Hostel Valley View Backpackers

Hostel Valley View Backpackers

Hostel

Matig

1 review over Hostel Valley View Backpackers in het Nederlands

Basic - lower budget in duurdere streek

Toerist
7-2-2013

Gezien de hogere prijzen in deze streek trokken wij naar deze locatie. Aangekomen rekende men ons 50 rand meer aan dan opgegeven bij reservatie. Prijzen waren opgeslaan blijkbaar. Zoiets meld je op voorhand toch? Handdoeken waren niet voorzien. De rondavel was karig, echt basic. Badkamer durfden we niet goed gebruiken. Eigenlijk was onze beehive hut in Swaziland beter. We kregen wel erg veel uitleg van Joseph over kruger en omgeving. Graskop is eigenlijk geen aangename plaats. Ook niet veilig, vooral 's avonds. Het enige dorp tijdens onze 2 maand durende rondreis waar we 's avonds jongerenbendes zagen rondtoeren. Goede locatie voor start Kruger of Panoramaroute, maar verder blijf je er evengoed weg. Kort samengevat: het kan als je op je uitgaven wil letten, maar anders beter niet.

Gereisd Met partner in september 2012

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Valley View Backpackers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Valley View Backpackers in Graskop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Valley View Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.