Lodge Ardmore Guest Farm

LodgeWeer vandaag24°3°
Lodge Ardmore Guest Farm
7,2

9 reviews over Lodge Ardmore Guest Farm in het Nederlands

Mooi gelegen, leuke sfeer, niet schoon

MD
25-10-2017

Plus: prima bereikbaar (laatste 4 km gravelroad, maar deze is in goede conditie), leuk terrein (diverse accomodatietypen los verspreid over het voormalige boerderij-erf, er lopen geiten, honden en paarden en die laatsten staan niet allemaal netjes in een weitje, dus je komt ze gewoon tegen tussen de huisjes en er zit een winkeltje + "productieruimte" van African Loom, waar op grote weefgetouwen kleden gemaakt worden), het eten is prima in orde (per 2 tot 3 dagen wisselend 3-gangen menu in de avond, ' s ochtends een buffet met bijzonder inventieve manier om je eitjes, bacon en worstjes te kunnen bestellen ;-).

Min: het is allemaal niet even schoon (de houten placemats die op alle tafels liggen zijn plakkerig, de honden lopen ook binnen overal), in de huisjes is met name in de badkamer de verlichting niet op orde, 1 van beide zwembadjes is niet goed ingegraven (scherpe randen) en de trampoline werd tijdens ons verblijf verwijderd, wat niet ten onrechte was.

Toch een aanrader, sfeer is heel goed en ik heb echt het idee dat ze enorm hun best doen om het allemaal naar een hoger niveau te tillen. Maar dat kost tijd!

Tot slot: wij hadden een appartement met bergzicht. Lijkt van buiten een onooglijk ding (hoek van een rijtje, voormalige stal), maar de ruimte is enorm, het raam geeft een geweldig uitzicht en veel licht in de woonkamer (de chalets zijn donker!) en 's avonds met het open haardje aan is het er heerlijk zitten (haard wordt iedere dag voor je voorbereid! Dus geen moeite om die aan te steken). Prima voor ons, maar ook bijvoorbeeld voor 2 volwassen stellen. Je hebt een ruime eigen slaap- en badkamer.

Tegenvaller

Francisca
19-8-2017

De omgeving was mooi, maar de accomedatie kon echt niet met 3 volwassen stellen.

We kregen met 6 personen een oud krakkemikkig huisje. 2 slaapkamers met eigen badkamer waren nog te doen, als je van grootmoeders blokhut voor t laatst iets aan gedaan in 1985, houdt. Maar in de 3e "slaapkamer" zou ik mijn hond nog niet laten slapen. Zie bijgevoegde foto. De kussens van de ligstoelen zaten vol kingen, vlekken en scheuren.

Het eten was matig, maar ook niet zo duur voor nederlandse maatstaven. Op andere plaatsen veel lekkerder gegeten voor minder.

De sfeer was goed en de bediening aardig. Na klacht kregen we een er een ander huis bij, wat wel moderner was. De tweede dag kon ook het 3e stel naar een nette studio verhuizen. Dus erg afhankelijk van welk huis je toegewezen krijgt.

Zou het zelf niet meer boeken.

NickBR
30-12-2016

De eerste reviews zijn niet erg positief en dat is ons inzien niet (meer) terecht. Wij hadden de Protea lodge tot onze beschikking, een heel huis voor ons zelf met prachtig uitzicht over de Drakenbergen. Het huidige management doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. S' ochtends en s' avonds waren de tafels in het restaurant voorzien van de naam van je lodge/kamer, wat een persoonlijk tintje geeft. Bij de Honest bar kan je zelf je drankjes pakken, wel even noteren wat je gedronken hebt het is niet voor niets de Honest bar. Het karakteristieke geluid van de ibissen galmend door de bergen staat mij nog steeds bij. Een heerlijk rustige bestemming vlak bij de mooie wandelroutes van de Drakenbergen.

Oude reviews (archief)

Wij hadden een heel huis met mooi uitzicht op de Drakensbergen. Beneden 2 slaapkamers, badkamer met toilet, koelkastje en koffie en theefaciliteiten. Boven 2 slaapkamers, waarvan een grote met badkamer en jacuzzi. De huisjes zagen er van buiten erg leuk uit, de meubels zijn wel aan vernieuwing toe. Binnen zijn veel houten balken, die aan de geur te ruiken, allemaal net in de carboleum waren gezet. Géén airco. In de slaapkamers wel ventilatoren, maar die helpen niet als het erg warm is. (Een paar dagen boven de 30 gr) Het eten was eenvoudig, eigenlijk een beetje engelse keuken. Bij minder dan 10 gasten wordt je bord vol geschept met van alles een beetje en anders is er een buffet. Eigenaars en personeel zijn erg vriendelijk en geven graag tips over activiteiten in de omgeving. In en om het centrale gebouw kun je lekker zitten, tafel- en bordspellen doen en er is een weverij/winkeltje en een keramiekmuseum. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken.

Fantastische plek mooie accomodatie

Mariondebresser
29-7-2013

We vonden deze accomodatie een heerlijke afsluiting van een geweldige vakantie. Ik begrijp de negatieve reakties hieronder niet. Ik heb begrepen dat het management er pas 10 maanden is vandaar het waarschijnlijk is veranderd?! Wij hadden een heel huis tot beschikking met ons gezin. Onze openhaard was al gevuld en hoefde we alleen maar aan te steken. Mooie slaapkamers / badkamer / Geweldig uitzicht/ Prima locatie naar wandelroutes en 15 minuten naar de Canopy tour. Er is een pooltafel / zwembad barretje / internet en een betrokken management team. Dus minder dan een 8 mag deze accomodatie niet krijgen vind ik?!

very special

Groot
11-7-2013

Prima adres voor rondreis door ZA. We begrijpen niets van eerdere negatieve beoordelingen. Fantastische sfeer met groot huis, Open haard gevuld met hout, jacuzzi en mooie omgeving. Vriendelijke medewerkers en ook heerlijk eten. Leuke extra's zoals pool tafel, tafeltennis etc. Kortom boeken!

Ik zou niet nog een keer gaan.

Marlies
28-10-2012

Het is zoals de anderen zeggen. Ziet er van buiten geweldig uit maar is oud en vies. Heel jammer. De ligging is mooi. Wij waren hier twee nachten als onderdeel van een rondreis. Ik zou achteraf gezien gewild hebben dat ik deze accomodatie had geruild met iets anders. Het avond eten zou ik niet hier gebruiken. We hebben 4 weken lang overal heerlijk gegeten in Zuid Afrika behalve hier. Echt niet lekker!

Sterk verouderd en niet schoon

Debby en Dick
20-5-2012

Het ziet er allemaal wel leuk uit, de omgeving is prachtig, maar de accomodatie is erg verouderd en niet schoon. Een beetje gammel allemaal. De eigenaren waren wat ongeinteresseerd. De "nieuwe" bedr.leider deed super zijn best en was wel heel belangstellend en gaf goede tips. Op het bed lag een smoezelige wollen deken die we maar meteen in de kast hebben gegooid.Ook het eten was niet geweldig en een beetje ondefinieerbaar qua inhoud. Jammer van deze mooie plek.

mooi plekje, verouderde guestfarm

femke hooft
22-2-2011

Een aantal dagen in drakensbergen verbleven in ardmore guestfarm. de huisjes zagen er van buiten erg leuk uit, maar binnenin was het erg verouderd en vies. alles had echt een opknapbeurt nodig! De douchestraal moest je zoeken, want water kwam er nauwelijks uit.Het eten was eigenlijk best slecht. Wel vriendelijke eigenaars die erg van hun vak houden.natuur en uitzicht waren erg mooi in Drakensbergen..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ardmore Guest Farm in Winterton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ardmore Guest Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ardmore Guest Farm scoort een 7.24 uit 10 op basis van 10 reviews.