Bed and Breakfast Honey Pot

• Matig / voldoende: 5 - 7

Leuk voor 1 nacht

Vriendelijk maar wat gedateerd
6-5-2017

Het B&B is schoon maar wel wat gedateerd. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Het hele guesthouse voelde krap. Kleine tuin, klein zwembad, peipklein barretje, volle kamers, kleine ontbijtruimte.

De kamers waren netjes maar stonden erg vol. De badkamer was wel met aandacht aangekleed maar ook hier gedateerd. De plavuizen lagen los en het was er heel erg glad.

Je kon naar het centrum van Uhmlanga lopen maar daarvoor moet je wel 2 drukke kruispunten oversteken. In de plaats zelf een paar winkels en restaurants. Erg Engels georiënteerd. Wij hebben boodschappen gedaan en op het terrasje voor de kamer opgegeten. Magnetron en servies is in de kamer aanwezig.

Door de vriendelijke eigenaren toch een leuke ervaring.

Super gastvrij

bliepie
24-11-2013

De Britse eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam. De B&B is wat verouderd maar daar is weinig van te merken, het ontbijt was ons iets te Engels en er was bijv. geen vers sap of yoghurt, dit kwam uit pakken en was allemaal lang houdbaar. Maar wij waren dan ook al erg verwend in andere accomodaties. Wel is er erg vriendelijk personeel dat 'smorgens een eitje voor je bakt. 'sochtends zaten de aapjes bij ons op het dak, erg leuk. Het is echt een huiselijke b&b, we hebben een avondje met de eigenaren buiten bij het vuur gezeten, ze zijn erg open en bereid om zaken toe te lichten of uit te leggen over bijv. de cultuur.

Gezellige BB verblijf

Mariondebresser
29-7-2013

Wij vonden het een gezellig en mooi verblijf. Verschillende zitjes en een barretje en mooie eetzaal. Ook leuke slaapkamers met een zitje bij de voordeur waar een kacheltje staat die je aan kunt steken. Wij vonden het superleuk: Ontvangst / indruk / kamers / ontbijt.

aardig

janny
4-12-2012

klein guesthouse. vriendelijke ontvangst behulpzaam. in klein zitkamertje met zicht op een klein zwembadje wat wel heel schoon was een goed gevulde koelkast waar je zelf uit kunt pakken en kan opschrijven wat je gebruikt. Geheel is klein en komt misschien wat kneuterig over maar dat is ook de charme. Op loop afstand van restaurants en winkels ( wel donkere weg).

Geen aanrader

LenJ te H
13-9-2012

Dit complex bezochten wij in april.

Rommelig questhouse, slechte ligging.

Reisorganisatie zou dit NIET mogen aanbieden, daarbij was de omschrijving van deze accomodatie niet juist bij de reiorganisatie

Geen uitzicht op tuin en geen zwembad, ja een pierebadje.

Leuk verblijf in een mooie stad

annemiekvboxel
13-8-2012

the Honey Pot is een prima verblijf, enigszins wat aan de ouderwetse kant, maar dat geeft ook zo zn sfeer. Leuk terras aan de voorkant, echter de badkamer is wat krap en gedateerd. Verder wel schoon. Ook erg leuk dat er een tv was met oa bvn, waardoor je toch een beetje het nieuws van Nederland kan bijhouden.

Matige accomodatie

Aletta
20-4-2012

Het Engelse echtpaar is zeer vriendelijk en legt graag alles uit maar....Deze accomodatie was één van de minste verblijven tijdens onze rondreis door ZuidAfrika.

Er is een piepklein zwembad gelegen in een zeer kleine tuin met wat verouderde kamers. Het geheel toont rommelig. Wifi in de kamer aanwezig.

Kleinschallig gasthuis met mooie kamers. De mensen van het gasthuis zijn erg aardig en leggen graag uit waar je lekker kunt eten en hoe je daar het beste kunt komen.

De ligging van het gasthuis is super. Op ongeveer 10 minuten lopen is een grote stad waar je lekker en goedkoop kunt eten en waar je ook heerlijk aan zee kunt lopen. Helaas kun je niet eten met uitzicht op zee.

vergane glorie

Gerjo en Yolanda
28-11-2010

Voor de vlucht van Durban naar Port Elizabeth hier 1 nacht verbleven. De van oorsprong Engelse eigenaren zijn erg aardig maar de kamer was toch enigzins vergane glorie bij wat we op andere plekken als accommodatie hadden. Uhmlanga is een aardige plaats met voldoende winkels, restaurants en een boulevard en restaurant.

super gastrvrij

Esther
27-7-2010

Super accommodatie. Zeer kleinschalig met maar een paar kamers, maar de eigenaren doen alles voor je!

En i.t.t. wat hieronder gemeld staat, er zijn wel degelijk restaurantjes in de buurt. Het centrum ligt op 5 minuten lopen en daar zijn hele leuke restaurantjes te vinden!

We hebben een aantal aanbieders voor Honey Pot voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Honey Pot in Umhlanga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Honey Pot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Honey Pot scoort een 7.25 uit 10 op basis van 13 reviews.