Reviews over Graskop

Aanrader.

Frank
    21-8-2018

Mooie leuke huisjes. Deuren moeten op slot vanwege loslopende bavianen. Sanitair is prima, in de koelkast staat een fles water koud. Prima accommodatie op een mooie plek. Ontbijt en lunch zijn oké.

redelijk

Trudy
    9-11-2017

Het is een locatie met huisjes en slaapkamers, wij hadden een slaap en badkamer. die eenvoudig was ingericht. Er is een zwembad maar dat stelt niet veel voor.

Nadeel dat er alleen wifi was bij de receptie, het ontbijt was goed voor 7 euro.

Voor 1 nacht is het goed te doen, je hebt er wel een mooi uitzicht.

zeer gezellige B en B

Ria Vos
    24-8-2017

Een aanrader, gezellige, wel eenvoudige kamer,

aardige eigenaresse, heerlijk ontbij

Top locatie in Panorama Route

yvonneengijs
    14-9-2016

Zeer vriendelijk, ook voor kinderen. Tuin prachtig verzorgd,klimrek voor kinderen goed onderhouden. Huisjes uitstekend onderhouden.Kachels konden de slaapkamers goed op temperatuur houden tijdens de zeer koude avonden en nachten.

Aanrader voor al het moois in de Panorama route want zeer centraal gelegen.

Prima plek bij panoramaroute

Mirthe
    11-9-2016

Prima hotel dichtbij Panoramaroute. Restaurant goed, wel erg westers eten. Was niet echt traditioneel ingestoken. Kamers bij tuin simpel maar netjes, mooie tuin.

Graskop scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews