4 reviews over Villa Drakensig in het Nederlands

Rust oase in Zuid Afrika

Tilly en Teun Leendertse, 25-1-2018

Voor ons bekende locatie, maar nieuw huis. En opnieuw geweldig. Een echte aanrader. Heel leuk gezellig huis met alles erop en aan wat je kunt wensen. Hele mooie plek op de Estate met een mooi buiten zwembad en een super nieuw op de Drakensbergen - Lions Head. Hoedspruiit is een leuk dorp met leuke restaurants en winkeltjes en vlakbij het Kruger. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Een fantastisch huis op een fantastische locatie

Wendy, Vincent, Nicolette en Fabienne, 7-5-2017

Na ons verblijf in villa Blaaskans nu in villa Drakensig verbleven. Beide huizen via touroperator, beiden prachtige huizen op een prachtige locatie. De service op locatie via Lesley en Sue is eveneens erg goed, kortom een droomvakantie.

Paradijs in de bush

Ronald en Astrid, 20-2-2017

De foto's van de villa bij boeking op de website van touroperator wekte een hoge verwachting van ons verblijf op zandspruit Estate. Bij aankomst in de villa werd deze verwachting direct volledig overtroffen!

Een geweldig prettig en luxe verblijf met zeer veel privacy! Een paradijs in de bush! Wij gingen voor een weekje rust na een drukke werkperiode. Dit is in alle opzichten gelukt. Ligging is prachtig met een schitterend uitzicht op de Kleine Drakensbergen, zwembad met een goede water temperatuur, alle comfort, ruime bouwstijl, praktische indeling, veel luxe en comfort. Hoedspruit ligt op nog geen 10 minuten van de villa af.

Ook in de directe omgeving is er veel te doen.

Een echte aanrader en wij gaan dan ook zeker terug.

Geweldig vakantiehuis met prachtig uitzicht!

Familie Douw, 11-2-2017

Onwijs luxe verblijf omgeven door ongevaarlijke wilde dieren en met prachtig uitzicht op de drakensbergen. Het huis is werkelijk van alle gemakken voorzien en is prachtig ingericht. Het uitzicht en de zonsondergangen vanaf de veranda zijn verbluffend. We hebben een onwijs leuke tijd gehad in Villa Drakensig. Naast het huis is er in de omgeving genoeg te doen, het krugerpark & blyde river canyon liggen vlakbij en het hoedspruit is erg gezellig waar je tevens ook heerlijk kunt eten!

Wij denken erover om zeker nog een keer terug te komen.

Groeten, Annie en Pieter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Drakensig in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Drakensig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Drakensig scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.