Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag32°17°
Lodge Blyde River Wilderness Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Blyde River Wilderness Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Lodge Blyde River Wilderness Lodge in het Nederlands

Paradijsje voor ons!

Gerda
18-10-2015

Wat je moet weten is dat het inderdaad een half uur tijden de bush bush in is. Je verwelkomt kan worden door 7 giraffen. Het is duidelijk aangegeven, John, Cynthia en hun personeel gezellig en behulpzaam is! Door de dieren en de netheid van de Blyde River Wilderness voel je je zeer welkom. (in eens zie je groen gras) en daar wordt ook alles aan gedaan!

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Volledig tot rust komen

Nick
5-3-2014

De lodge ligt een eindje van de bewoonde wereld af (+/- 6 km onverharde weg). Eens aangekomen wordt je aangenaam verrast. De lodge beschikt over een privédomein met enkele dieren (herten, zebra's, giraffe). Op het domein staan verscheidene huisjes verspreid waarin je kan logeren. Allen zijn prachtig ingericht en beschikken over de nodige luxe. Er is geen airco aanwezig. Alles is prima verzorgd, wij zijn uiterst tevreden.

Gereisd Anders in januari 2014

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Blyde River Wilderness Lodge in Hoedspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Blyde River Wilderness Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.