Sorteren

Reviews over accommodaties in Limpopo

Een geweldige locatie!

Agathe
    30-10-2018

Een kleinschalige accommodatie met uitzicht op het natuurreservaat Welgevonden. De huisjes zijn netjes, ruim en schoon. Dagelijks wordt er schoongemaakt en koffie en thee kun je zelf maken. Op Kololo zelf heeft geen gevaarlijk wild, zodat wandelen of een fietstocht op dit park goed mogelijk is. Mountainbikes kun je er -gratis- gebruiken voor een fietsroute van 5,6 of 11 km. Big 5 gamedrives maak je eenvoudig vanaf Kololo in het reservaat Welgevonden. In het restaurant staat iedere ochtend een heerlijk ontbijtbuffet klaar, met o.a. vers fruit, veel soorten beleg, brood, fruitsap, koffie, thee en snacks. Bij een vroege gamedrive kun je 's morgens voorafgaand aan je gamedrive koffie en thee krijgen met een schaaltje yoghurt en flakes. Na afloop ontbijt je uitgebreid. Het diner is een 3-gangen diner met een keuze uit 2 hoofdgerechten. Heerlijk én veel! We zaten er maar 2 nachten, maar hadden er achteraf graag langer verbleven.

Heerlijk!

Cherel
    30-10-2018

De laatste 3 nachten van onze reis verbleven we op deze mooie accomodatie. We kregen een upgrade van een 2-persoons naar een 10-persoons lodge. Dit was een geweldig mooi huis met o.a. 3 hele nette badkamers, een grote woonkamer, moderne keuken en een eigen veranda. Het personeel was erg vriendelijk en we hebben er elke avond heerlijk gegeten. Ook met het grote zwembad was niks mis. We hebben het hier heerlijk gehad en raden het iedereen aan!

alle verwachtingen overtroffen

Frans & Thea Veraart
    20-10-2018

Met Natascha een prachtige rondreis door het noord-oosten van Zuid-Afrika gemaakt met een uitstapje naar Botswana. Genoten van mooie gastvrije locaties, prachtige natuur en dieren en de onuitputtelijke kennis van Natascha over dit fascinerende land.

Genoten met een grote G!!

Mascha de Decker
    14-10-2018

Rex en Natascha hebben een prachtige reis voor ons voor de tweede keer samengesteld .We hebben zo genoten van de mooie en verschillende lodges, in een tent in Entabeni, de gamedrives in de vroege morgen of laat in de middag met als afsluiting een heerlijke glas wijn of Amarula gold :-) bij het kampvuur op een mooie plek bij ZaZoe. We hebben de volledige BIG FIVE gespot, zelf het luipaard met prooi. Geweldig.Rex wist ons zoveel te vertellen over afrika, Wat is Zuid Afrika een mooi land! Dank je wel Rex en Natascha voor deze mooie reis en het boeken van de mooie locatie's, we hebben genoten.

K. Douw
    28-9-2018

Een schitterende villa, mooi gelegen in een natuurlijke omgeving. Heel veel privacy. Ik heb genoten van het uitzicht. Prachtig om te zien dat de "wilde dieren" rondom het huis lopen.