Lodge Zeranka Lodge

27 reviews over Lodge Zeranka Lodge in het Nederlands

Erg mooie ligging

Gery
22-4-2017

We kwamen hier rond 15 uur aan en werden heel vriendelijk ontvangen. De kamer was prima, netjes en schoon. Heerlijk bij het zwembad koffie gedronken en heerlijk gezwommen. Het blijkt dat het hotel vlakbij de Indische Oceaan ligt en je met een smal zandpad naar het strand kan lopen. Je mag daar niet in de zee zwemmen, maar het strand zag er wel heerlijk uit.Helaas bleven we daar maar 1 nacht en moesten we al vroeg naar het vliegveld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke accommodatie!

Joyce
7-4-2017

We zijn hier maar 1 nachtje verbleven.

Het was een mooie, schone kamer met een koelkast en magnetron en een lekker bed.

Er is ook airco en de wifi is goed.

Wij hadden een klein tuintje.

Het heeft een zwembad, we hebben er niet in gezwommen, maar het zag er schoon uit.

We werden vriendelijk door een mevrouw ontvangen en kregen een korte en duidelijke uitleg over hoe alles in zijn werking ging. Erg prettig.

Het ontbijt was lekker, je kon zelf kiezen hoe je je ei wilde, deze werd dan voor je gebakken.

Oude reviews (archief)

Mooi verblijf, matige service

R Flinterman
21-10-2016

We waren hier maar 1 dag omdat we de volgende dag naar het vliegveld moesten. Kamer is mooi, als je een auto hebt is locatie goed. Zoniet, dan heb je een probleem. Wij moesten dus de volgende ochtend een vlucht hebben van 09.50. Advies hotel: vertrek om 06.45.

Had makkelijk 1 uur later gekund. Maar vervolgens kregen we een ontbijtpakket bestaande uit: 1 muffin, 1 pakje sap (150 ml circa) en 1 pakje jam met boter voor de muffin. Oftewel vrijwel niks. Voorgelegd: reactie... ik hoef niets te geven want u gaat vroeg weg (...). Na aandringen kregen we er nog 2 sneetjes brood met kaas.

Dit alles ging jaar mijn gevoel met behoorlijke tegenzin. Zou ik ooit terug gaan?

Heerlijk verblijf!

A-F
    24-2-2016

1 van onze hotels tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika.

Vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw. Omdat wij de volgende ochtend al vroeg een vlucht houden, werd er voor een ontbijt box gezorgd.

Prima ruime kamer. Netjes onderhouden. Vlak bij het strand ( waar overigens niet gezwommen kan worden!).

fantastishe plek om de vakantie te beginnen

Jan Koldewijn
    10-10-2015

Zeer behulpvaardige en aardige ontvangst. Wij zijn hier voor 2 overnachtingen gebleven. Ontbijt gewoon goed met vers fruit en echt engels ontbijt.

Geweldige locatie en fijne gastvrouw

Koen en Dorien Vernooij
    29-7-2015

Op doorreis een nacht geslapen bij Zerenka lodge, het regende erg hard maar de service was geweldig, het was er erg schoon en het ontbijt geweldig goed van vers fruit tot warme cakejes

Een aanrader voor echt iedereen

Super verblijf gehad

Julie
    25-2-2015

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de Zeranka Lodge. Katie heeft ons goed ontvangen en had goede tips qua restaurants en uitstapjes. Heerlijk gegeten in Umhlanga en een leuke fietstrip gedaan over de boulevard naar Durban. We hebben ons goed vermaakt ondanks het wisselende weer.

Leuke lodge

Annemiek
    6-8-2014

Je voelt je gelijk welkom hier. De gastvrouw is erg aardig. De lodge ligt aan het strand. Helaas kun je hier niet zwemmen, want er zijn geen haaiennetten. Je hebt vanaf dit strand wel een mooi uitzicht op Durban. Een eindje verder rijden met de auto kom je bij een strand waar je wel kunt zwemmmen. De kamer was ruim, met een ruime badkamer en een klein keukentje. Het ontbijt was goed en ook hier zorgde de gastvrouw ervoor dat het nergens aan ontbrak.

Wat een overdaad aan luxe rij je binnen in Uhmlanga. Een wereld van verschil met het binnenland van Zuid Afrika. Echt een stad voor expats en rijke lui. Uhmlanga heeft ook een mooi strand (niet het strand bij de accommodatie, want daar zijn geen haaiennetten). wij verbleven in kamer 1 'Blue Crane'. mooie grote villa in een villawijk. Goede en nette ontvangst. Groot zwembad, maar was niet schoon. Leuk dat je via het weggetje naar het strand kunt lopen, maar je kunt hier dus niet zwemmen. wel leuk voor een wandeling. Kamer was zeer groot en schoon. Er zat zelfs een keuken in! Thee- en koffiefaciliteiten aanwezig. Tv & Wifi ook aanwezig. Ontbijt was redelijk, niet heel erg uitgebreid, wat we wel gewend waren bij andere accommodaties tijdens onze rondreis. Matras was al een beetje doorlegen

Kleine gezellige lodge tussen veel hoogbouw

rhmjacobs
    4-10-2013

Deze kleine sfeervolle lodge ligt aan het strand net buiten het centrum van Umhlanga, waar je 's avonds met de auto naar toe moet. Wij zijn hier te kort gebleven om een uitgebreide beoordeling te kunnen geven, maar alles zag er goed en verzorgd uit. Er loopt een pad naar het strand, maar hier lijkt de riolering op uit te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Zeranka Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Zeranka Lodge in Umhlanga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Zeranka Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Zeranka Lodge scoort een 7.85 uit 10 op basis van 27 reviews.