom linksaf en het 10de struikje naar rechts. En dan ineens kruis je het pad van de luipaard waarvan ze een uur eerder sporen hebben gevonden. We hebben ook een groep van zo'n 100 olifanten gezien, die aan het eten, drinken en baden waren. We waren helemaal omringd door olifanten. Geweldige ervaring!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mohlabetsi Safari in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mohlabetsi Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.