Villa Marula

9.7Fenomenaal

Zuid-Afrika, Limpopo, Hoedspruit

Op vakantie geweest naar Marula?

9.7Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info
Tonen op kaart

4 reviews over Villa Marula

• 10Cindy Cocx10-10-2019

Ondergedompeld in luxe,genieten van de wildernis

Wij verbleven gedurende 7dagen in deze prachtige villa. Al bij reservering kregen we via mail een ruime info map toegestuurd zodat we al heel wat info tot ons konden nemen en al voor onze vakantie wat plezier hadden. Na telefonisch contact met Sam en Les stond Sam ons al op te wachten aan de estate zodat we niet moesten zoeken waar onze villa zich bevond. We bevonden ons inderdaad op een boogscheut van verschillende bezienswaardigheden. Gedurende de ganse week zijn we er vaak op uit getrokken en hebben verschillende safari's ondernomen en dat we op een wildreserevaat sliepen hebben we ook ondervonden. 's Nachts gewekt worden door de roep van een vermoedelijk Nyala en een Afrikaanse Civetkat aan ons terras tijdens de braai zijn momenten om nooit of te nimmer te vergeten. 7d hier verblijven is echt te kort wij moeten en komen nog eens terug om het estate zelf te verkennen en wat tijd te spenderen aan de villa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Tulp12-05-2019

Superhuis!

Het was fantastisch... ik wou dat mijn huis thuis zo mooi was 😀. Ruim, prachtig ingericht, van alle luxe voorzien. De foto’s laten precies zien hoe het was in villa Marula. Een klein minpuntje: het was dichtbegroeid rondom het huis; we hebben eigenlijk geen wild bij het huis gezien en hadden geen uitzicht. Onze vrienden zaten in villa Bushman. Die vonden wij minder mooi qua inrichting, maar ze hadden meer ruimte om het huis heen en zagen dus wel veel dieren. En hun zwembad was wel verwarmd 😜

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Jessica12-03-2019

Droomvakantie in Afrika!

Afgelopen zomer onze Zuid-Afrika reis afgesloten in Hoedspruit met de bedoeling bij te komen van een drukke reis in Kaapstad e.o. en om te genieten van de safari mogelijkheden. Nou, dat is helemaal gelukt! Prachtige op een mooi estate en rustige omgeving met veel privacy. Heerlijk bijgekomen. Krugerpark om de hoek net als veel safarimogelijkheden. Goed info en advies van eigenaren. Zuid -Afrika is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Berry Grobbe07-03-2019

Wat een fantastische villa en omgeving! Safari!

Wat een heerlijke tijd hebben we hier beleefd! Een werkelijk fantastisch mooie villa in een waanzinnige omgeving. Het is mooier dan de foto's doen vermoeden. De villa is ruim, nieuw, luxe en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Ligt is een prachtig gebied en de giraffen en zebra's lopen gewoon langs je zwembad! Hoedspruit (5 min vanaf de villa) heeft alles wat je nodig hebt inclusief leuke en goedkope restaurants om de gehele vakantie niet te hoeven koken! In 45 minuten ben je in het Krugerpark. Heel veel activiteiten (safari!!!!) in de omgeving , maar ook prachtige routes (Panoramaroute) en natuur om te bekijken. Vakantie naar Zuid Afrika is heel goed te doen en met de hulp van de eigenaren waren we goed voorbereid en ingelicht. Let op: herhalingsgevaar is groot! We gaan zeker nog (vaak) terug.

Gereisd met partner in november 2018

0 tips over Villa Marula

0 vragen over Villa Marula

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresHornet road 1322 ZA-1380(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website