Vakantiehuis Lowveld Escape

Met vrienden

Fantastisch luxueus verblijf

Lesley Van Loon
24-7-2018

De villa is uitermate goed uitgerust met alle hedendaagse kwalitatieve toestellen. De ligging in Zandspruit Aero & bush Estate is top. Allerlei wilde dieren die je dagelijks kan spotten! Privacy, rust en natuur staan hier centraal!

Erika, eigenaar, 25-7-2018
Dank je voor je beoordeling! Jullie zijn steeds welkom bij ons!

fantastisch

Ria
15-11-2016

Prachtig verblijf in een al even prachtige omgeving. Vanop het terras zicht op de bush en de adembenemend mooie Drakensbergen. Kudu, zebra,impala,nyala, aapjes komen tot vlakbij, je kan ze zien vanuit het zwembad of als je onder de buitendouche staat. Alle nodige comfort is voorhanden en toch heb je het gevoel dat je in de bush bent, zalig. Hoedspruit is vlakbij en ook het Krugerpark is maar een 45 min. verder. Ik kom zeker terug !

Erika, eigenaar, 25-7-2018
Dank je voor je reactie! Jullie zijn altijd welkom!

Wij komen héél zeker terug!

Erika
25-5-2016

Super mooie villa in een zeer veilig domein! Zalig wandelen in het natuurgedeelte, of gewoon op het terras blijven zitten en wachten tot de dieren tot bij jou komen.

De villa werd ook halfwekelijks netjes opgekuist, ons beddengoed werd perfect gewassen en terug op de bedden gelegd, genoeg handdoeken, zalig perfect uitgeruste keuken, en een geweldige ontvangst door Sue!

Ook in de omstreken veel te beleven, van boottochten in de canyon over dans met de locals tot safari's in het Krugerpark,...

Die 2 weken waren echt te kort!

Peter, eigenaar, 25-7-2018
Dank je voor je beoordeling! Altijd welkom voor een volgend verblijf!

We hebben een aantal aanbieders voor Lowveld Escape voor je op een rij gezet:

Geweldige vakantie gehad, adembenemend zicht op de Drakensbergen!

Volledig tot rust kunnen komen in de "African bush", met de wilde dieren rondom ons, terwijl we ons ontbijt nemen op het terras.

Geen gevaarlijke dieren, dus hebben we ons op het domein kunnen uitleven te voet en op de fiets!

Als kok heb ik me volledig kunnen uitleven in de perfect uitgeruste keuken, met zelfs een steamer! Maar ook de leuke restaurants hebben ons kunnen bekoren.

We hebben ons geen moment verveeld, want het aanbod van excursies in de omgeving is enorm groot. En "baie dankie" aan Sue, de gastvrouw die altijd voor ons klaar stond!

Jullie zien ons zeker terug!

Erika, eigenaar, 25-7-2018
Dank je voor je reactie! Hopelijk tot een volgende keer!!

Niets dan goed: de zon, de ruimte, de rust, de natuur, de mooi ingerichte villa, met alle benodigdheden (voor wie een moeilijke rug heeft: de matrassen zijn prima). Vele ontspanningsmogelijkheden (zoals het zwembad), excursies, wandelingen ... voornamelijk binnen de estate. Restaurants van verschillend allure in handbereik. Als je niet op restaurant wil, heb je op 2 km afstand alle winkels die je nodig hebt (ook de Europese voedingswaren). Een zeer vriendelijke dame die je ontvangt en je helpt bij de bookingen van o.a. een safari in het Krügerpark. Je moet zelfs niet zover gaan om de dieren van nabij te kunnen bekijken: ze komen langs je huis gewandeld! De prijs kan je niet tegenhouden: wij hebben ongelooflijk genoten van ons verlof en komen zeker terug!

Erika, eigenaar, 25-7-2018
Dank je voor je leuke reactie! We hopen jullie snel terug te verwelkomen! Altijd welkom!

We hebben een aantal aanbieders voor Lowveld Escape voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lowveld Escape in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lowveld Escape zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.