Villa Bushman's Safari Lodge

9,9

5 reviews over Villa Bushman's Safari Lodge in het Nederlands

Heaven on earth!!

Karin, Mirjam, Iris, Merel en Sophie., 23-10-2017

Prachtige, comfortabele villa nabij Hoedspruit. Het was heerlijk toeven in zowel het binnen als buiten leefgedeelte. Riante slaapkamers met heerlijke bedden en een keuken voorzien van alle gemakken. Het was heel bijzonder om de verschillende diersoorten door de tuin te zien voorbij trekken. De sterrenhemel was immens!

Ontvangst door Sue Gibbs was bijzonder hartelijk en zij heeft ons wegwijs gemaakt in de omgeving wat betreft boodschappen, restaurants en activiteiten.

Wij hebben fantastisch mooie belevenissen meegemaakt bij Thuskudu, Kruger, Blyde River en Elephant Whispers! Voor de liefhebbers van pannenkoeken is het Upside Down restaurant bij een enorme boabab boom een must. Van daaruit is het nog een klein stukje doorrijden naar Jessica de hippo.

De villa staat op het Zandspuit estate en van het ontzettend enthousiaste ontvangst van David, de nachtwaker, wordt ieder mens blij van!

Een hemelse plek om nooit meer te vergeten....

Super en uniek, een echte aanrader!!

Frank C. met gezin, 20-9-2016

Na een uitgebreide zoektocht zijn wij met ons gezin (4 kinderen tussen 9-17 jaar) bijna 3 weken in Zuid Afrika geweest en verbleven op Zandspruit Estate in Hoedspruit. Dit is een geweldig private reserve. Wij hebben daar niet alleen kunnen genieten van de rust, ruimte en de geweldige villa/lodge met zwembad, maar ook van de aanwezige dieren. Wij zijn namelijk geweest toen het winter in Zuid Afrika was, hierdoor is het landschap wat soberder. Dit heeft als groot voordeel dat je de dieren beter kan spotten. Geldt natuurlijk ook voor het Krugerpark. Daarnaast is het een prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden, welke je zelf kan boeken of met de hulp van Sue en/of Leslie. De 2 mensen helpen je met alles, als het nodig is. Dit geldt overigens ook voor de mensen in het stadje Hoedspruit. Wij hebben in ieder geval al besloten om nog eens terug te gaan naar deze mooie en unieke locatie. Het is een echte aanrader voor de levensgenieters onder ons.

Intens genoten en zo sfeervol!

Sanne Heijen, 14-1-2016

Los van het feit dat het ontzettend bijzonder is om op een private reserve te zitten, was de lodge echt geweldig. Ik ben hier in April al geweest maar nu in November weer terug gekomen met mijn partner. Zo veel rust, ruimte, prachtige natuur, sfeervolle inrichting, en bovenal allemaal aardige mensen op Zandspruit Estate. Ik heb geen afscheid genomen want weet zeker dat ik hier weer eens terug ga komen!

Wow! Hoteldebotel in love met deze plek!

Arno Raymakers, 3-7-2015

Voor de opnames van het nieuwe RTL programma Way Of Living kwam de tv crew terecht in "Villa Bushman's Safari Lodge" in Hoedspruit". Wat een heerlijke villa, wat een schitterende plek en wat een fantastisch afrika-gevoel krijg je hier! We kunnen met recht zeggen dat we allemaal een beetje verliefd zijn geworden op zowel het huis als de Zandspruit Estate. Zo snel mogelijk een keer terug, als het kan dit jaar!

Geweldige villa in een ongelofelijk mooie plek

Gerrit-Jan, 30-6-2015

De villa ligt midden in de natuur, heeft fantastische uitzichten en een enorme overdekte buitenruimte bij het eigen zwembad. De plek om de omgeving te verkennen maar ook een tijdje gewoon helemaal niets te doen en te genieten van de villa.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bushman's Safari Lodge in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bushman's Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Bushman's Safari Lodge scoort een 9.85 uit 10 op basis van 6 reviews.