Lodge Kapama Southern Camp

Lodge
Lodge Kapama Southern Camp
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kapama Southern Camp voor je op een rij gezet:

6 reviews over Lodge Kapama Southern Camp in het Nederlands

Luxe met veel regels en weinig flexibiliteit

Monique, 4-11-2016

Niets dan goeds gelezen over de lodge dus geboekt. We zijn ervaren safarigangers. Met de game-drives is niks mis. Een leuke en goede ranger hebben we.

Met het gevoel ( al bij aankomst) des te meer. Een opsomming van de regels en wat gratis is en wat je moet betalen. Véél moet je nog betalen ondanks dat bijna overal bij alle lodges alles erbij in zit. Hier betaal je voor alle drankjes bij lunch en diner of aan de bar of in je kamer. En je betaalt al een top prijs voor de kamer. Het gevoel is duidelijk; hier moet geld worden verdiend.

De service gaat zover de regels het toelaten en hun beleid is bepaald door de vele gasten uit de usa lijkt het.

Dus alles wat een keer is misgegaan kan nu niet meer.

De game drives zijn stipt 3 uur lang. Er wordt niet gekeken naar wat je tegenkomt blijkbaar, 3 uur in de ochtend en 3 uur in de middag terwijl we een prive wagen hebben gehuurd.

Jammer.

Het kan zo veel beter én anders. Ons vakantiegevoel was meteen bij aankomst weg.

Schitterend!

delft13, 14-10-2012

Goede service, deskundige rangers tijdens de safari's, intieme sfeer

Geweldige ervaring

Camilla Gerding, 29-5-2011

Wij zijn hier 4 dagen geweest en hebben een geweldige ervaring gehad. Al bij binnenkomst na de hekken zagen we veel wild. Eenmaal in de lodge stonden de managers klaar met verkoelende dranken en een lach!

De safaris zijn geweldig door de begeleiding van een zeer kundige ranger met meer dan 17 jaar ervaring. Het is zoveel meer dan alleen maar plaatjes schieten; dit is echt een beleving! We hebben veel meer gezien dan de big 5!

Het personeel is geweldig, iedereen doet alles om jou koning te laten voelen. En ook het eten was bijzonder geslaagd. Alles was vers en gezond en met liefde klaargemaakt! We waren honneymooners, en werden dan ook een avond verrast met iets speciaals in onze kamer! Verder vonden we het ook heel bijzonder dat de managers samen met ons vroeg opstonden voor ons vertrek, en ons naar het hek escorteerden om ons uit te zwaaien. Alles dus perfect en goede prijs-kwaliteit! We hebben hier echt de tijd van ons leven gehad, op dit prachtige plekje op aarde!

Erg goed

Wil, 24-11-2010

Alles is goed geregeld, alleen kind vriendelijk zal het nooit echt zijn als je naar een game lodge gaat vanwege loslopende wilde dieren!

Erg leuk

Johanna, 14-11-2010

Goede en leuke game lodge. Service was erg goed en personeel wil alles voor je doen

Intieme lodge op eigen prive reservaat

Sanne Zaal, 14-1-2010

Hongonyi is een 3-ster lodge in de buurt van Hoedspruit en dicht bij de Orpen gate van het Kruger park. Ze hebben een uitstekende vriendelijke staff en managers die er voor zorgen dat je thuis voelt. Goede setting midden in de bush, rustig en relaxed. Geen geluid van verkeer enz. Heel veel wild te zien vanaf het moment dat je het reservaat oprijdt. Ik heb kindvriendelijk iets minder gescoord omdat kleine kinderen in de gaten meten worden gehouden door hun ouders omdat er dieren gewoon door het kamp heen lopen, herten, maar ook hyaenas....wel spannend.

Een absolute aanrader dus, met genoeg te ondernemen in de omgeving, denk aan de Panorama Route, Kruger Park, Cheetah breeding Project, Moholoholo Rehabilitation Center, game drives in Thornybush. Eastgate vliegveld is dichtbij, dus je kan ook invliegen en opgehaald en weggebracht worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kapama Southern Camp in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kapama Southern Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Kapama Southern Camp scoort een 7.1 uit 10 op basis van 6 reviews.