Géén boekingskosten

Meer villa info

42 Reviews over Blaaskans

• 9Simon Bax09-11-2019

Tot de volgende keer

Wij waren van 21 Oktober t.e.m 29 Oktober met de kinderen en kleinkinderen in de Vila s Blaaskant en Nyeleti. Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad. Het ontbrak ons aan niets. De villa s waren heel schoon en alles wat we wilden was er. Hoedspruit is een leuk Dorp op 5 min rijden met leuke Restaurantjes en winkels. Als we iets wilden zorgde Lesey er voor dat het geregeld werd geweldig. De afstand naar het Krugerpark was wel een uur rijden. Een auto is wel nodig als je ergens heen wil de afstanden zijn lang maar de wegen zijn goed. De omgeving is prachtig het is een aanrader om er heen te gaan. Bedankt onvergetelijk Fam. Bax

• 10Bas22-09-2019

Prachtige beleving

Prachtige villa gelegen op de Zandspruit Estate. De villa heeft een prachtig uitzicht en is echt een heerlijk luxe uitvalsbasis voor het ontdekken van al het moois in de omgeving. Te beginnen kun je op de estate zelf prachtig wandelen, mountainbiken en er met de auto op uit trekken om de 1000 hectare bush te ontdekken. Giraffen, zebra's, gnoe's, kudu's, impala's, van alles en nog wat kom je tegen! In Hoedspruit zou ik een game drive in Tschukudu of Khaya Ndlovu van harte aanraden. Ook de Walking with Lion's en Jessica the Hippo zijn leuk en mooi om te doen. Het Kruger is in een woord fantastisch, wat een mogelijkheden heb je daar! Ook de Blyde River Canyon is een must see. Mogelijkheden genoeg voor een onvergetelijke vakantie!

• 10Fam. van der Linde12-08-2019

Fan-tas-tisch!!

Fantastisch mooi huis op een prachtige estate! Elke dag ongevaarlijke wilde dieren rondom het huis.

• 9Elina Van der Welle21-02-2019

Fantastisch!

Wat een fantastische villa op een fantastische plek. De villa is voorzien van alle gemakken en is erg netjes en schoon. Heerlijk om te verblijven en helemaal tot rust te komen. Veel privacy en een eigen zwembad waar je lekker in kunt afkoelen. De " wilde" dieren lopen gewoon rond je huis en het is elke keer weer afwachten welke dieren er voorbij komen. Van hieruit kun je leuke uitstapjes maken o.a. Krugerpark, maar vergeet Tshukudu game drive niet, wel van te voren reserveren. Hoedspruit is een leuk dorpje met veel gezellige restaurantjes en enkele supermarkten. Les ( de host ter plekke) is zeer aardig en overal toe bereid om te helpen , tips te geven en uitjes te reserveren. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 8K. Douw28-09-2018

Een schitterende villa, mooi gelegen in een natuurlijke omgeving. Heel veel privacy. Ik heb genoten van het uitzicht. Prachtig om te zien dat de "wilde dieren" rondom het huis lopen.

• 9Ilse30-08-2018

Geweldig

Wat een geweldig mooi luxe huis op een fantastische plek.

• 9Fam van Paridon en Fam Wolters27-03-2018

Fantastische villa in een prachtige omgeving!

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Het huis was super mooi en van alle gemakken voorzien, erg luxe en ook erg schoon. We waren met een bevriend echtpaar maar door de indeling van het huis is er ook veel privacy . Bovendien zat er een mooi zwembad bij en was het huis sfeervol en van alle gemakken voorzien. De omgeving was geweldig. We zijn twee dagen naar het Krugerpark geweest wat ongeveer 40 minuten rijden met de auto is. Hier hebben we de big five gezien, wat een geweldige ervaring was. We hebben ook een jeepsafari gedaan wat ook echt een aanrader is om te doen. Verder zijn er nog heel veel andere excursies mogelijk vanuit deze villa, dichtbij. Zuid-Afrika is een heerlijk land met een prettige temperatuur. Je kan hier echt genieten! We zijn alle dagen uit eten geweest, wat goed en goed betaalbaar is. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad , een absolute aanrader! Wij willen hier zeker nog een keer terugkomen.

• 9Fam van der Vlist02-02-2018

Geweldig!

Wat een geweldige villa: wij waren helemaal ondersteboven van deze prachtige plek! Het zwembad, dubbele badkamer en 2 buitendouches, de smaakvolle inrichting en de privacy: geweldig! We voelden ons net filmsterren. Alles zit erop en eraan en zó luxe dat ook nog 1x per week de schoonmaakster komt die zelfs je persoonlijke kleding wast en keurig op stapeltjes klaarlegt... we voelden ons enorm verwend. En dan the Bush waar de villa in ligt: zóveel prachtige dieren gezien! Giraffen, wrattenzwijnen, apen, gnoes impala's: je komt ze allemaal tegen op de spannende wandelsafaries die beginnen bij de voordeur. Da's toch fantastisch? In de omgeving is ook veel moois te zien en te beleven. Allemaal goed te bereizen met de auto. Krugerpark, panoramaroute, Blyde vallei en vergeet Jessica the Hippo niet te voeren! Kortom: wij hebben een fantastische tijd gehad op villa Blaaskans

• 10Anneloes15-01-2018

Voor herhaling vatbaar!

Wat een top vakantie! Zo werden we bij aankomst warm welkom geheten door de gastvrouw van de Estate. Naast dat de boodschapjes al in de koelkast stonden (TIP: bestel dit vooraf bij de gastvrouw, want na zo'n lange reis heb je echt geen zin om boodschappen te doen) kregen we een rondleiding door de mooie Vila. Daarnaast kregen we een duidelijke informatiegids en konden we haar altijd bellen als we vragen hadden. De Vila was schoon, ruim en alle apparatuur werkte prima! Leuk om te zien dat je om de Vila heen veel dieren ziet lopen die je in Nederland niet zo snel ziet. Ze doen je tevens niets kwaad hoor! Ze zijn eerder bang voor jou! In de informatiegids hebben we ontzettend veel activiteiten en lekkere restaurantjes gehaald die we tijdens onze vakantie hebben bezocht/uitgevoerd. Fijn als je het wiel zelf niet hoeft uit te vinden!

Kortom, geen verbeterpuntjes. Volgend jaar zijn wij weer van de partij, want wel hebben na 3 weken nog steeds niet alles gezien!

• 7Clemens Gjertsen15-12-2017

Sfeervolle plek en accommodatie bij Kruger/Blyde

Uitstekend: veel privacy, veilig, wilde deuren rondom in tuin (ongevaarlijk), mooi uitzicht. Uitstekende lokale beheerder (snel en actief oplossend). Ruim huis, goede bedden en i.h.a. goed ingericht. Veel informatiemateriaal over omgeving aanwezig. Matig: ongedierte rondom (tja, men is in de bush) tot muizen in huis (al langere tijd, dat is minder...). Keukenuitrusting kan beter (bestek is ratjetoe) en schoner. Hygiene ook niet overal top. Vaatwasser matig (lekte, maar dat werd snel verholpen), waardoor vaat niet schoon. Wel BBQ (Weber) maar geen gereedschap. Airco's doen het goed maar maken veel lawaai waardoor 's-nachts verstorend (moderne airco's zijn vrijwel geruisloos: kan dus beter), fans ok. Zwembad niet top schoon (wordt maar 1 x per week gedaan en dat is echt te weinig: veel bodemvuil en beginnende alggroei). Tegelrand van zwembad brokkelt af (tegeltjes ontbreken), instap in zwembad (trap) niet heel eenvoudig voor ouderen of kinderen (geen leuning o.i.d.). Slecht: keuken is qua kastwerk aan vervanging toe (vochtinwerking in kasten, deuren sluiten niet meer goed waardoor muizen het wel heel makkelijk krijgen, oven functioneert niet, kraan zit los e.d. Nodigt niet uit om zelf maaltijden te bereiden terwijl dat heel goed kan vanwege zeer goede supermarkten in dorp.

Toch heel fijn verblijf gehad: je zit tenslotte in de bush en in ander land... Maar met iets meer aandacht zou het TOP kunnen zijn.

Overige: - werkster is 1 x per week inclusief (op zich prima) maar komt dan vanaf 07:00 uur (tot 15:00 uur). Kan behoorlijke inbreuk op privacy zijn, wij hebben dit dan ook afgezegd maar is eigenlijk (vanwege vele insekten) wel nodig. - wifi boven verwachting (wel veel langzamer dan in NL maar ik heb zelfs Netflix kunnen kijken), maar: niet teveel apparaten tegelijk! - dvd speler aanwezig (ook geschikt voor NL-dvs's) - wasmachine en droger zijn welkome extra's. - voor kleine kinderen o.i. niet geschikt (hoogteverschil terras/tuin en zwembad0

Villa Blaaskans info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)