• Type accommodatie

Reviews over Hoedspruit

Leuk toeristisch plaatsje

EdP
    28-7-2017

Leuk kleinschalig winkelcentrum met een keur aan restaurantjes. De omgeving van Hoedspruit is interessant voor het maken van uitstapjes naar de wildparken en bijv. de Panoramaroute

Mooie omgeving met veel goed wildparken

Stefan
    14-6-2017

Hoedspruit is een leuke plaats met heel veel wildparken in de omgeving. Er zitten heel veel lodges in hoedspruit wildlive resort. Manyeleti game reserve is zeker het beste park in hoedspruit om een gamedrive te doen. In het centrum heb je veel keus tussen goede restaurantjes en er zitten twee gigantische supermarkten en tankstations. Een prima uitvalsbasis om de big 5 te spotten.

Meer dan een vakantie.

Wim en Anneke
    13-11-2016

Hier heerst een fantastische sfeer.

Je voelt je hier direct helemaal thuis.

In Hoedspruit zelf en in de directe omgeving is ontzettend veel te doen en het meest bijzondere is de diversiteit aan landschappen.

Het enige nadeel is dat je heimwee, zodra je de omgeving verlaat.

Bush is hier nog aanwezig

Anneke O
    9-7-2015

Leuke plek met gezellige en goede restaurants en pubs. Klein aanbod aan winkeltjes. Zeer centrale ligging voor divers uitstapjes.

Unieke ervaring!

Ron Bassa
    26-6-2015

Prima plek! Voldoende aanbod van Winkels, supermarkten en restaurants.

Hoedspruit scoort een 8,6 uit 10, op basis van 40 reviews