Bed and Breakfast Bushbaby River Lodge

BedAndBreakfastWeer vandaag34°12°
Bed and Breakfast Bushbaby River Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Bushbaby River Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Bushbaby River Lodge in het Nederlands

Prachtige locatie, natuur en heel sfeervol.

Danny Bruijntjes
4-7-2017

Net terug van een prachtige 2 weken in Bushbaby River Lodge. De locatie van deze lodge is echt prachtig. Diverse keren de Impala's en Niala's letterlijk in de tuin gezien. Ook giraffen, zebra's en kudu's in overvloeden gezien in de estate. De lodges zijn heel sfeervol en eigenlijk net als op de foto's. Ook de kinderen vermaakte zich perfect met o.a. De vriendelijke staf en Lodge eigenaren Edgar en Yvette. De gamedrives die werden geboekt hadden ook een schitterend resultaat. Eigenlijk niets aan te merken. Was echt een schitterende vakantie!!

Geweldige nieuwe lodge met super ontbijt!

Stefan
14-6-2017

Deze lodge van een Nederlands stel is net 6 weken open. De kamers zijn nog als nieuw en brandschoon. Je zit midden in een natuurreservaat en kunt in de tuin niala's, waterbokken, giraffe, zwijnen, stekelvarkens en vele verschillende vogels verwachten. Super leuk om te wildspotten vanuit de stoel op je eigen veranda. Je hoeft de lodge eigenlijk niet uit. En je kunt binnen de poort van de lodge een gamedrive doen met je eigen auto. Yvette is de lopende encyclopedie van het wildspotten. Met haar adviezen hebben we een aantal gamedrives gedaan en de meest bijzonder dingen gezien. En bovendien een hoop geld bespaard. Het beste aan deze lodge is nog wel het ontbijt, nergens in Zuid Afrika krijg je zo'n goed ontbijt bij je overnachting. Ik kan iedereen deze plek warm aanbevelen! Er is op het gehele terrein, van bed tot zwembad super wifi dekking. Extra fijn omdat er geen tijdsverschil is met het thuisfront.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bushbaby River Lodge in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bushbaby River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bushbaby River Lodge scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.