Limpopo

We hebben een aantal aanbieders voor Limpopo voor je op een rij gezet:

vakanties Limpopo

We hebben een aantal aanbieders voor Limpopo voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limpopo

Een mooie rondreis met onuitwisbare herinneringen.

Pauli Olde Wieverink,
    16-12-2018

Voor de derde keer een fantastische rondreis gemaakt met ZaZoe Xperience.

Dit keer Zuid Afrika, Botswana en Zambia.

Prachtige lodges, mooie parken en nog mooiere riviercruises, prima eten en vriendelijke mensen.

Zambia was nieuw voor ons, indrukwekkend land, erg groot, wij hebben maar een klein gedeelte gezien, Kafuepark met dam , omgeving Lusaka en richting Vicfalls, waarbij omgeving Livingstone toch wel echt super was.

Enkele lodges waar we verbleven: Kololo game reserve, Mopane bush Lodge, Tuli safari lodge, Kiambi Safari, Camp Nkwazi.

Dank Natascha en Rex voor wederom een prachtige Xperience, wij kijken uit naar een volgende reis met jullie want die gaat er zeker komen.

Gereisd met partner in november 2018
    Natascha Snelder | ZaZoe Xperience, mede-eigenaar, 16-1-2019
    Dank Pauli en Gerard. Wat een mooie Afrikaanse experiences en herinneringen hebben we weer kunnen maken. En gelukkig staan er alweer nieuwe plannen zeer concreet voor 2019 in de agenda. Hartelijk dank voor jullie vertrouwen. Het is top reizen met jullie!

Prachtige villa op een geweldige lokatie

Patrick & Charlotte,
    10-12-2018

Je verblijft in een wild estate vol met prachtige dieren in een luxe villa van alle gemakken voorzien!! Heerlijk om in de ochtend wakker te worden en oog in oog te staan met een giraffe bv.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Het Ultieme Afrikagevoel

Marianne,
    1-12-2018

De Timbavati lodge ligt op 20 minuten afstand van de Orpen Gate van het Krugerpark. De rondavels, waarin de ruime, zeer schone kamers zich bevinden zijn allemaal beschilderd met traditionele kunstwerkjes en liggen onder schaduwrijke bomen met veel vogels en apen. Er zijn geen hekken voor het wild. Er kunnen bv giraffen, gnoes, zebra's en impalas vrij rond lopen. Dineren doe je bv in een echte Afrikaanse boma met in het midden een kampvuur, en het eten is heerlijk. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Vanuit de lodge worden safaris georganiseerd naar het Krugerpark en prive reservaten met open safariwagens. Een lodge die u zeker niet mag missen !!

Gereisd met partner in september 2016

Fantastich !!

Marianne,
    1-12-2018

De lodge is prachtig en ligt op slechts op 1 km afstand van het Krugerpark. De rondavels hebben een rieten dak en zijn gelegen in een prachtige tropische tuin. Tevens heeft de lodge een heerlijk zwembad en een heel goed open restaurant, dat heel gezellig is ingericht. In het Krugerpark kun je heel goed zelf rijden, maar het is ook zeer de moeite om via de lodge een safari te boeken bv 's avonds of een riviertocht. Zeer de moeite waard is het, om ook minstens een nacht door te brengen in hun nabij gelegen River Lodge. Hier kan men het ultieme safari gevoel beleven, kleinschalig, direct aan de rivier en geen hekken !! Men wordt opgehaald bij de hoofdlodge en weer teruggebracht. Dit is Afrika op zijn best.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig verblijf en uitvalsbasis!

Charlotte Bellengé,
    22-11-2018

Geweldig verblijf gehad in Hoetspruit! We hebben deze locatie als uitvalsbasis gebruikt voor zowel de Panoramaroute als Kruger. En uiteraard ook genoten van het huis, terras, bbq, ruime kamers, uitzicht,... Fantastisch! 😁 Door de drukke agenda geen gebruik gemaakt van het zwembad maar elke reden is goed om nog eens terug te keren!

Gereisd met partner in oktober 2018