Lodge Kwa-Mbili

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wat een ervaring!!

Richard de Haan
23-2-2018

Ga er heen en gewoon genieten, de mensen, de ligging en de mogelijkheden zijn top!!

Het paradijs van Zuid Afrika

Elco, Loes en Melvin
9-3-2016

Wat een geweldige mooi lodge. Kleinschalig met een super gezellig team maken ze je dromen waar. 2 safari's per dag en ter plekke kan je ook nog een loopsafari regelen. Beesten genoeg in het park. Het eten is echt prima met een schitterende entourage. De bedden super met klamboe. Kamer met Airco. Zeer klein zwembad maar zalig dat je even kan dompelen. Badlakens zijn aanwezig. De weg ernaartoe wel erg hobbelig.

Onvergetelijk

Joost
13-10-2015

Goede service en leuke gidsen! De locatie is perfect, gelegen in Thornybush, vlakbij Kruger. Het personeel in de lodge is erg open en vriendelijk. De maaltijden zijn goed en het uitzicht vanaf de hide is prachtig. Absoluut een van de mooiste ervaringen tijdens onze reis in Zuid-Afrika.

Paradijselijk!

WKoelewijn
6-7-2015

Kwa Mbili was zonder meer het hoogtepunt van onze Afrika reis. Je waant je hier in het paradijs. Ongelooflijk service gerichte medewerkers die stuk voor stuk plezier uitstralen in hun werk. De game-drives waren geweldig (Big 5 van heel dichtbij gezien, zelfs een luipaard met welp) en de hele entourage van de Lodge is werkelijk fantastisch. De kleinschaligheid (max. bezetting 10 personen) draagt ook zeker bij aan de prettige, persoonlijke sfeer in de Lodge. Deze Lodge is merkwaardig genoeg ook nog eens 1 van de goedkoopste die er te vinden is rond Kruger. Niets dan lof !

In oktober 2010 hier 3 dagen geweest. 2 Drives per dag zijn inclusief. Ook een wandeling is mogelijk. Heel veel wild gezien, zoals cheetah's, olifanten, neushoorns en leeuwen. Het is ook heel leuk om in de uitkijkpost te zitten en te wachten tot er iets komt drinken bij de waterplaats. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is ook een zwembad, maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. Het eten is goed.

Super fijne lodge, kleinschalig en sfeervol

m.hinfelaar
30-3-2010

Kwa M'bili is een kleinschalige lodge (max ca. 12 m/v) waar we ons meteen thuis voelden door het toegewijde team, de zeer mooie en wildrijke omgeving, en de puike accommodatie. Eten, drinken: vers en lekker. Wild: zowel per jeep als lopend een belevenis (goed ingespeeld tracker&ranger team!). Relaxen: bij zwembad en look-out kun je uren doorbrengen. Met kids: we hadden 2 geschakelde bungalowtjes - heel knus en veilig gevoel - terwijl er wel eens een leeuw oversteekt 's nachts, en de huis-chivet af en toe op het dank rondscharrelt.

Het enige waar we aan moesten wennen, is dat de wildgebieden rond Thornybush om beheersredenen in stukken van 11 a 20 hectare zijn verdeeld dus je rijd wel eens langs een hek (itt in de diverse grote parken in Africa). Maar verder echt perfect, en een onwaarschijnlijk goede prijs-kwaliteit verhouding!

Wil je meer weten van onze belevenissen daar, mail gerust!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kwa-Mbili in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kwa-Mbili zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Kwa-Mbili scoort een 9.8 uit 10 op basis van 6 reviews.